Aubree Skrevet 10. januar 2011 #921 Skrevet 10. januar 2011 Noen som vet hva som har skjedd? Jeg hadde en familie med ungdommer og så når hun ene ble ung voksen flytta hun inn med en sim som var nesten gammel. Så spilte jeg noen andre en stund og da jeg kom tilbake til den familien var hun blitt gammel og hadde vært det en stund. Men foreldrene hennes var ikke blitt gamle enda. Det må da være en feil for det skal ikke skje i dette spillet. Alle skal eldres like fort selv om man ikke spiller med dem. Kan det være fordi hun gifta seg med en nesten gammel sim? Jeg forsto det slikt at om man spiller med en annen familie en stund, så fortsetter den andre familien å eldes.. De spilles på en måte selv om man ikke ser det.. Plutselig kan de ha fått mange barn mens man spilte på en annen familie
Munchlax Skrevet 10. januar 2011 #922 Skrevet 10. januar 2011 Jeg forsto det slikt at om man spiller med en annen familie en stund, så fortsetter den andre familien å eldes.. De spilles på en måte selv om man ikke ser det.. Plutselig kan de ha fått mange barn mens man spilte på en annen familie Stemmer det, men hvis man ikke ønsker det, kan funksjonen skrus av på "instillinger". Huk av "Skru på historiefremdrift". Forklaring av funksjonen "historiefremdrift": Gjør at naboer kan flytte inn og ut, gifte seg, bli forfremmet og ellers komme seg videre i livet. Gjør at byen er et mer balansert sted som lever sitt eget liv. Det blir også et mer interessant sted å bo over tid. Anbefalt instilling: På.
Munchlax Skrevet 16. januar 2011 #923 Skrevet 16. januar 2011 Det kommer en ny tilleggspakke 3. februar. Det er riktignok bare bare litt ekstra stæsj, men ser ut som det er er noe kult i den. Bilder fra spillet
krem Skrevet 18. januar 2011 #924 Skrevet 18. januar 2011 Simmen min har toppa ferdigheter i gitar og trommer og spiller i et band med tre andre. Jeg har også registrert simmen som selvstendig næringsdrivende innefor band. Problemet er at bandet nesten ikke får spillejobber - har til nå kun fått to, og jeg har spilt ganske lenge for å få dem. Bandet øver nesten hver dag. Hva gjør jeg galt?
Gjest BabyBlue Skrevet 18. januar 2011 #925 Skrevet 18. januar 2011 Det kommer en ny tilleggspakke 3. februar. Det er riktignok bare bare litt ekstra stæsj, men ser ut som det er er noe kult i den. Bilder fra spillet Jeg synes de der stæsj pakkene er så fantastisk unødvendige! Pets eller årstider NÅ!
Gjest asanti Skrevet 19. januar 2011 #926 Skrevet 19. januar 2011 Til dere som spiller på Mac, hvilken har dere?
goille Skrevet 19. januar 2011 #927 Skrevet 19. januar 2011 Har ikke lest gjennom tråden så det er godt mulig det er svart på før,men kan man spille sims3 på linux?
Hermes Skrevet 21. januar 2011 #928 Skrevet 21. januar 2011 Jeg tror det er etter. Ha sex og å spiser du et par vann meloner gjennom graviditeten. Det funker alltid på meg. Gjennom hele graviditeten - når du planlegger å bli gravid skaffer du deg bare en masse vannmelon (eller eple hvis du vil ha gutt) og så spiser du det og ingenting annet mens du er gravid - du er ikke nødt til å spise *bare* det, men det gjør det enkelt. Rent teknisk (ut fra jeg kan se i "tuning" filene i spillet og å tippe litt) så starter sjansen for å få jente eller gutt med 50% for hver. Hver gang du spiser vannmelon øker sjansen for å få jente med 10%, så hvis du spiser minst 5 vannmelonbiter i graviditeten skulle du være sikret å få jente. Husk at det er ikke bare når du spiser vannmelon eller eple bart som teller. Det tells også når du spiser mat som inneholder dette. F.ex pannekaker, peanøttsmør & syltetøy, overraskelsesgryte, terte, crepes, frukt-parfait og arme riddere kan inneholder eple og vil telle +10 for gutt. Derfor gjør jeg det enkelt og spiser bare vannmelon hvis jeg vil ha jente. Har virket 100% så langt.
Hermes Skrevet 21. januar 2011 #929 Skrevet 21. januar 2011 (endret) (sorry, dobbeltpost) Endret 21. januar 2011 av Hermes
Chiyo Skrevet 16. februar 2011 #930 Skrevet 16. februar 2011 Gleder meg sykt til The sims 3 Middelalderen kommer. Noen andre som skla kjøpe det?
Piggsvin Skrevet 18. februar 2011 #931 Skrevet 18. februar 2011 Gleder meg sykt til The sims 3 Middelalderen kommer. Noen andre som skla kjøpe det? Allerede bestilt Noen som vet hva disse magiske nissene gjør?
Munchlax Skrevet 24. februar 2011 #932 Skrevet 24. februar 2011 (endret) Jeg sliter på Sims nok en gang, men denne gangen på Reisefeber. Har fått beskjed som å finne "Livets Fornminne". Simmen min har fått en telefonsamtale fra Fatima Amin, hvor hun sier: "Takk for at du sendte informasjonen. Det ser ut om Ørkenhavets gravkammer er en undergrunnsoase, en enorm vannkilde som har ligger uforstyrret i mange hundre år Du må overleve der nede i dypet, finne Livet fornminne og levere det til meg. Dette er Fatima Amin, over og ut." Jeg har nå saumfart hele kjelleren i uthuset hennes (Fatima), men der fant jeg ingen ting som var av nytte denne gangen. Hvor søren skal jeg lete? Ikke finner jeg no' gravkammer som heter "Ørkenhavets gravkammer" heller... Endret: Jeg fikk det til! Endret 27. februar 2011 av Gyngehest
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #933 Skrevet 26. februar 2011 Allerede bestilt Noen som vet hva disse magiske nissene gjør? Tror ikke de gjør noe. Mine bare er der.
Munchlax Skrevet 27. februar 2011 #934 Skrevet 27. februar 2011 Det er mye som tyder på at det kommer et nytt Sims-spill som heter Generasjoner. Det er også ting som tyder på at det nye spillet kommer med dyr. Kilde 1: Neste utvidelsespakke: “The Sims 3 Generations”? Kilde 2: The Sims 3 Generasjoner Kilde 3: Dyr i The Sims 3 Generasjoner?
Miss Desiree Skrevet 27. februar 2011 #935 Skrevet 27. februar 2011 Det er mye som tyder på at det kommer et nytt Sims-spill som heter Generasjoner. Det er også ting som tyder på at det nye spillet kommer med dyr. Kilde 1: Neste utvidelsespakke: “The Sims 3 Generations”? Kilde 2: The Sims 3 Generasjoner Kilde 3: Dyr i The Sims 3 Generasjoner? Wiiiii,gleder meg
Piggsvin Skrevet 27. februar 2011 #936 Skrevet 27. februar 2011 I The Sims 3 Generasjoner kan simmer i alle aldre kan prøve seg på nye aktiviteter! Barn kan være sammen med venner i hytter i trærne. Tenåringer kan gjøre sprø rampestreker. Voksne kan gå gjennom en midtlivskrise. Og masse annet! Høres jo spennende ut
Gjest sardintroll Skrevet 7. mars 2011 #937 Skrevet 7. mars 2011 Gleder meg sykt til The sims 3 Middelalderen kommer. Noen andre som skla kjøpe det? Jeg skal helt klart ha dette når det kommer, virker morsomt.
Gjest shirleys-secret Skrevet 7. mars 2011 #938 Skrevet 7. mars 2011 Simmen min har toppa ferdigheter i gitar og trommer og spiller i et band med tre andre. Jeg har også registrert simmen som selvstendig næringsdrivende innefor band. Problemet er at bandet nesten ikke får spillejobber - har til nå kun fått to, og jeg har spilt ganske lenge for å få dem. Bandet øver nesten hver dag. Hva gjør jeg galt? Hvordan får man spillejobber egentlig?
Munchlax Skrevet 8. mars 2011 #939 Skrevet 8. mars 2011 Det ser jaggu ut som det har kommet enda et nytt spill! The Sims 3 Barnacle Bay Ser ut som det kun er til nedlasting, men.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå