Gå til innhold

Den store sims 3 tråden

Involvert

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest badeand1

Er det bare hvile og kaffe som gjør at energi øker?

Og hvis ja, finnes det cheat? :P

De mister energi så utrolig fort og det tar lang tid å få det opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heei. Hvor gamle er dere? Er vel egentlig litt for voksen til å spille jeg men... Det er jo så gøy! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare hvile og kaffe som gjør at energi øker?

Og hvis ja, finnes det cheat? :P

De mister energi så utrolig fort og det tar lang tid å få det opp igjen.

Hvis du skriver "cheatsenabled true" så skal du kunne dra opp alt mulig på behover (og vennskap)

Hvis du søker på google på juksekoder finner du mye smart :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Hvis du skriver "cheatsenabled true" så skal du kunne dra opp alt mulig på behover (og vennskap)

Hvis du søker på google på juksekoder finner du mye smart :skravle:

Googla det før jeg spurte her, men den koden funker ikke. står at den er ukjent..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Googla det før jeg spurte her, men den koden funker ikke. står at den er ukjent..?

Hun skrev feil. Koden er " Testingcheatsenabled true ". For å slå den av skriver du "false" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heei. Hvor gamle er dere? Er vel egentlig litt for voksen til å spille jeg men... Det er jo så gøy! :rodmer:

29..... :fnise::sjenert:

Jeg går fort lei da, men så havner jeg inni sånne perioder der jeg feks drømmer om humørmålere og energi fordi jeg spiller så mye....

Forresten, jeg så på Ullared her en dag, og der spilles musikken som spilles i handle-modus i Sims :fnise:

Endret av UnderCover
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 18år, og blir nok en del år før jeg legger bort sims! Om jeg noen gang kommer til å gjøre det. Har spilt siden jeg var 6år, så det blir en vanesak å spille når man kjeder seg eller man er syk. Syntes det er koselig jeg :) Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29..... :fnise::sjenert:

Jeg går fort lei da, men så havner jeg inni sånne perioder der jeg feks drømmer om humørmålere og energi....

Forresten, jeg så på Ullared her en dag, og der spilles musikken som spilles i handle-modus i Sims :fnise:

Hehe, man blir aldri for gammel nei =)

Har lagt merke til det jeg også! Har sett det i andre programmer også, som Svenske Hollywood fruer og en annen norsk serie som jeg ikke helt kan plassere nå oO Lurer på om de faktisk vet at det er musikken fra the sims 3 de legger inn i programmene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har sett på kirkegården men har ikke funnet den... jeg må nok lete litt mer ^^

Man kan få den ved å gjøre... Ahh!! Fullføre en skill, tror det var gardening(hagearbeid, blir så dårlig på norsk sims når jeg spiller det på engelsk.. :P )

Jeg fikk den av en grunn, en stund siden og husker ikke hvorfor, men den kan jo trades for å slippe å dø eller noe sånt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 18 snart 19 år og tror jeg aldri kommer til slutte å spille sims. Liker spill generelt, og når jeg bygge og kontrollere ALT så er jeg så happy! :Hehe:

Tror også jeg bygger opp livet til noen av dem slik jeg ville hatt det selv.. Litt gøy å kunne ha en virtuell person(eller flere) man kan gjøre hva man vil med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til de som vil lese om dødsblomsten: Min lenke

Er det noen som har klart å få tak i livsfrukten(Lifefruit på engelsk?). Den er en ingrediens i Angel food cake som er en av de siste oppskriftene man kan få, altså man må ha høy skill i matlaging. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til de som vil lese om dødsblomsten: Min lenke

Er det noen som har klart å få tak i livsfrukten(Lifefruit på engelsk?). Den er en ingrediens i Angel food cake som er en av de siste oppskriftene man kan få, altså man må ha høy skill i matlaging. :jepp:

Livsfukten er på kirkegården. Når simmene mine driver med hagearbeid eller fisking tar jeg alltid å jukser litt. Bruker Buydebug on/off koden. Da kan man plassere livsfruktplanter/frø og masse andre ting. Er også en enkel måte og få spesiell fisk på =)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller enda og er 19 :) Men liker ikke sims 3 så godt, likte bedre 2n! Har uteliv, skoleliv, den der karriere greia, dyreliv, å et par tilleggspakker til. GUD hvor mye sant helvete jeg laga med de simmene mine tilslutt :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Nå får jeg ikke spilt sjakk. -_-

Står at de må sitte i en stol, men de gjør jo det!!

Prøv å plassere sjakkbrettet litt ute på gulvet, og sett stolene så nærme som mulig. De skal gå så nærme som når du setter de ved et spisebord eller kontorpult :)

Jeg har oppdaget at sjakkbrettet ikke kan stå inntil veggen, for da kan det visst bare stå stol på den ene siden :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...