Gjest BabyBlue Skrevet 25. november 2010 #841 Skrevet 25. november 2010 Det var jo veldig billig! Sikker på at det ikke er noe hake ved det? :klø: Lurer jeg også på. Er på vei til å bestille det
Gjest BabyBlue Skrevet 25. november 2010 #842 Skrevet 25. november 2010 Nå håper jeg ikke du har kjøpt night life, ettersom den er til sims 2. Den som er til sims 3 heter Late night Var sims 3 late night =)
Gjest Stapler Skrevet 26. november 2010 #843 Skrevet 26. november 2010 Nå håper jeg ikke du har kjøpt night life, ettersom den er til sims 2. Den som er til sims 3 heter Late night Jeg måtte sjekke ordrebekreftelsen! Men det er som BabyBlue over her sier at det er til Sims 3 heldigvis! Og jeg måtte se ekstra nøye på om det virkelig var kun 79 kroner pr utvidelsespakke da jeg var på vei til å bestille! Enig i at det virker for godt til å være sant nå rett før jul...
Gjest Stapler Skrevet 26. november 2010 #844 Skrevet 26. november 2010 Hurra! Spillet kom allerede i dag! Og jeg kan bekrefte at det er Sims 3 - Helaften til kun kr 79 på Cdon. :gjeiper: Ingen hake ved dette - borsett fra portoen i tillegg, selvfølgelig!
Chord Skrevet 26. november 2010 #845 Skrevet 26. november 2010 Har akkurat kastet meg på Sims3 bølgen her Også begynte jeg å lese litt i denne tråden, og fikk litt småpanikk etterhvert som jeg leste. Hvis jeg ikke har stilt inn på noe, lever simmene mine et liv uten at jeg spiller?
Gjest Wolfmoon Skrevet 26. november 2010 #846 Skrevet 26. november 2010 De lever et liv uten at du nødvendigvis må styre dem, men bare så lenge spillet er i gang, og ikke står på pause Bytter du familie og spiller en annen, så vil simmene fra din gamle familie leve videre på egenhånd.
Chord Skrevet 26. november 2010 #847 Skrevet 26. november 2010 (endret) De lever et liv uten at du nødvendigvis må styre dem, men bare så lenge spillet er i gang, og ikke står på pause Bytter du familie og spiller en annen, så vil simmene fra din gamle familie leve videre på egenhånd. Okei, skjønner. Syntes det der var veldig merkelig, skjønner du. Men da er det jo greit Tusen takk for svar Endret 26. november 2010 av Frozeneyes
Gjest BabyBlue Skrevet 28. november 2010 #848 Skrevet 28. november 2010 Hurra! Spillet kom allerede i dag! Og jeg kan bekrefte at det er Sims 3 - Helaften til kun kr 79 på Cdon. :gjeiper: Ingen hake ved dette - borsett fra portoen i tillegg, selvfølgelig! Hvor mange dager tok det før du fikk spillet? =) Bestilte det for 2 dager siden...
Gjest BabyBlue Skrevet 28. november 2010 #849 Skrevet 28. november 2010 Okei, skjønner. Syntes det der var veldig merkelig, skjønner du. Men da er det jo greit Tusen takk for svar Det der kan du velge selv om du går inn på innstillinger =) Da kan du bestemme om simmene rundt deg skal eldes og leve livet, eller om du vil at de ikke skal komme seg videre i livet med mindre du spiller på de. Dette gjelder ikke simmen du har lagd, tror jeg, for de "fryses" helt til du spiller på familien igjen.
Gjest BabyBlue Skrevet 28. november 2010 #850 Skrevet 28. november 2010 Forresten... er det noen som vet hvordan man bytter nabolag for simmen? Foretrekker sunset walley, men er i riverwiev akkurat nå med en sim jeg har kommet ganske langt med. Hjelp? : p
Gjest Wolfmoon Skrevet 28. november 2010 #851 Skrevet 28. november 2010 Du kan kopiere simmen din, lurer på om det er i "edit town"-modus, og da kommer den opp som playable familie når du åpner et nytt nabolag. Vet ikke om det er andre måter å gjøre det på.
Chord Skrevet 28. november 2010 #852 Skrevet 28. november 2010 Hvordan får jeg opp flere nabolag? Får kun opp sunset walley her..
Gjest Wolfmoon Skrevet 28. november 2010 #853 Skrevet 28. november 2010 Har du bare orginalspillet eller tillegspakker? Er vel bare ett nabolag med i orginalspillet, pluss at man fikk et for å registrere seg? Du kan uansett ikke bytte mellom nabolag i et spill, så for å se flere må du starte et nytt spill. Og eventuelt da lagre familien din før du begynner det spillet,for å flytte dem til et nytt nabolag!
Gjest Stapler Skrevet 28. november 2010 #854 Skrevet 28. november 2010 Hvor mange dager tok det før du fikk spillet? =) Bestilte det for 2 dager siden... Jeg bestilte spillet onsdag 24., fikk beskjed om at det var sendt torsdag morgen og fikk det i posten fredag 26. Forventet ikke å få det før tidligst lørdag og kanskje ikke før mandag, men heldigvis gikk postgangen fort! Mulig det tar litt lenger tid pga helgen for din del...
Munchlax Skrevet 2. desember 2010 #856 Skrevet 2. desember 2010 Simmen min har fått beskjed om å trene opp "behendighet". Er det noen som vet hvordan det kan gjøres? Jeg skjønner ikke hva det betyr :klø:
Gjest Blubberella Skrevet 2. desember 2010 #857 Skrevet 2. desember 2010 Simmen min har fått beskjed om å trene opp "behendighet". Er det noen som vet hvordan det kan gjøres? Jeg skjønner ikke hva det betyr :klø: Mekking og reparering Det skal være ei bok i bokhylla som heter "Behendighet 1" pluss noe mer i navnet, og den kan simmen lese i for å trene opp behendigheten. Så må man vel kjøpe ny bok etterhvert som simmen blir bedre. I tillegg kan simmen prøve å reparere ting som går i stykker på tomta, for da får han/hun behendighetspoeng. Hvis simmen ikke har "behendig"-personlighetstrekket bør du være forsiktig med å reparere elektriske ting før hun/han har blitt god i behendighet, ellers er faren for elektrisk støt ganske stor. Vasker, dusjer og badekar er trygge ting å reparere
Gjest Stapler Skrevet 2. desember 2010 #858 Skrevet 2. desember 2010 Simmen min har fått beskjed om å trene opp "behendighet". Er det noen som vet hvordan det kan gjøres? Jeg skjønner ikke hva det betyr :klø: Simmen din kan kjøpe bøker i bokhandelen om behendighet og lese dem. Når han har fått 1 poeng i behendighet kan han oppgradere gjenstander i huset slik at de blir bedre, f.eks. oppgradere vasken slik at den blir selvrengjørende. Jeg tror også det er mulig å ta kurs i behendighet i byen, men jeg husker ikke hvilken bygning du må klikke på for å ta kurset.
Munchlax Skrevet 2. desember 2010 #859 Skrevet 2. desember 2010 Mekking og reparering Det skal være ei bok i bokhylla som heter "Behendighet 1" pluss noe mer i navnet, og den kan simmen lese i for å trene opp behendigheten. Så må man vel kjøpe ny bok etterhvert som simmen blir bedre. I tillegg kan simmen prøve å reparere ting som går i stykker på tomta, for da får han/hun behendighetspoeng. Hvis simmen ikke har "behendig"-personlighetstrekket bør du være forsiktig med å reparere elektriske ting før hun/han har blitt god i behendighet, ellers er faren for elektrisk støt ganske stor. Vasker, dusjer og badekar er trygge ting å reparere Simmen din kan kjøpe bøker i bokhandelen om behendighet og lese dem. Når han har fått 1 poeng i behendighet kan han oppgradere gjenstander i huset slik at de blir bedre, f.eks. oppgradere vasken slik at den blir selvrengjørende. Jeg tror også det er mulig å ta kurs i behendighet i byen, men jeg husker ikke hvilken bygning du må klikke på for å ta kurset. Tusen takk, Ylvina og Stapler ! Da prøver jeg på det.
Gjest BabyBlue Skrevet 2. desember 2010 #860 Skrevet 2. desember 2010 Fikk spillet mitt i dag! Men skal liksom være julegave, så... Vurderer å bytte ut disketten for å få det til å se ut som jeg får den når det er jul, når den egentlig bare er byttet ut med et annet sims 3 spill... Skal jeg være så sleip? Klarer ikke vente...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå