Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mannen jogga en liten tur gjennom sentrum, og så noen som satt og spilte sjakk. "Dæven døtte!" tenkte han, og eksploderte dem til helvete! Nå er det verken sjakk eller folk der, og det trives han godt med. (man må passe seg for å ikke stå nærme eksplosjonen, for den sprenger vekk klær, og ødelegger sveisen :gjeiper: )

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:skratte:

Det var gøy! Nå har jeg fanga en enhjørning. Skal male den rosa, og putte masse hjerter på den... Håper den blir snill da, for sånn det er nå, er den skikkelig dust, og skyter flammer ut av hornet sitt, så alle tingene mine brenner opp :snurt:

• Liker 2
Gjest badeand1
Skrevet

Hahaa, herregud. :ler:

Jeg sliter med å få trapp inntil veggen. :kjefte:

Skrevet

Jeg har aldri brukt noe trapp, så jeg veit ikke hvordan det funker. Har en kjeller, men det er ikke no trapp der, for da kommer de seg jo ut igjen

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri brukt noe trapp, så jeg veit ikke hvordan det funker. Har en kjeller, men det er ikke no trapp der, for da kommer de seg jo ut igjen

Hvem kommer seg ut igjen? :ler:

Skrevet

Hvem kommer seg ut igjen? :ler:

Naboene, selvfølgelig :gjeiper:

Gjest badeand1
Skrevet

Neida, ikke vær redd for å laste ting ned. Men lag et prøvespill der du tester ting du laster ned, før du bruker det i det vanlige spillet ditt :) jeg har tabbet meg på å glemme det mange ganger...

Lage et prøvespill som at jeg lager en ny sim og flytter inn i et nytt hus?

Gjest badeand1
Skrevet

Har du sperra dem inne? :o

Skrevet

Haha, har du sperret naboene inn i kjelleren :ler:

Foressten så skulle jeg bli oppfinner 2 ganger, men jeg fikk støt så jeg døde begge gangene :sjenert:

Og så døde hamsteren min før idag. Og den 3 butleren dette spillet. (Har forresten flyttet gravstøttene til kirkegården, for jeg mistenker at hamsteren ble så redd at den tok kvelden)

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Haha, har du sperret naboene inn i kjelleren :ler:

Foressten så skulle jeg bli oppfinner 2 ganger, men jeg fikk støt så jeg døde begge gangene :sjenert:

Og så døde hamsteren min før idag. Og den 3 butleren dette spillet. (Har forresten flyttet gravstøttene til kirkegården, for jeg mistenker at hamsteren ble så redd at den tok kvelden)

:skratte: :skratte:

Skrevet

Og apropos hamster. Er det virkelig meningen at man skal ha den i lommen når man kommer til byn? Åja ja, slipp løs hamsteren? :klo:

Skrevet

Og apropos hamster. Er det virkelig meningen at man skal ha den i lommen når man kommer til byn? Åja ja, slipp løs hamsteren? :klo:

Hvis du har den i lomma for lenge så stikker den til slutt av, ja. Mine simmer legger irriterende nok ikke fra seg burdyrene når de er ferdig med å leke/kose med dem, så fort gjort at man plutselig har en slange og et ekorn i lomma (noe jeg tror er artigere for slangen enn ekornet, helt ærlig) uten at det helt var meningen :gjeiper:

Skrevet (endret)

------

Endret av Susiq
  • Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Noen som har lasta ned fra modthesims?

Finner ikke igjen tinga jeg har lasta ned i spillet. :/

Skrevet

Hvis du har den i lomma for lenge så stikker den til slutt av, ja. Mine simmer legger irriterende nok ikke fra seg burdyrene når de er ferdig med å leke/kose med dem, så fort gjort at man plutselig har en slange og et ekorn i lomma (noe jeg tror er artigere for slangen enn ekornet, helt ærlig) uten at det helt var meningen :gjeiper:

hm... Ekornet synes sikkert det er vel så gøy som slangen :opplyser:

Visst de slår seg sammen derimot, kan de ha det dobbelt så morsomt :perebrus:

• Liker 1
Gjest Mahareth
Skrevet

Noen som har lasta ned fra modthesims?

Finner ikke igjen tinga jeg har lasta ned i spillet. :/

Ja, jeg har lastet ned mye derfra. Hva gjorde du da du lastet ned?

Gjest badeand1
Skrevet

Jeg fulgte guiden din på side 63. ^^

Men jeg ha lasta ned spillet fra nettet..(thepiratebay) Kan hende det er derfor det ikke virker.

Gjest Mahareth
Skrevet

:fnise: Godt jeg kunne hjelpe noen med den :jepp:

Det skal ikke ha noe å si om du har lastet ned spillet, verken på det ene eller andre viset.

Du har kontrollert at filene legges i riktig mappe når du legger dem inn gjennom zip-programmet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...