Gjest BabyBlue Skrevet 6. juni 2011 #1021 Skrevet 6. juni 2011 Dette spillet fikk dårlig vurdering på av kritikerne på vg.no, men jeg MÅ ha det allikevel Hva er prisen sånn ca? Og det med boarding school er genialt - det jeg liker aller minst med sims er å holde orden på småunger
Gjest Blubberella Skrevet 6. juni 2011 #1022 Skrevet 6. juni 2011 Når jeg skaffer meg generasjoner skal alle småungene mine på boarding school! Genialt! 1
muffin26 Skrevet 6. juni 2011 #1023 Skrevet 6. juni 2011 De drar til boarding school som barn og kommer tilbake som ung voksene:) Nå har jeg endelig fått giftet simmen min haha med butleren:) De lærer også masse når de er på skolen og treffer kjærester osv. Generasjoner er utrolig morro:)
Mermaid Blues Skrevet 6. juni 2011 #1024 Skrevet 6. juni 2011 Stakkars simmen min hun fikk barn utenfor ekteskapet og nå snakker de andre om det:( og nesten ingen menn vil date henne nå. Dette må vel være noe nytt i generasjoner ? Har prøvd å finne henne mann, men ingen vil gifte seg med henne. Ja, det er nytt i Generations - rykte. Ganske plagsomt, men det finnes en livstidsbelønning som kan fjerne det Dette spillet fikk dårlig vurdering på av kritikerne på vg.no, men jeg MÅ ha det allikevel Hva er prisen sånn ca? Og det med boarding school er genialt - det jeg liker aller minst med sims er å holde orden på småunger Jeg betalte 299,- på Platekompaniet
Jordbæra Skrevet 7. juni 2011 #1025 Skrevet 7. juni 2011 Ja, det er nytt i Generations - rykte. Ganske plagsomt, men det finnes en livstidsbelønning som kan fjerne det Jeg betalte 299,- på Platekompaniet Koster 279,- å laste ned på nett =)
Plutseliten Skrevet 7. juni 2011 #1026 Skrevet 7. juni 2011 Synes det var mye moro i Generajoner-pakken jeg. Det med boardingschool er jo kjempegenialt! Også henger jeg meg opp i småting jeg da, synes det er moro at man endelig kan trille babyene i barnevogn Akkurat som om DET er en så stor ting, men jeg synes det var litt gøy. Tenåringene kan også ha egne fester, og man kan ha begravelse og utdrikningslag i tillegg til vanlige fester. Liker det der minne-opplegget. (Blir lagt til hvor man skriver biografien til simmene) Litt plagsomt at det popper opp hver gang noe skjer, men det er jo mest i begynnelsen - når de gjør ting for første gang. Er litt morsomt, for jeg har savnet fra Sims 2 at man kan få en oversikt over de tingene som har skjedd dem. Mens man spiller med en annen familie kan man jo da gå tilbake på de andre familiene, og se en del som har skjedd de i mens. Så er det litt kult at de kan filme hjemmevideoer og spille dem av på tv'en. Så er det mye mer morsomt å spille med barn og tenåringer nå. Har ikke oppdaget noen bugs enda
Chiyo Skrevet 7. juni 2011 #1027 Skrevet 7. juni 2011 Noe jeg liker at hvis man bruker "testingCheatsEnabled true" kan man endre utsene til alle simmer i CAS. Der kan man endre alt. Hudfarge, hår, fjes osv. Før har man bare kunne endret personlighets tingene.
Plutseliten Skrevet 7. juni 2011 #1028 Skrevet 7. juni 2011 Noe jeg liker at hvis man bruker "testingCheatsEnabled true" kan man endre utsene til alle simmer i CAS. Der kan man endre alt. Hudfarge, hår, fjes osv. Før har man bare kunne endret personlighets tingene. Det likte jeg også. Så er det et nytt yrke. Du kan drive egen barnehage hjemme. Da kommer det barn hjem til deg som du skal passe på i ukedagene. Først kommer det bare småbarn, men etterhvert kommer også større barn etter skolen.. Synes det var ganske gøy
#Mj# Skrevet 8. juni 2011 #1029 Skrevet 8. juni 2011 den ene simmen min er plutselig blitt usynlig! hun ser ikke ut som et spøkelse, hu er ikke der i det hele tatt, man ser bare tankebobler over hodet hennes... har prøvd reset sim, men det funket ikke... noen som har noen lure tips?
Chiyo Skrevet 9. juni 2011 #1030 Skrevet 9. juni 2011 den ene simmen min er plutselig blitt usynlig! hun ser ikke ut som et spøkelse, hu er ikke der i det hele tatt, man ser bare tankebobler over hodet hennes... har prøvd reset sim, men det funket ikke... noen som har noen lure tips? Har du prøvd å endre utsene eller skifte klær og se om hun blir synlig etterpå? Vet ikke om det virker, men jeg tror det er det første jeg ville prøvd.
#Mj# Skrevet 9. juni 2011 #1031 Skrevet 9. juni 2011 Har du prøvd å endre utsene eller skifte klær og se om hun blir synlig etterpå? Vet ikke om det virker, men jeg tror det er det første jeg ville prøvd. prøvde å skifte klær, men tror ikke jeg prøvde å endre utseende. skal prøve det
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #1032 Skrevet 9. juni 2011 Koster 279,- å laste ned på nett =) 249,- hos cdon.no
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #1033 Skrevet 9. juni 2011 Koster 279,- å laste ned på nett =) 249,- hos cdon.no 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #1034 Skrevet 9. juni 2011 Dobbeltpost. Kvinneguiden er virkelig på bærtur idag.
Violetsky Skrevet 12. juni 2011 #1035 Skrevet 12. juni 2011 Jeg tror jeg må kjøpe generasjoner ganske kjapt selv. Det er alt for lenge siden jeg har spilt pga skole. Men nå er det jo ferie!
Gjest Blubberella Skrevet 13. juni 2011 #1036 Skrevet 13. juni 2011 Jeg kjøpte poeng i The Sims 3 Store og kjøpte diverse ting og tang for poengene, men jeg får ikke lastet ned alt! Hårsveisene og klærne går greit å laste ned og legge inn i spillet, men stort sett alt av utstyr og pynteting til hus er tilnærmet umulig å få ned! Jeg har prøvd å gå via både kjøpshistorie på kontoen min og selve kjøpssidene i Store for å laste ned på nytt, men det skjer ikke noe i startprogrammet... Startprogrammet åpnes automatisk og går til nedlastinger, men gjenstandene dukker ikke opp under nedlastninger og til slutt får jeg feilmelding om at det skjedde noe feil under nedlastingen og at jeg kan sjekke loggen. Hvor finner jeg loggen, og hva er det som skjer??? Utrolig irriterende å ha betalt for masse greier jeg ikke får lastet ned... Noen som har opplevd det samme?
Gjest stillness Skrevet 13. juni 2011 #1037 Skrevet 13. juni 2011 (endret) Det der har skjedd meg også,men da pleier jeg å legge ting inn manuelt.Da pleier det å dukke opp.Har du prøvd det? Her står det hvordan man gjør det om du ikke har gjort det før. Endret 13. juni 2011 av stillness
Gjest Blubberella Skrevet 15. juni 2011 #1038 Skrevet 15. juni 2011 Nå føler jeg meg skikkelig dum, for jeg skjønte lite av den linken. Det virket som at det var noe som funker bra til ting fra exchange og andre "hjemmelagede" Sims3-ting, men jeg klarte ikke å skjønne hvordan man skal bruke fremgangsmåten for å laste ned betalte gjenstander i The Store. Kan ikke noen lage boka "Manuell nedlasting av ting og tang i The Sims 3 Store, for dummies"... Det rare er jo at hår og klær fra The Store og alt mulig fra Exchange funker helt fint å få lastet ned til launcheren og lagt inn i spillet, men altså ikke byggeting og dekor fra The Store... Det skjer ingenting bortsett fra at det popper opp feilmelding om den der forbaska loggen som skal sjekkes, som jeg ikke aner hvor er.
muffin26 Skrevet 15. juni 2011 #1039 Skrevet 15. juni 2011 Herre de drittungene mine ringer hver dag fra boardingschool og vil hjem. Hva skjer hvis jeg ikke lar de komme hjem? 1
lolita_3123 Skrevet 15. juni 2011 #1040 Skrevet 15. juni 2011 Hei alle simsspillere. Jeg har ikke spilt sims før, men har blitt fortalt at det siste spillet er det beste.Kan man spille dette selv om man ikke har spilt noen av de andre? Jeg har spilt Supple som er nesten det samme bare at de snakker. Jeg ser på cdon.no at de har to versjoner, den ene til 279 og den andre til 199. Den billigste er uten utvidelsespakke. Hva er best og hva vil det si?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå