Gjest Naenia Skrevet 28. mai 2011 #1001 Skrevet 28. mai 2011 Jeg har forhåndsbestilt! Too bad at siste eksamen er den 7...
Chiyo Skrevet 28. mai 2011 #1002 Skrevet 28. mai 2011 Jeg har forhåndsbestilt! Too bad at siste eksamen er den 7... Jeg er heldigvis ferdig med alt det. Jeg har sommerferie, og kan spille så mye jeg vil! Men har faktisk ikke spilt så mye siden jeg ble ferdig med eksamen. Har ikke følt for det, men det kommer til å endre seg når jeg får GENERASJONER!!!!
Mermaid Blues Skrevet 1. juni 2011 #1003 Skrevet 1. juni 2011 Noen andre som har prøvd Generations ennå? Jeg installerte det i morges, og foreløpig er den største endringen at fotograferings-skillen ikke virker lenger :gjeiper: Kommer meg ikke inn på det engelske sims3-forumet, men litt googling tilsier at det er en kjent bug og at det forhåpentligvis kommer en ny patch temmelig snart. Noe (småbildene som popper opp når spillet laster) sier meg at det er aliens i denne pakken, det kan jo bli gøy Ellers gleder jeg meg enda mer til Unleashed i oktober
Gjest stillness Skrevet 1. juni 2011 #1004 Skrevet 1. juni 2011 Gleder meg til å prøve Generasjoner!Blir sikkert kjempegøy ..og gleder meg til Unleashed.Har ventet så lenge på at det skal komme dyr til Sims 3
muffin26 Skrevet 1. juni 2011 #1005 Skrevet 1. juni 2011 Jeg har fått generasjoner, men jeg ser ikke så mye forskjell.
Gjest Blubberella Skrevet 4. juni 2011 #1006 Skrevet 4. juni 2011 Nå ble jeg så utrolig glad når de endelig kom med en oppdatering med patch, men det hjalp ikke så veldig mye i mitt spill... Utgravnings-bugen er der ennå og eventyrtavlene fusker litt når man kommer opp i visumnivå. På toppen av det hele fikk jeg en ny bug (aner ikke om den har noen sammenheng med oppdateringa). Et par ganger simmen min skulle ta bilde (en gang av en person og en gang av en statue) hang simmen seg helt opp. Tiden og spillet ellers fungerte som normalt. Ene gangen sto hun i nesten to døgn og ble både sulten og trøtt. Hun sutret og bar seg, men ikke snakk om å gjøre noe som helst, uansett hva jeg trykket. Selve fotoikonet øverst til venstre på skjermen lot seg ikke trykke bort, men ble bare værende med et rødt kryss over. Heldigvis var hun på ferie og dro hjem før hun sultet ihjel, og alt var i orden når hun kom hjem. Grrr, kjenner jeg blir irritert over alt tullet i spillet! Jeg bruker så godt som aldri juksekoder og har ikke lastet ned og installert noe fra exchange. Spillet burde funke bedre enn som så. Er det noen med bugs som har merket bedring etter Generasjoner? Jeg vurderer å kjøpe det, og det hadde jo vært bra om buggene ble litt færre.
Gjest Mahareth Skrevet 4. juni 2011 #1007 Skrevet 4. juni 2011 Nå ble jeg så utrolig glad når de endelig kom med en oppdatering med patch, men det hjalp ikke så veldig mye i mitt spill... Utgravnings-bugen er der ennå og eventyrtavlene fusker litt når man kommer opp i visumnivå. På toppen av det hele fikk jeg en ny bug (aner ikke om den har noen sammenheng med oppdateringa). Et par ganger simmen min skulle ta bilde (en gang av en person og en gang av en statue) hang simmen seg helt opp. Tiden og spillet ellers fungerte som normalt. Ene gangen sto hun i nesten to døgn og ble både sulten og trøtt. Hun sutret og bar seg, men ikke snakk om å gjøre noe som helst, uansett hva jeg trykket. Selve fotoikonet øverst til venstre på skjermen lot seg ikke trykke bort, men ble bare værende med et rødt kryss over. Heldigvis var hun på ferie og dro hjem før hun sultet ihjel, og alt var i orden når hun kom hjem. Grrr, kjenner jeg blir irritert over alt tullet i spillet! Jeg bruker så godt som aldri juksekoder og har ikke lastet ned og installert noe fra exchange. Spillet burde funke bedre enn som så. Er det noen med bugs som har merket bedring etter Generasjoner? Jeg vurderer å kjøpe det, og det hadde jo vært bra om buggene ble litt færre. Ingen av disse feilene kommer av nedlastede ting eller juksekoder... Alt sammen er feil i spillet. Det er ikke noen bug-fixes med for disse tingene i Generasjoner heller... Jeg har fått en ny bug etter at jeg innstallerte Generasjoner. Fester blir aldri avsluttet, så jeg kan ikke starte en ny Det betyr at bryllupet til min stakkars sim er utsatt på ubestemt tid, fordi utdrikningslaget hennes pågår og pågår og pågår!
Gjest asanti Skrevet 5. juni 2011 #1008 Skrevet 5. juni 2011 Jeg kan ikke lengre forlove eller gifte simmene. Kommer aldri opp uansett hva. :/
Mermaid Blues Skrevet 5. juni 2011 #1009 Skrevet 5. juni 2011 Nå ble jeg så utrolig glad når de endelig kom med en oppdatering med patch, men det hjalp ikke så veldig mye i mitt spill... Utgravnings-bugen er der ennå og eventyrtavlene fusker litt når man kommer opp i visumnivå. På toppen av det hele fikk jeg en ny bug (aner ikke om den har noen sammenheng med oppdateringa). Et par ganger simmen min skulle ta bilde (en gang av en person og en gang av en statue) hang simmen seg helt opp. Tiden og spillet ellers fungerte som normalt. Ene gangen sto hun i nesten to døgn og ble både sulten og trøtt. Hun sutret og bar seg, men ikke snakk om å gjøre noe som helst, uansett hva jeg trykket. Selve fotoikonet øverst til venstre på skjermen lot seg ikke trykke bort, men ble bare værende med et rødt kryss over. Heldigvis var hun på ferie og dro hjem før hun sultet ihjel, og alt var i orden når hun kom hjem. Grrr, kjenner jeg blir irritert over alt tullet i spillet! Jeg bruker så godt som aldri juksekoder og har ikke lastet ned og installert noe fra exchange. Spillet burde funke bedre enn som så. Er det noen med bugs som har merket bedring etter Generasjoner? Jeg vurderer å kjøpe det, og det hadde jo vært bra om buggene ble litt færre. Velkjent bug, vi venter i spenning på en fix. Det du kan gjøre når simmen henger seg opp er å trykke Ctrl-Shift-C og skrive resetsim [fornavn] [etternavn] og trykke enter. Da skal alt være normalt igjen. Men foto-ferdigheten er neppe spillbar før det kommer en ny patch :/ Etter å ha spilt noen timer er jeg egentlig ikke kjempeimponert over denne EP-en. Det er en hel del nye interaksjoner og langt mer interessant å spille med barn og ungdommer enn før, men ingen nye ferdigheter, ingen nye planter, oppskrifter, samleobjekter,... Og det er stappfullt av feil. Har mer trua på Pets, for å være ærlig. Heldigvis er det omsider offisielt nå, om noen er gira på å se den nye offisielle traileren finnes den Synes hestene ser knallfine ut, og digger at vi kan ha forskjellige hunde/katteraser Det er visst også bekreftet at det kommer fugler og gnagere i tillegg til katt, hund og hest. Regner med veterinær-karriere blir tilgjengelig også
Gjest Blubberella Skrevet 5. juni 2011 #1010 Skrevet 5. juni 2011 Jaaa, Reset sim tenkte jeg ikke på! Takk for tips! Tror jeg venter til Generasjoner kommer på tilbud ett eller annet sted, for det er ikke en tilleggspakke jeg har fryktelig lyst på. Eneste grunn til å kjøpe er spiraltrappene og eventuelt nye klær og hårsveiser. Jeg gleder meg mye mer til Pets!
Chiyo Skrevet 5. juni 2011 #1011 Skrevet 5. juni 2011 Jeg har fått generasjoner, men jeg ser ikke så mye forskjell. Jeg har det også. Men jeg har ikke fått spilt det så mye enda. Jeg har gjort noe rampestreker med tenåringen min og jeg la merke til at man kan huske viktige ting simmene gjør. Men som sagt har jeg ikke hatt tid til å utforske det enda.
muffin26 Skrevet 5. juni 2011 #1012 Skrevet 5. juni 2011 ohh nå er jeg så lei simmen min. Hun fikk to jenter på sykehuset alltså tvilinger og er alenemor, har ingen mann pga faren nekter å gifte seg sikkelig tulling. Når hun fikk ungene tok hun bare med seg den ene jenta den andre er forsatt på sykehuset?? Sa at hun ikke kunne bære begge hjem. Hvordan henter jeg det idiotiske barnet hjem? Forresten er det mye nytt på generasjoner jeg var bare ikke flink til å finne det, men nå fant jeg ut av det. Utrolig mye gøy man kan gjøre:)
Chiyo Skrevet 5. juni 2011 #1013 Skrevet 5. juni 2011 Forresten er det mye nytt på generasjoner jeg var bare ikke flink til å finne det, men nå fant jeg ut av det. Utrolig mye gøy man kan gjøre:) Hvor fant du det ut? Kan man lese om det online? Jeg gidder ikke "oppdage" alt selv.
Mermaid Blues Skrevet 5. juni 2011 #1014 Skrevet 5. juni 2011 Hvor fant du det ut? Kan man lese om det online? Jeg gidder ikke "oppdage" alt selv. Carl's Sims 3 guide har fin oversikt 1
muffin26 Skrevet 5. juni 2011 #1015 Skrevet 5. juni 2011 Hvor fant du det ut? Kan man lese om det online? Jeg gidder ikke "oppdage" alt selv. fant det inni spillet på inntillinger. Man kan sende ungene på bording school så kommer de tilbake som tenåringer, ganske digg å slippe å styre dem noen ganger.
Chiyo Skrevet 5. juni 2011 #1016 Skrevet 5. juni 2011 fant det inni spillet på inntillinger. Man kan sende ungene på bording school så kommer de tilbake som tenåringer, ganske digg å slippe å styre dem noen ganger. Kan man ikke være med dem på Boarding School? :gjeiper:
muffin26 Skrevet 5. juni 2011 #1017 Skrevet 5. juni 2011 Kan man ikke være med dem på Boarding School? :gjeiper: Nei du kan ikke bli med, det eneste du kan gjøre er å ringe dem:)
Chiyo Skrevet 6. juni 2011 #1018 Skrevet 6. juni 2011 (endret) What the fuck! Simmen min fikk nettopp husarrest. Går det an da? Jeg holder jo på å få henne i god form og jeg har ikke råd til trening utstyr. Edit: Jeg fiksa det. Jeg må begynne å lese mer om et spill før jeg spiller. Thank You Internett. Endret 6. juni 2011 av Chiyo
muffin26 Skrevet 6. juni 2011 #1019 Skrevet 6. juni 2011 Stakkars simmen min hun fikk barn utenfor ekteskapet og nå snakker de andre om det:( og nesten ingen menn vil date henne nå. Dette må vel være noe nytt i generasjoner ? Har prøvd å finne henne mann, men ingen vil gifte seg med henne. 1
Jordbæra Skrevet 6. juni 2011 #1020 Skrevet 6. juni 2011 Stakkars simmen min hun fikk barn utenfor ekteskapet og nå snakker de andre om det:( og nesten ingen menn vil date henne nå. Dette må vel være noe nytt i generasjoner ? Har prøvd å finne henne mann, men ingen vil gifte seg med henne. Så tøft! Dette spillet må jeg ha!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå