Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mahareth: Takk for at du skrev det med mods osv.. Nå fikk jeg det endelig til :-D woooho!

EryMax: hahahaha :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg skal få simmen min til å gjøre noe, kan hun bli stående i mange timer før hun gjør det. Hvorfor?? :/

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Jeg har nettopp fått the sims 3 og lurer på om det går an å dra til en by og kjøpe mat og sånn?

(aldri spilt spillet før så dere får unnskylde meg :sjenert: )

edit. Og går det an å kjøpe dyr? (man må ikke ha the sims 3

pets)

Endret av Mortem
Skrevet

Jeg har nettopp fått the sims 3 og lurer på om det går an å dra til en by og kjøpe mat og sånn?

(aldri spilt spillet før så dere får unnskylde meg :sjenert: )

Jepp, og mer til :) Dra på kino, på biblioteket, kjøpe bøker, dra på fisketur osv.

Gjest badeand1
Skrevet

Jepp, og mer til :) Dra på kino, på biblioteket, kjøpe bøker, dra på fisketur osv.

Omgomgomg! =D

Kjøpe dyr også`?

Skrevet

Omgomgomg! =D

Kjøpe dyr også`?

Da må du ha utvidelses pakken ''kjæledyr'' :)

Skrevet

Da må du dessverre ha Sims 3 Pets, men nettbutikken til EA Norge har halv pris på alt av Sims 3 denne uken.

Skrevet

Du må ha pets for å bruke dyrene fra modthesims også

Skrevet

Jeg forhåndsbestilte Sims 3 Pets når det kom, så jeg betalte 129 kr for det på Gamestop.

Skrevet

Da må du dessverre ha Sims 3 Pets, men nettbutikken til EA Norge har halv pris på alt av Sims 3 denne uken.

Oh, takk! Måtte inn å kjøpe alle ekstrapakkene. Koster 99 - 149 kr for dem, så det blir bra for onde Rander Perpentin, som er så slem at han har en konstant, rød glorie... Han er veldig søt da.

Gjest badeand1
Skrevet

Går det an å bygge butikker?

Frisør, klesbutikk osv.

Skrevet

Tror ikke det, men det er en utvidelsespakke hvor man styrer figuren sin når han er på jobb, så hvis du finner en butikkjobb, regner jeg med at det blir litt sånn som du tenker. The Sims 3 Ambitions heter utvidelsen (som selvfølgelig krever at du har sims 3 fra før), så søk på youtube eller noe, for å se hva du syns.

Gjest badeand1
Skrevet

Thanks. :)

Et lite spm til. Hvordan kommer man seg til byen der det er bibliotek osv?

Skrevet

Man går ut døra, så følger man fortauet til man kommer til byen. Eller man kan ta taxi, sykkel, eller kjøpe sin egen bil.

Skrevet

Husk å trykke på M for å få opp kartet, så kan du bare trykke på stedet du vil dra

Gjest badeand1
Skrevet

Husk å trykke på M for å få opp kartet, så kan du bare trykke på stedet du vil dra

Det var ikke verre nei. :fnise::sjenert:

Gjest badeand1
Skrevet

Nå har jeg lagd simmer men jeg må visst flytte inn i et hus som allerede er der?

Kan jeg ikke bygge selv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...