Gjest BabyBlue Skrevet 14. november 2010 #821 Skrevet 14. november 2010 Øksen har forsvunnet! Jeg fant jo den øksen i Kina, sånn at jeg kunne komme meg inn i forskjellige gravkamre osv. Men da jeg reiste på ferie nå så var den borte.. Den er ikke i noen av utstyrslistene, ikke på tomten, og heller ikke i familiens utstyrsliste.. Har dette skjedd noen andre? Må jeg ta oppdraget på nytt? Bruk buydebug og kjøp en ny en : )
Gjest goodtwin Skrevet 14. november 2010 #822 Skrevet 14. november 2010 Da har jeg også startet å spille sims 3! Etter litt om og men ga jeg opp prosjeketet gjøre macbooken min kompitabel med sims 3, og kjøpte spill til xbox istedenfor data. Det er veldig morro og my som minner meg om når jeg satt å spilte sims 1 da jeg var liten. Eneste minuset er at samboeren min også har blitt hekta på sims på xboxen, så det blir nok ikke så lenge før vi sitter å deler opp spilletid og teller minutter til det blir min tur igjen... (omtrent som da jeg var liten og delte sims på pcen med tvillingsøstra mi). Nå er denne tråden ganske lang og jeg har ikke bladd igjennom så fryktelig mye av den, men jeg tenkte jo jeg måtte spørre om det er flere som spiller sims på xbox?
Gjest Bella_ Skrevet 15. november 2010 #823 Skrevet 15. november 2010 woow når simmen får 5 stjerner så kommer limo og henter dem istedenfor taxi:)hihihi
Porselen Skrevet 15. november 2010 #824 Skrevet 15. november 2010 Bruk buydebug og kjøp en ny en : ) Hvordan bruker man den?
Gjest Bella_ Skrevet 15. november 2010 #825 Skrevet 15. november 2010 Kan noen hjelpe meg nå.Min sim er i en av de utestedene og kommer seg ikke ut derifra fra pga heisen:(han har vært der i 3 dager ingenting skjer..Det er flere som sitter fast der.Hvordan få han ut?
Gjest Blubberella Skrevet 16. november 2010 #826 Skrevet 16. november 2010 Kan noen hjelpe meg nå.Min sim er i en av de utestedene og kommer seg ikke ut derifra fra pga heisen:(han har vært der i 3 dager ingenting skjer..Det er flere som sitter fast der.Hvordan få han ut? Tror det finnes en kode som heter "resetsim" som skal funke når sånt skjer. Da blir simmen teleportert hjem med nullstilt humør og humørelementer. Du kan også bruke "testingcheatsenabled true", shift-klikke utenfor og velge "teleporter hit". Bare husk å slå av den koden etterpå (testingcheatsenabled false) i tilfelle så du ikke får trøbbel med spillet. Jeg har bare prøvd sistnevnte, så vet ikke nøyaktig hvor nullstilt simmen blir av resetsim-koden. Tror ikke man skal miste noe av det man har oppnådd.
Gjest Wolfmoon Skrevet 16. november 2010 #827 Skrevet 16. november 2010 Jeg hadde samme problem, tror det er en bug i spillet. Tok resetsim "hele navnet til sim'n", så dukket hun opp hjemme i leiligheten igjen. Deilig cheat å ha når bugene slår til Måtte gå tilbake igjen å gjøre det samme med kjæresten hennes og to andre simmer som også hadde blitt sittende fast da
Gjest BabyBlue Skrevet 17. november 2010 #828 Skrevet 17. november 2010 Hvordan bruker man den? Først taster du in testingcheatsenabled true Så går du innpå kjøpe modus, også trykker du inn buydebug. Da skal det komme opp en helt ny kjøpsside hvor du kan få tak i alle ting i spillet som vanligvis ikke er i kjøpekatalogen =) Steiner, planter, fisker, greier fra reiseliv osv.
Gjest Cupcakes Skrevet 18. november 2010 #829 Skrevet 18. november 2010 er det noen som vet om det går ann å bare styre en sims i en familie eller husstand? vil gjerne bo med flere simmer, men synes det er så kjedelig i styre alle som bor på samme sted. vet det gikk an med en av utvidelsene til 2'rn, men har ikke funnet ut av det med 3-rn, noen som vet? eller om det finnes noen koder for det? og har noen koder for å skru av sladden? synes den er irriternede og stor
Gjest Bella_ Skrevet 18. november 2010 #830 Skrevet 18. november 2010 er det noen som vet om det går ann å bare styre en sims i en familie eller husstand? vil gjerne bo med flere simmer, men synes det er så kjedelig i styre alle som bor på samme sted. vet det gikk an med en av utvidelsene til 2'rn, men har ikke funnet ut av det med 3-rn, noen som vet? eller om det finnes noen koder for det? og har noen koder for å skru av sladden? synes den er irriternede og stor ja det lurer jeg også på et helvete å ta seg av de barna,dem blir jo aldri store.Greit å ha familie men slit å styre alle.
Gjest Wolfmoon Skrevet 18. november 2010 #831 Skrevet 18. november 2010 Det er jo overhodet ikke noe poeng å jukse til seg penger heller med alle de her berømte simmene mine. De får jo gaver i hytt og pine, som jeg må selge fordi jeg ikke har plass til alt De svømmer jo i penger!
Porselen Skrevet 18. november 2010 #832 Skrevet 18. november 2010 Først taster du in testingcheatsenabled true Så går du innpå kjøpe modus, også trykker du inn buydebug. Da skal det komme opp en helt ny kjøpsside hvor du kan få tak i alle ting i spillet som vanligvis ikke er i kjøpekatalogen =) Steiner, planter, fisker, greier fra reiseliv osv. Ok, nå har jeg prøvd det, har kjøpt den øksa, men den bare forsvinner når jeg setter på lev livet igjen.. :S Og en annen ting.. Hva gjør man med dødsblomsten? Har funnet og plantet den, men det går ikke an å gjøre noe annet med den, ikke spise den engang..
Gjest BabyBlue Skrevet 18. november 2010 #833 Skrevet 18. november 2010 Ok, nå har jeg prøvd det, har kjøpt den øksa, men den bare forsvinner når jeg setter på lev livet igjen.. :S Og en annen ting.. Hva gjør man med dødsblomsten? Har funnet og plantet den, men det går ikke an å gjøre noe annet med den, ikke spise den engang.. Så rart ... Ta og heng opp øksa på veggen, og trykk veggene opp slik at du ser den og få simmen til å ta den ned fra veggen? Og dødsblomsten skal du bare ha i "sekken" til simmen. Da kan du bytte den til mannen med ljåen for å leve igjen hvis du plutselig dør
Porselen Skrevet 18. november 2010 #834 Skrevet 18. november 2010 Er det jeg har gjort, men det fungerer ikke.. Jaja, samme kan det være, skal snart starte ny familie allikevel så Ahh, nå skjønte jeg hva man skulle med den blomsten ja
Gjest Cupcakes Skrevet 18. november 2010 #835 Skrevet 18. november 2010 finnes det noen kode for å ikke miste vennenner? de er jo så krevende så man må jo prate med de hver dag nesten for at de ikke skal bli negradert til bekjente.
Gjest Wolfmoon Skrevet 19. november 2010 #836 Skrevet 19. november 2010 Jeg synes det er ordentlig irriterende at alle blir venner, og man ikke må gjøre noe for det. Men det er en belønning du kan kjøpe for livspoeng som heter "long distance friend" i den engelske versjonen som gjør at man forblir gode venner selvom man ikke har så mye kontakt.
Gjest Blubberella Skrevet 23. november 2010 #837 Skrevet 23. november 2010 (endret) Nå har jeg plutselig fått et stort problem med Sims3-spillet mitt... Uansett hvilken by jeg velger å spille med (både gamle jeg har spilt før og nye jeg oppretter), er plutselig fellestomtene "borte". Bygningene er der, men boblene som pleier å vise hvilket bygg det er er borte. Jeg får ikke klikket meg inn noen steder... Og ja, visningen for byen står på "alt". Jeg har prøvd å bare vise noen få tomter, men uansett hvilke tomter jeg ber om å få se i byen, dukker det ikke opp noen sånne klikkbare info-bobler (if you know what I mean). Det er som om hele byen bare har pyntehus uten funksjon Er dette en bug, eller hva i alle dager har skjedd med spillet mitt? Edit: Det ordnet seg etter en enkel omstart av spillet. aner jeg at det ikke tåles at man flytter hus i byen? Endret 24. november 2010 av Ylvina
Gjest Stapler Skrevet 25. november 2010 #838 Skrevet 25. november 2010 CDON selger utvidelsespakkene til Sims 3 for bare 79 pr stk! Så nå har jeg sikret meg Night Life!! Gleder meg til det kommer i posten!
Miss Desiree Skrevet 25. november 2010 #839 Skrevet 25. november 2010 CDON selger utvidelsespakkene til Sims 3 for bare 79 pr stk! Så nå har jeg sikret meg Night Life!! Gleder meg til det kommer i posten! Det var jo veldig billig! Sikker på at det ikke er noe hake ved det? :klø:
Gjest Mahareth Skrevet 25. november 2010 #840 Skrevet 25. november 2010 CDON selger utvidelsespakkene til Sims 3 for bare 79 pr stk! Så nå har jeg sikret meg Night Life!! Gleder meg til det kommer i posten! Nå håper jeg ikke du har kjøpt night life, ettersom den er til sims 2. Den som er til sims 3 heter Late night
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå