Skravlebøtta Skrevet 19. desember 2010 #881 Skrevet 19. desember 2010 spiller på ps3, men regner med det ikke har noe å bety for spørsmålet. jeg klarer ikke få opp charisma min, er helt på bunn, har tatt et kurs, men det hjalp ikke, å nå vet jeg ikke mer jeg kan gjøre...? går det ann å få oppdrag noen plass? da mener jeg sånne som tar meg framover i spillet(ikke av typen "kjøp stol" og "kil barnet")?
Gjest Mahareth Skrevet 19. desember 2010 #882 Skrevet 19. desember 2010 Jeg har kjøpt helaften og den luksus tilleggspakken via internett, slik at jeg bare lastet det ned der og da. Men etter det har jeg fått litt problemer med spillet. Når simmene mine har fått barn så har de på seg "voksen klær" som jeg har lastet ned. Spill bildet blir på en måte forstyrret av dette, og får sånne laaange streker som er mørke eller hudfargede. Dersom jeg bytter klær på barna går det over, hvis ikke går det ikke over før de blir tenåringer. Og i tillegg pleier spillet mitt å plutselig fryse seg og avslutte seg. Skjer som oftest når jeg bruker humørkode, men dette skjedde aldri før jeg kjøpte de spillene via internett. Noen som har hatt samme problem, eller vet hvordan jeg kan fikse det? Spiller på skolepc-en min so er en Hp Compaq 6530b. Problemet med klærne på barna er rett og slett ødelagte ting du har lastet ned. Det er ikke mulig å gjøre noe med det om du ikke selv kan lage custom content. Bare slett det. Problemet med at spillet ditt kræsjer skyldes som oftest en av to ting: Enten at pcen din ikke er kraftig nok til å drive spillet, eller at du har bugs i spillet. Er det oppdatert? Hvis ikke, oppdater det. Kom en ny for ei uke eller så siden.
marsmelon Skrevet 21. desember 2010 #883 Skrevet 21. desember 2010 Går det ikke an å ha dyr på the sims 3? Finnes jo the sims 2 dyreliv? Så vidt jeg vet går det ikke for øyeblikket. Regner egentlig med at det vil komme en tilleggspakke for det etter hvert. Ser at med både the sims og the sims 2 kom tilleggspakkene med dyr rundt 2 - 2,5 år etter det første spillet kom, så man kan jo krysse fingrene for at det kommer til sims 3 i 2011
Gjest Nabojenta Skrevet 21. desember 2010 #884 Skrevet 21. desember 2010 Problemet med klærne på barna er rett og slett ødelagte ting du har lastet ned. Det er ikke mulig å gjøre noe med det om du ikke selv kan lage custom content. Bare slett det. Problemet med at spillet ditt kræsjer skyldes som oftest en av to ting: Enten at pcen din ikke er kraftig nok til å drive spillet, eller at du har bugs i spillet. Er det oppdatert? Hvis ikke, oppdater det. Kom en ny for ei uke eller så siden. Hmm, har lastet ned mange simmer som har klær på seg så da må jeg i så fall slette alle de da. Mulig at jeg har bugs i spillet, har ikke spilt på ca to uker nå, men sist jeg spilte og hadde disse problemene, hadde jeg den nyeste oppdateringen.
Gjest BabyBlue Skrevet 25. desember 2010 #885 Skrevet 25. desember 2010 Ehhh... Simmen min ble bitt av en vampyr, men det skjer ingenting? Hun har bare et vampyrbitt icon nede på humørstatuslinja.
Gjest Blubberella Skrevet 25. desember 2010 #886 Skrevet 25. desember 2010 Ehhh... Simmen min ble bitt av en vampyr, men det skjer ingenting? Hun har bare et vampyrbitt icon nede på humørstatuslinja. Hvor lenge er det siden hun ble bitt? Det tar ganske lang tid fra simmen blir bitt til hun blir vampyr. I mellomtiden driver hun og klør på "edderkoppbitt" og føler seg litt rar
Miss Desiree Skrevet 25. desember 2010 #887 Skrevet 25. desember 2010 Da har jeg også fått sims3 helaften Må si at det er veldig stress å være kjendis, så tror dette blir eneste gangen, jeg er det
Gjest BabyBlue Skrevet 26. desember 2010 #888 Skrevet 26. desember 2010 Synes det å være vampyr er kjempekjekt, men hun fikk plutselig slik en rar hudfarge.... fjeset er blekt, men resten av kroppen har fått en bruntone med en rar tekstur. Hjelp?
Gjest Mahareth Skrevet 27. desember 2010 #889 Skrevet 27. desember 2010 Hmm, har lastet ned mange simmer som har klær på seg så da må jeg i så fall slette alle de da. Mulig at jeg har bugs i spillet, har ikke spilt på ca to uker nå, men sist jeg spilte og hadde disse problemene, hadde jeg den nyeste oppdateringen. Jeg har også en hel del bugs i spillet mitt, som ikke siste oppdatering hjalp mot Ikke noe å gjøre med det. Da har jeg også fått sims3 helaften Må si at det er veldig stress å være kjendis, så tror dette blir eneste gangen, jeg er det Gudd løkk! Mine simmer blir kjendis bare av å spasere gjennom parken omtrent! Men det er litt morsomt også da
Gjest elfhybrid Skrevet 27. desember 2010 #890 Skrevet 27. desember 2010 Når man skal kjøpe tilleggspakker og stæsjpakker,må de være i rett rekkefølge når man installerer dem?
Gjest sardintroll Skrevet 27. desember 2010 #891 Skrevet 27. desember 2010 Jeg vil vel si det er en fordel, men jeg tror ikke det er strengt nødvendig, nei.
Gjest Wolfmoon Skrevet 27. desember 2010 #892 Skrevet 27. desember 2010 Så en mod på modthesims2 som skulle gjøre vanskeligere å bli kjendis, sånn at man slipper å tilfeldigvis bli kjendis, bare fordi foreldrene er det f.eks. Har ikke prøvd den enda selv, men tror jeg må det gitt, etter at simmen min ble fotfulgt av paparazzier i egypt
Gjest elfhybrid Skrevet 27. desember 2010 #893 Skrevet 27. desember 2010 Jeg lurer fordi det husker jeg at jeg måtte på sims og det tok dritlang tid og installere og avinstallere alt
Piggsvin Skrevet 28. desember 2010 #894 Skrevet 28. desember 2010 Gleder meg til sims middelalder som kommer i mars :gjeiper: http://www.ea.com/the-sims-medieval For de som vil smugtitte litt.
Gjest BabyBlue Skrevet 28. desember 2010 #895 Skrevet 28. desember 2010 Gleder meg til sims middelalder som kommer i mars :gjeiper: http://www.ea.com/the-sims-medieval For de som vil smugtitte litt. ÅH! Stilig, takk du Men nå må de røske meg se til å begynne å utvikle sims 3 pets!
Munchlax Skrevet 30. desember 2010 #896 Skrevet 30. desember 2010 Er det noen som nok en gang kan ta seg tid til å hjelpe meg litt? Simmen min er stylist, og etter endt makeover-oppdrag får hun beskjed om å ta bilde av jobben for å legge det i porteføljen sin. Er det noen som vet hvordan jeg får gjort det? Har prøvd å ta bilde med mobiltelefonen, men det funket dessverre dårlig.
Gjest Wolfmoon Skrevet 30. desember 2010 #897 Skrevet 30. desember 2010 Jeg har bare tatt bilde med mobilen av den personen simmen min har tatt makeover på. Da kommer bildet automatisk i poreføljen hun har.
Munchlax Skrevet 30. desember 2010 #898 Skrevet 30. desember 2010 Da prøver jeg igjen. Tusen takk, Wolfmoon!
Gjest Blubberella Skrevet 30. desember 2010 #899 Skrevet 30. desember 2010 Gleder meg til sims middelalder som kommer i mars :gjeiper: http://www.ea.com/the-sims-medieval For de som vil smugtitte litt. Stilig! Jeg begynte nesten å lure et øyeblikk om de hadde laget et påbygningsspill som hadde middelaldertema, men det er jo et enkeltstående nytt og spennende spill
Miss Desiree Skrevet 31. desember 2010 #900 Skrevet 31. desember 2010 (endret) Jeg er litt sent ute da, men jeg kjøpte det sims spillet der du kunne dra til Frankrike,Kina og Egypt og utenpå coveret er det bilde av eifltårnet, men jeg finner ikke det på spillet Har de bare lurt oss? Og går det ikke ann å gå inn til naboene når man bor i blokk? Når jeg ringer på kommer de bare ut, og de inviterer med ikke inn Endret 31. desember 2010 av Miss Desiree
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå