Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er litt sent ute da, men jeg kjøpte det sims spillet der du kunne dra til Frankrike,Kina og Egypt og utenpå coveret er det bilde av eifltårnet, men jeg finner ikke det på spillet :vetikke: Har de bare lurt oss?

Og går det ikke ann å gå inn til naboene når man bor i blokk? Når jeg ringer på kommer de bare ut, og de inviterer med ikke inn :sjenert:

Spillet foregår i en vanlig sims by, men du kan bruke mobilen og velge reis. Da får du velge hvor du vil dra på ferie og hvor lenge du vil være borte.

Når det gjelder å dra på besøk til noen som bor i blokk er jeg litt usikker selv. Noen ganger blir jeg invitert opp og andre ganger kommer de ut.

Videoannonse
Annonse
Gjest Wolfmoon
Skrevet

Eifeltårnet er bare symbolet for Frankrike, så du kan ikke besøke akkurat det i spillet nei.

Skrevet

Eifeltårnet er bare symbolet for Frankrike, så du kan ikke besøke akkurat det i spillet nei.

Åh, det hadde jeg håpet på :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Åh, det hadde jeg håpet på :gjeiper:

Det skal visst gå an å kjøpe eiffeltårnet med en juksekode, se her, under reisefeber.

Skrevet

Noen som vet når simmene dør? Min er 101 år nå, jeg trodde de døde når de ble 100 år :klø:

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Varierer veldig, avhenger også av livsløpslengden din.

Skrevet

Vet iallfall at i sims 2 var det 100 dager om du hadde på normal livsløpslengde og trodde det var det samme på sims 3 :jepp:

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Nå dør ikke simmene dine etter et bestemt antall dager, de kan dø når som helst etter at de har blitt gamle.

Men mine veltrente, fantastiske simmer ser ut til å overleve unaturlig lenge. Blir jo aldri kvitt de jo :fnise:

Skrevet

Åja :gjeiper: Blir aldri kvitt dem,nei. Jeg ender alltid opp med å slette simmene før de dør fordi jeg synes det er så kjedelig å være gammel :fnise: Jeg har aldri hatt en sim som har dødd naturlig :glare:

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Jeg lar de få et barn sånn en gang, sånn at jeg kan bygge opp de kunnskapene jeg vil ha hos en ny sim, og sparer masse penger, også flytter jeg ut når barnet blir ung voksen :fnise:

Skrevet

Jeg lar de få et barn sånn en gang, sånn at jeg kan bygge opp de kunnskapene jeg vil ha hos en ny sim, og sparer masse penger, også flytter jeg ut når barnet blir ung voksen :fnise:

Smart! Det skal jeg prøve :jepp:

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Jeg liker nemlig at jeg kan se familietreet til simmene mine litt bakover ;)

• Liker 2
Skrevet

Noen som vet hva som har skjedd? Jeg hadde en familie med ungdommer og så når hun ene ble ung voksen flytta hun inn med en sim som var nesten gammel. Så spilte jeg noen andre en stund og da jeg kom tilbake til den familien var hun blitt gammel og hadde vært det en stund. Men foreldrene hennes var ikke blitt gamle enda.

Det må da være en feil for det skal ikke skje i dette spillet. Alle skal eldres like fort selv om man ikke spiller med dem. Kan det være fordi hun gifta seg med en nesten gammel sim?

Gjest Wolfmoon
Skrevet

En eller annen glitch i spillet muligens. Jeg hadde trillinger der to av søsknene ble gamle før den jeg aktivt spilte. Andre ganger har jeg opplevd at ungdommer (ikke spillbare) aldri har blitt voksne.

Noe som ikke funker helt tydeligvis.

• Liker 1
Skrevet

Mer spørsmål fra meg. :gjeiper: Er det noen som vet hvordan man får mer tomter i nabolaget?

Dette er noe jeg ikke liker med The Sims 3 fordi jeg finner ikke tomter lengre.

Skrevet

Mer spørsmål fra meg. :gjeiper: Er det noen som vet hvordan man får mer tomter i nabolaget?

Dette er noe jeg ikke liker med The Sims 3 fordi jeg finner ikke tomter lengre.

Har du prøvd å sette ut/bygge nye tomter?

Hvis du ikke har prøvd det alt, kan det gjøres under "rediger by". :)

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Det kan gjøres under "edit town" ja, men min erfaring er at det er vanskelig å plassere nye tomter i sims3, siden det ikke er så mange flate steder å plassere nye tomter på.

Skrevet

Da tror jeg ikke jeg har vært så flink å prøve... :flau:

hehe... jeg må virkelig bli flinkere å spille. Jeg kan jo ingenting.

Skrevet

Du heldig som faktisk fikk jente i det hele tatt..... Jeg har nesten akuratt instalert spillet.. Men jeg har fått 7 gutter på , får ingen jenter ! det er litt irriterende ... hva kan jeg gjøre ? :) håper på svar <3

Spise vannmelon! Altså bare vannmelon, kjøp de i butikken og spis dem rett fra sekken.

Begge simmene mine ønsker seg jente, så da tenkte jeg at jeg skulle jukse litt for å få oppfylt det ønsket. :sjenert:

Er det før eller etter hyrdestunden vannmelonen skal spises?

Skrevet

Begge simmene mine ønsker seg jente, så da tenkte jeg at jeg skulle jukse litt for å få oppfylt det ønsket. :sjenert:

Er det før eller etter hyrdestunden vannmelonen skal spises?

Jeg tror det er etter. Ha sex og å spiser du et par vann meloner gjennom graviditeten. Det funker alltid på meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...