Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ble litt skuffa over Medieval jeg. Jeg syns det hadde vært bedre om det var som Sims 3 men i middelalderen og alt som følger med det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gleder meg veldig til de nye tilleggspakkene! :D

Gjest Blubberella
Skrevet

Sitter å spiller sims 3 nå og er i Egypt med en av Simmene mine.

Hvor finner jeg "Livets fornminne"? :)

Får du ikke et hint gjennom en sånn dings (brungul sirkel med stjerne i) som peker på det stedet du må lete? Det har jeg alltid fått.

Gjest Naenia
Skrevet

Er det noen her som får til å sette inn vinduer mellom kjeller og badebaseng? Jeg får det ikke til, uansett hvor mange tutorials jeg ser på nettet! :tristbla:

Skrevet

Får du ikke et hint gjennom en sånn dings (brungul sirkel med stjerne i) som peker på det stedet du må lete? Det har jeg alltid fått.

Nei, har ikke fått det. Bare et brev fra ei dame, der det står at jeg skal finne livets fornminne i ørkenhavets gravkammer, men jeg finner ikke noe sted med det navnet heller :lete:

Skrevet

Masse nytt om The Sims 3 Generasjoner! Den fjerde utvidelsespakken til The Sims 3! Trailer, Bilder, Info, Cover og Norsk Logo!

http://www.simgoodie.com/

AnonymBruker
Skrevet

Er sims 3 verdt pengene? vurderer å kjøpe det! og er det bedre en 2-eren?

Gjest Naenia
Skrevet

Sims 3 er definitivt verdt pengene! Enormt mye bedre!

Skrevet (endret)

*edit* never mind, jeg fant ut av det jeg lurte på ;)

Endret av antibac
AnonymBruker
Skrevet

åå, DUMME sims. det sto at jeg fikk guttebaby, men så viste det seg at det var en jentebaby, så nå har jeg en jentebaby med guttenavn. forferdelig!

AnonymBruker
Skrevet

åå, DUMME sims. det sto at jeg fikk guttebaby, men så viste det seg at det var en jentebaby, så nå har jeg en jentebaby med guttenavn. forferdelig!

Gjest boblebrus
Skrevet

Men du kan jo dra bort til rådhuset og bytte navn! :) Du går over til nabolagsoversikten, trykker på rådhuset og får opp et valg om å bytte navn (etter kl. 09.00 i "simmetid"). Da kan du velge hvem i familien du skal bytte navn på, og du kan endre både fornavn og etternavn.

AnonymBruker
Skrevet

Men du kan jo dra bort til rådhuset og bytte navn! :) Du går over til nabolagsoversikten, trykker på rådhuset og får opp et valg om å bytte navn (etter kl. 09.00 i "simmetid"). Da kan du velge hvem i familien du skal bytte navn på, og du kan endre både fornavn og etternavn.

Åå, jippi! Takk for hjelp! Da slipper jentebabyen å ha guttenavn resten av livet, haha.

Skrevet

Går det an å endre sånn livsambisjon? Finnes det eventuelt en cheat for dette?

Skrevet

Ja, du kan "kjøpe" ny livsambisjon med livstidsbelønninger. (de poengene du får når du oppfyller ønskene til simmene) :)

Det ligger under livstidslykke, den menyen som har bilde av ei kiste :)

Skrevet

Du kan også skrive "testingcheatsenabled true" (uten "") i juksefeltet, for så å trykker du på ctrl + postkassen eller simmen. Husker ikke helt. Da kan du gjøre det uten å bruke de andre poengene. :)

Gjest Mahareth
Skrevet

Du kan også skrive "testingcheatsenabled true" (uten "") i juksefeltet, for så å trykker du på ctrl + postkassen eller simmen. Husker ikke helt. Da kan du gjøre det uten å bruke de andre poengene. :)

Beklager, men det fungerer bare for å endre trekkene til simmen.

For å endre livstidsambisjonen må du enten kjøpe livstidsbelønningen nevnt ovenfor, eller ha en mod som gjør det mulig å gå inn igjen i cas med simmen.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Går det ann å få flere ambisjonspoeng? Har ikke funnet en cheat til det ennå...

Skrevet

Nei, har ikke fått det. Bare et brev fra ei dame, der det står at jeg skal finne livets fornminne i ørkenhavets gravkammer, men jeg finner ikke noe sted med det navnet heller :lete:

Ørkenhavets gravkammer er en pyramide.

Hvis jeg ikke husker feil (lenge siden jeg har vært i Egypt med simmen min nå) ligger den ikke sammen med de andre pyramidene, men i nærheten av Abu Simbel-tempelet på "oversiden" av sentrum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...