Miss Desiree Skrevet 3. desember 2010 #861 Skrevet 3. desember 2010 Fikk spillet mitt i dag! Men skal liksom være julegave, så... Vurderer å bytte ut disketten for å få det til å se ut som jeg får den når det er jul, når den egentlig bare er byttet ut med et annet sims 3 spill... Skal jeg være så sleip? Klarer ikke vente... Jeg hadde ikke klart å vente :gjeiper: Jeg vurderer selv og kjøpe det som julegave til meg selv, jeg orker ikke å vente helt julaften
Gjest BabyBlue Skrevet 3. desember 2010 #862 Skrevet 3. desember 2010 Jeg tror søren meg jeg bare lurer meg til å spille det før jul... Tror neppe de finner det ut, og jeg blir da like glad for et tomt cover uansett når jeg vet hvor bra spillet er på forhånd
Munchlax Skrevet 5. desember 2010 #863 Skrevet 5. desember 2010 Jeg har kun Sims 3, og opplever stadig at spillet henger seg. Det kan henge seg i flere minutter før jeg får spilt igjen. Da får jeg kanskje spilt i 30 sek før det skjer igjen. Det som er litt merkelig, er at det bare er noe av spillet som henger seg. Klokken og de stedene jeg kan trykke henger seg totalt, mens f.eks ZzZzz-over hodet til den sovende simmen fortsatt beveger seg. :klø: PC'en min er mer enn bra nok til å dra spillet, og de siste oppdateringene er selvfølgelig lastet ned via Sims sine sider. Er det noen som har noen idè om hva dette kan være?
Munchlax Skrevet 5. desember 2010 #864 Skrevet 5. desember 2010 Ingen? Jeg er så avhengi av Sims at jeg snart ikke klarer å vente med spillingen igjen.
Gjest Blubberella Skrevet 5. desember 2010 #865 Skrevet 5. desember 2010 Jeg opplever at den nyeste lagde simmen min er konstant sur. Uansett hvor grønne behovsmålerne er, og selv om alle humørelementene er positive/grønne, er hovedmåleren helt på bunn og knallrød. Det virker nesten som om den har hengt seg opp. Utrolig irriterende med en sim som ikke gidder noen ting og som lærer i sneglefart fordi humøret liksom er på bånn hele tiden. Noen tips til hva jeg kan gjøre for å få fart på humørmåleren igjen? Jeg prøvde den der "gjør alle glad", men da gikk bare alle behovsmålerne opp til maks uten at hovedmåleren rørte seg en millimeter... Jeg synes det har vært i overkant mange bugs i Sims 3, og spesielt etter å ha lagt inn Helaften.
Mermaid Blues Skrevet 6. desember 2010 #866 Skrevet 6. desember 2010 Jeg tror også det er mulig å ta kurs i behendighet i byen, men jeg husker ikke hvilken bygning du må klikke på for å ta kurset. Militærbasen
Gjest BabyBlue Skrevet 6. desember 2010 #867 Skrevet 6. desember 2010 Jeg har kun Sims 3, og opplever stadig at spillet henger seg. Det kan henge seg i flere minutter før jeg får spilt igjen. Da får jeg kanskje spilt i 30 sek før det skjer igjen. Det som er litt merkelig, er at det bare er noe av spillet som henger seg. Klokken og de stedene jeg kan trykke henger seg totalt, mens f.eks ZzZzz-over hodet til den sovende simmen fortsatt beveger seg. :klø: PC'en min er mer enn bra nok til å dra spillet, og de siste oppdateringene er selvfølgelig lastet ned via Sims sine sider. Er det noen som har noen idè om hva dette kan være? Pcen din fyller ganske enkelt ikke opp kravene som må til for å spille spillet knirkefritt. Det går an å stille på grafikken (skygger, fargeoppløsning osv). Hvis du tar litt lavere oppløsning kan det kanskje fungere? Verdt å prøve i hvert fall
Gjest Wolfmoon Skrevet 6. desember 2010 #868 Skrevet 6. desember 2010 Pcen din fyller ganske enkelt ikke opp kravene som må til for å spille spillet knirkefritt. Det går an å stille på grafikken (skygger, fargeoppløsning osv). Hvis du tar litt lavere oppløsning kan det kanskje fungere? Verdt å prøve i hvert fall Jeg satte ned de meste grafikkløsningene til et minimum, og da funket spillet mye bedre etter mye henging og ting som tok 5 år. Og pc'n min oppfyller minimumskravene fint, problemet er bare at det er nettopp minimumskrav. For å få den til å kjøre fint på med de krevende grafikkløsningene, så kreves det mye mer.
Gjest BabyBlue Skrevet 6. desember 2010 #869 Skrevet 6. desember 2010 Akkurat ^ Har en laptop som virkelig er beregnet på spill, men den er noen år gammel, og siden det krevdes litt mer for å få det til å gå perfekt tok jeg å klikket ned grafikken litt
Munchlax Skrevet 6. desember 2010 #870 Skrevet 6. desember 2010 Da prøver jeg det. Tusen takk for tips!
Munchlax Skrevet 6. desember 2010 #871 Skrevet 6. desember 2010 Det hjalp! Tusen takk for hjelpen, BabyBlue
antibac Skrevet 13. desember 2010 #872 Skrevet 13. desember 2010 Er The Sims 3 Helaften bra? Jeg har vært ihuga Sims-fan i alle år, men jeg kom liksom ikke like mye inn i Sims 3 som jeg gjorde med Sims 1 og 2. Savner Sims-addiction perioden min, så skal prøve igjen. Jeg har alle Sims 3 tilleggpakkene utenom de to nyeste, og vurderer å skaffe meg Helaften. Verdt pengene? Og så klarte jeg å slette Reisefeber i går, så nå må jeg jo stresse med å finne discen og koden
Porselen Skrevet 13. desember 2010 #873 Skrevet 13. desember 2010 Jeg er egentlig ikke fornøyd med Helaften, og synes det bare er slitsomt.. Synes det er kult at man har fått heis osv. Men det der kjendisgreiene liker jeg ikke.. Det skal jo ingenting til for å bli kjendis, og når du har full pott på kjendisstatus så får barna dine kjendisstatus før de er småbarn liksom, bare fordi du holder på og duller med ungene.. Også er det mye bugs.. Etter jeg fikk Helaften har det vært utrolig mye bugs i spillet.. Som f.eks at du får et oppdrag, så får du ikke gjort det, for oppdraget er tilregnet en annen by. Stedet du skal gjøre oppdraget er ikke der lenger..
Gjest BabyBlue Skrevet 13. desember 2010 #874 Skrevet 13. desember 2010 Oppdateringene pleier å knerte buggsene, heldigvis ^
Porselen Skrevet 18. desember 2010 #875 Skrevet 18. desember 2010 Jeg har et problem! Jeg har skulle lært barnet på tomten å snakke, men så vil ikke simmen min slutte med det, barnet er ferdig opplært, siden det kom opp en sånn firkant i hjørnet, men simmen og ungen bare sitter der.. Har prøvd å få de til å gjøre andre ting, men det fungerer ikke.. Hva kan jeg gjøre?
Gjest Wolfmoon Skrevet 18. desember 2010 #876 Skrevet 18. desember 2010 (endret) Mitt beste råd er: CTRL+shift+C skriv så: resetsim (fullt navn) Har brukt koden mye etter de siste tilleggspakkene kom, fordi det er mye bugs som låser simmene i den! Har ikke prøvd når simmen min er i sitt eget hjem, men jeg regner med at det funker da også! Edit: Ikke parantes rundt navnet! Endret 18. desember 2010 av Wolfmoon
Porselen Skrevet 18. desember 2010 #877 Skrevet 18. desember 2010 Men da kommer simmen tilbake med samme ferdigheter, jobb osv?
Gjest Nabojenta Skrevet 18. desember 2010 #878 Skrevet 18. desember 2010 Jeg har kjøpt helaften og den luksus tilleggspakken via internett, slik at jeg bare lastet det ned der og da. Men etter det har jeg fått litt problemer med spillet. Når simmene mine har fått barn så har de på seg "voksen klær" som jeg har lastet ned. Spill bildet blir på en måte forstyrret av dette, og får sånne laaange streker som er mørke eller hudfargede. Dersom jeg bytter klær på barna går det over, hvis ikke går det ikke over før de blir tenåringer. Og i tillegg pleier spillet mitt å plutselig fryse seg og avslutte seg. Skjer som oftest når jeg bruker humørkode, men dette skjedde aldri før jeg kjøpte de spillene via internett. Noen som har hatt samme problem, eller vet hvordan jeg kan fikse det? Spiller på skolepc-en min so er en Hp Compaq 6530b.
Gjest Wolfmoon Skrevet 18. desember 2010 #879 Skrevet 18. desember 2010 Men da kommer simmen tilbake med samme ferdigheter, jobb osv? Jepp, eneste skjer er at de kommer hjem med nøytrale moodlets og behov!
Neutral Skrevet 18. desember 2010 #880 Skrevet 18. desember 2010 Går det ikke an å ha dyr på the sims 3? Finnes jo the sims 2 dyreliv?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå