Gjest Tekola Skrevet 26. januar 2012 #1281 Skrevet 26. januar 2012 Joda, da velger du bare en tom tomt Eller så kan du jo rive det som allerede er der.
Gjest badeand1 Skrevet 26. januar 2012 #1282 Skrevet 26. januar 2012 (endret) Men jeg får bare valgt hus. :/ I den "bobla" som kommer opp så står det "velg et hus" og under der er det bilde av et hus og en tomt, men det går ikke an å trykke på dem. :/ Edit: Fant det ut. ^^ Måtte trykke på 'rediger by' Endret 26. januar 2012 av Mortem
Lana Del Rey Skrevet 26. januar 2012 #1283 Skrevet 26. januar 2012 Fikk soverom og bad stæsj i dag! Er så mye fint!!
Patronus Skrevet 26. januar 2012 #1284 Skrevet 26. januar 2012 Simmen min begynte å fly over havet, da hun endelig kom seg til land ble hun stående fast i hekken/ blomster beddet utenfor sykehuset. jeg får ikke flyttet henne og hun vil ikke dø av sult heller :-( noen som har tips?? har ikke lagret før det skjedde, og vil ikke miste det jeg har gjort..
Yme Skrevet 26. januar 2012 #1286 Skrevet 26. januar 2012 Det er ganske morsomt at man kan lage figurene sånn at de faktisk ligner på oss selv... De trenger noen sveiser som har krøller, men bortsett fra det, går det ganske greit! 2
Lana Del Rey Skrevet 26. januar 2012 #1287 Skrevet 26. januar 2012 Du kunne også ha brukt resetsim koden. Resetsim +fornavn og etter navn eller så kan du flytte ut simmen via rediger by.
Gjest badeand1 Skrevet 26. januar 2012 #1288 Skrevet 26. januar 2012 Det er litt vanskelig å innrede et hus når man er perfeksjonist. 1
Yme Skrevet 26. januar 2012 #1289 Skrevet 26. januar 2012 Det er litt vanskelig å innrede et hus når man er perfeksjonist. Men det er fortsatt det aller kuleste med hele spillet! Med å sprenge bilen (og de andre tingene) til naboen, på en nær andreplass.
Gjest badeand1 Skrevet 26. januar 2012 #1290 Skrevet 26. januar 2012 Men det er fortsatt det aller kuleste med hele spillet! Med å sprenge bilen (og de andre tingene) til naboen, på en nær andreplass. Haha, går det an? =D Awesome! Hvordan?
Gjest Mahareth Skrevet 26. januar 2012 #1291 Skrevet 26. januar 2012 Det er litt vanskelig å innrede et hus når man er perfeksjonist. Hvis du ikke har oppdaget det allerede, så har stilskaperen en fantastisk flott funksjon, der du kan ta tak øverst til venstre, der materiale og fargevalg er vist, og dra det over på alle møbler du vil ha i samme serie. Genialt om du holder på med sofaer og stoler og liknende Du kan også ta ett og ett material og dra over på andre ting, og velge hvilket materiale det skal erstatte der. Bruket det mye til å få like benker, skap, bord, stoler, bilderammer... Du skjønner nok hvor jeg skal
Yme Skrevet 26. januar 2012 #1292 Skrevet 26. januar 2012 Haha, går det an? =D Awesome! Hvordan? Du må ha denne tillegspakka, og lære deg... øøh... Opfinning? Veit ikke helt hva det het, men etter du har blitt god i å finne opp merkelige gjenstander, kan du velge å sette bomber på alt mulig, rundt om kring i verden. Folk slutter å like deg, men det er verdt det! Som det er nevnt tidligere i tråden, er det tilbud på alle simsgreiene på den butikken der, ut uka.
Gjest badeand1 Skrevet 26. januar 2012 #1293 Skrevet 26. januar 2012 Finnes det en side med oversikt over hva man kan gjøre i the sims? Visste ikke at det gikk an å gjøre så mange forskjellige ting som fiske, samle på steiner osv. Men har et lite problem. Har satt opp en trapp i huset mitt, men vil ha vegger under trappa sånn at det ikke blir noen gjennomgang under trappa. (jeg er dårlig på forklaringer) Hvordan gjør jeg det?
Eple:) Skrevet 26. januar 2012 #1294 Skrevet 26. januar 2012 Finnes det en side med oversikt over hva man kan gjøre i the sims? Visste ikke at det gikk an å gjøre så mange forskjellige ting som fiske, samle på steiner osv. Men har et lite problem. Har satt opp en trapp i huset mitt, men vil ha vegger under trappa sånn at det ikke blir noen gjennomgang under trappa. (jeg er dårlig på forklaringer) Hvordan gjør jeg det? Det skal være en egen trappetype som har vegg. Den kan du også endre farge/tapet(du skjønner hva jeg mener) på. Du burde bare lage de forskjellige trappene for å se hvordan de ser ut, det har jeg gjort altfor mange ganger..
Mermaid Blues Skrevet 26. januar 2012 #1295 Skrevet 26. januar 2012 Finnes det en side med oversikt over hva man kan gjøre i the sims? Visste ikke at det gikk an å gjøre så mange forskjellige ting som fiske, samle på steiner osv. Men har et lite problem. Har satt opp en trapp i huset mitt, men vil ha vegger under trappa sånn at det ikke blir noen gjennomgang under trappa. (jeg er dårlig på forklaringer) Hvordan gjør jeg det? Her er en guide med oversikt over ca alt i Sims3+EP: http://www.carls-sims-3-guide.com/
Gjest badeand1 Skrevet 26. januar 2012 #1296 Skrevet 26. januar 2012 Takk. ^^ Et annet spm.. Skal kjøpe hus nå, men det står at husholdningen min ikke har nok penger til å kjøpe det huset jeg vil ha. Men når jeg er i byggemodus så har jeg nok penger. :/ help
Lana Del Rey Skrevet 26. januar 2012 #1297 Skrevet 26. januar 2012 Takk. ^^ Et annet spm.. Skal kjøpe hus nå, men det står at husholdningen min ikke har nok penger til å kjøpe det huset jeg vil ha. Men når jeg er i byggemodus så har jeg nok penger. :/ help Om du velger "pakk med møbler" tar du deg med møblene. Men om du velger "selg møbler" når du flytter, får du mer for huset. Kan være derfor
Gjest badeand1 Skrevet 26. januar 2012 #1298 Skrevet 26. januar 2012 Men jeg eier ikke hus. Eier bare en tomt. :/
Lana Del Rey Skrevet 26. januar 2012 #1299 Skrevet 26. januar 2012 Hmm,har du i det hele tatt prøvd og flytte? Trykk på telefonen i utstyrslisten og trykk på "flytt" så kommer by kartet opp, da klikker du på det huset du vil de skal flytte inn i. Om det ikke går da, har de ikke nok penger ;-)
Gjest badeand1 Skrevet 26. januar 2012 #1300 Skrevet 26. januar 2012 Hmm,har du i det hele tatt prøvd og flytte? Trykk på telefonen i utstyrslisten og trykk på "flytt" så kommer by kartet opp, da klikker du på det huset du vil de skal flytte inn i. Om det ikke går da, har de ikke nok penger ;-) Klarte det!! Tusen takk. ^^
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå