Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gleder meg sykt til The sims 3 Middelalderen kommer. Noen andre som skla kjøpe det?

Snakker du om The Sims Medieval? For det er ikke et tilleggspill til The Sims 3, det er et selvstendig spill.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan får man spillejobber egentlig?

Tror det var slik at man startet et band, gav det navn og så fikk man telefon etterhvert fra noen som ville ha simmen til å spille på puben sin. Men fikk vel bare to eller tre spillejobber på evig lang tid, så jeg gav opp den karrieren der...

Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg irriterer meg grønn over den der bugen som kom med Late Night, som gjør at man ikke får nye eventyr i utlandet. Jeg har en sim som har nådd 3 i visumnivå i Frankrike, men hun kan stå en hel dag og trykke på eventyrtavla uten å få et eneste eventyr. En sjelden gang dukker det opp sånne små oppdrag av typen "finn meg en date" eller "gi meg x antall granatepler". Etter å ha trykket vilt på tavla i flere dager gjennom flere ferier, fikk jeg endelig et stort oppdrag i Landgrabbhuset, men etter det var det slutt på moroa.

De fleste tipsene går ut på å trykke på tavla til det fylles opp med gjøremål øverst på skjermen eller trykke på "hjem" eller et av landene i panelet for oppdrag og muligheter, men ingenting nytter for meg. Utrolig irriterende når man vet at man enda har flere litt større oppdrag igjen, bl.a. et rom på Landgrabb-tomta.

Denne bugen har vært kjent lenge og varslet til EA, men de gidder visst ikke komme med en oppdatering som fjerner dette problemet... Folk har jo allerede kjøpt spillet, så da tjener de vel svært lite på å bruke energi på bugfiksing. Nye tilleggsspill er vel mer viktig :snurt:

Jeg kan tåle litt tøys og tull i spillet, men denne bugen er mer enn litt irriterende. De har heller ikke fått fiksa den bugen som gjør at simmen nekter å grave ut sånne utgravingsområder fordi det liksom er hindringer i veien (som jo ikke er der). Tjener EA så godt på dette spillet at det ikke lenger er så nøye å fikse bugs? :kjefte:

Argh, det var jaggu godt å få det ut! :sukk:

• Liker 1
Skrevet

Åja,hehe :gjeiper:

Gjest Blubberella
Skrevet

Oktober 2011 sto det i videoen :P

Åeh, hvorfor må vi vente så lenge? :sukk:

Gjest birry93
Skrevet

Lurte på når dyra hadde tenkt å komme. :gjeiper:

Skrevet

Åeh, hvorfor må vi vente så lenge? :sukk:

Fordi Generations trolig kommer i mai ;) Men nå skal det sies at EA ikke har bekreftet noen av disse pakkene, trailerne på youtube er visstnok lekket via den australske avdelingen. Ikke umulig at det er fanmade av en dyktig programmerer, såklart, men innmari artig om det er ekte :)

Skrevet

Vi kan ri hest!!!! JAAA! :rulle:

Skrevet

Vi kan ri hest!!!! JAAA! :rulle:

Wææææ! Gleder meg :D

Gjest Blubberella
Skrevet

Fordi Generations trolig kommer i mai ;) Men nå skal det sies at EA ikke har bekreftet noen av disse pakkene, trailerne på youtube er visstnok lekket via den australske avdelingen. Ikke umulig at det er fanmade av en dyktig programmerer, såklart, men innmari artig om det er ekte :)

Høres lovende ut! Krysser fingrene :)

Skrevet

Nå kunne ikke jeg se den filmen som dere la ut, men søkte på Youtube etter tilsvarende filmer, og så en trailer, men det så ut som om det kun var til Xbox og Playstation og ikke PC.. :S

Gjest BabyBlue
Skrevet

Det er nok bare slik fordi de er tidlig i programmeringen, og ikke har fått lagt på skygge og gjort det mer fancy og ekte looking... ^

Skrevet

Nå kunne ikke jeg se den filmen som dere la ut, men søkte på Youtube etter tilsvarende filmer, og så en trailer, men det så ut som om det kun var til Xbox og Playstation og ikke PC.. :S

Prøv linken jeg la ut lenger oppe i innlegg #944. På slutten av traileren står det PC/MAC sammen med alle konsoll-logoene, så DERSOM dette stemmer, kommer det i alle format. Men det er fortsatt ikke bekreftet av EA, så jeg puster rolig inntil videre ;)

AnonymBruker
Skrevet

Sims Medieval på vei i posten :biggrin:

Skrevet

Jeg blir veldig hekta i visse perioder. :)

Har alle tilleggspakkene :D

Skrevet

Sitter å spiller sims 3 nå og er i Egypt med en av Simmene mine.

Hvor finner jeg "Livets fornminne"? :)

Skrevet

Har pådratt meg halsbetennelse og fordriver tida med Sims Medieval, virker veldig lovende :) Men er litt redd for at jeg kommer til å runde det veldig fort om jeg ikke blir frisk snart... :plystre:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...