Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spiller vanlig sims 3 nå, og simmen min fikk opp et ønske om å kjøpe boblebad, men jeg finner ikke boblebad i kjøpekatalogen :klø: Noen som vet?

Jeg slter med det samme selv. Finne rikke boblebad.

Osgå lurer jeg på en annen ting. Noen ganger , når simen min får ett oppdrag(f.eks. reklamefilm, eller boksignering) så kommer jeg meg ikke dit. trykker å trykker på knappen, men det bare faider vekk og simmen begynner å gjøre noe annet :S??? Hjelp!

Skrevet

Nei, synes det er kjedelig :P Men bruker litt for ofte å gjøre behovene statiske slik at jeg slipper å mate de og slikt... :popcorn:

ja sant mine jobber ikke da så jeg må nesten jukse heheh så bor dem ganske dyrt nå:)På helaften kan de bo i blokk utrolig kult:)

Skrevet

Osgå lurer jeg på en annen ting. Noen ganger , når simen min får ett oppdrag(f.eks. reklamefilm, eller boksignering) så kommer jeg meg ikke dit. trykker å trykker på knappen, men det bare faider vekk og simmen begynner å gjøre noe annet :S??? Hjelp!

Men det boblebadet kom i utvidelsespakken Stæsj,har dere den pakken?

Gjest BabyBlue
Skrevet

ja sant mine jobber ikke da så jeg må nesten jukse heheh så bor dem ganske dyrt nå:)På helaften kan de bo i blokk utrolig kult:)

Åhh... Slutt å friste meg :ler: Tror jeg skal ønske meg spillet til jul. Da er det garantert billigere, også slipper jeg å betale det selv :enig:

Men den tilleggspakken jeg savner aller, aller mest må være dyreliv og årstider :jepp:

Skrevet

Boblebadet er på utendørsaktivitet folderen (fotballen)

Det med at simmen ikke går på jobben og blir hjemme, er for at hun venter på et oppdrag som viser seg som en boble over det huset/stedet som jobben skal gjøres. Jeg er filmskuespiller. En dag ville hun ikke jobbe selv om jeg trykket. Men etter noen timer kom det opp noe hun skulle gjøre i stedet, promotere sin egen film på kinoen.

Skrevet

Men det boblebadet kom i utvidelsespakken Stæsj,har dere den pakken?

Hmm.. Nei. Er derfor da ja. Rart at de driver å craver om det hele tiden da :P

Gjest BabyBlue
Skrevet

Når man har oppdatert spillet kommer det ofte opp ting og tang som ikke hører til de utvidelsespakkene man spiller med : p har mange nightlife applikasjoner selv om jeg ikke har det spillet, siden jeg har oppdatert versjon...

Litt rart :gjeiper:

Skrevet

Tror ikke det skal være noe problem :)

De kan drikke av simmer de har godt nok forhold til. De lærer ferdigheter fortere og beveger seg fortere. De kan også jakte i barer.

Har ikke spilt så mye med vampyrer enda, så har ikke prøvd ut så mye :)

De får kjøpt en vampyrfrukt hos kjøpmannen også. Har sett vennene til simmen min ete de på festene mine. De vil ikke ha vanlig mat he he. Moro spill dette!

Skrevet

Boblebadet er på utendørsaktivitet folderen (fotballen)

Det med at simmen ikke går på jobben og blir hjemme, er for at hun venter på et oppdrag som viser seg som en boble over det huset/stedet som jobben skal gjøres. Jeg er filmskuespiller. En dag ville hun ikke jobbe selv om jeg trykket. Men etter noen timer kom det opp noe hun skulle gjøre i stedet, promotere sin egen film på kinoen.

Takk

Tenkte ikke på jobben, men sånn ekstra greier man blir ringt inn til, og som kommer opp i en liten rute. Som regel går det, men noen ganger går det ikke(og ja, det er innnen for tiden og alt) Rare greier..

Skrevet

Åh det virka litt interessant. Jeg kan forsøke å bare leve på steiner. Tror dere jeg greier det?

Tror det skal gå greit. Har tenkt å prøve det selv når min sims nå snart tar kvelden ;)

Du kan samle steiner, frukt, fisk og insekter. Sell eller doner. Når du får nok peng til å reise, dra på oppdrag på stedet og plukk med deg masse pengeposer, steiner, insekter, frukter, fisker og forminner. Kan leve greit på det. Tjener inn igjen reisen. Mange steder du bare kan utforske uten oppdrag. Samle med deg nektar også. Får endel for de også :D

Skrevet

Åhh... Slutt å friste meg :ler: Tror jeg skal ønske meg spillet til jul. Da er det garantert billigere, også slipper jeg å betale det selv :enig:

Men den tilleggspakken jeg savner aller, aller mest må være dyreliv og årstider :jepp:

jaaaaa de savner jeg også veldig:)Håper en av de blir neste:)Husker jeg hadde 5 hunder samtidig eller noe hahahah helvete å holde styr på dem da:)Men i helaften er det urolig mye nytt.Klarer du å vente heeeeeeeeeeeeeeeeelt til jul:)hihihihi?

Skrevet

Tror jaggu jeg skal spille litt sims3 nå. Blir jo litt hekta :sjenert:

Gjest Blubberella
Skrevet

Dette har jeg vært plaget med når det gjelder å dra på jobb etter at jeg fikk Helaften. Og det dukker ikke alltid opp noen annen jobb heller som noen andre her nevnte. Den ene simmen min forsømte jobben sin så mye at hun ble degradert et hakk. Da begynte hun å gå på jobb igjen. Jeg prøvde alle mulige måter for å få henne på jobb men det gikk bare ikke. Tror det er en bug i spillet.

En annen rar ting jeg opplevde i den nye byen var at simmen fikk i oppdrag å ha boksignering på "Birgers billigbøker", men den bokhandelen finnes jo ikke i denne byen så vidt jeg kunne se. Jeg prøvde å sjekke den bokhandelen jeg fant (den i samme bygg som noe annet) men der var det ikke noe oppdrag. Jeg måtte bare fjerne hele oppdraget til slutt.

Skrevet

Boblebad er i kjøpekatalogen under VVS.

En annen rar ting jeg opplevde i den nye byen var at simmen fikk i oppdrag å ha boksignering på "Birgers billigbøker", men den bokhandelen finnes jo ikke i denne byen så vidt jeg kunne se. Jeg prøvde å sjekke den bokhandelen jeg fant (den i samme bygg som noe annet) men der var det ikke noe oppdrag. Jeg måtte bare fjerne hele oppdraget til slutt.

Har samme problemet med "Korsikansk Bistro" Blir dårlig med omniplante, virker det som... :sukk:

Skrevet

Hva er VVS? Jeg fant ikke boblebadet under utendørsaktiviteter og jeg har oppdatert spillet :lete:

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Boblebadene ligger vel under utendørsting, og har vel også vært med helt fra orginalspillet?

Eller blander jeg med sims2? er ikke så glad i boblebadene jeg.

Er det bare jeg som synes det er utrolig lett å få stjernestatus i Night life? Tok meg ikke mange dagene før sim'n min hadde fem stjerner.

Nå er hun riktignok blitt mor til trillinger i stedet, mye mer utfordrende spør du meg :fnise:

Skrevet

Boblebadene ligger vel under utendørsting, og har vel også vært med helt fra orginalspillet?

Eller blander jeg med sims2? er ikke så glad i boblebadene jeg.

Er det bare jeg som synes det er utrolig lett å få stjernestatus i Night life? Tok meg ikke mange dagene før sim'n min hadde fem stjerner.

Nå er hun riktignok blitt mor til trillinger i stedet, mye mer utfordrende spør du meg :fnise:

Du blander nok med sims 2, det er ikke med boblebad helt fra begynnelsen på sims 3 :tristbla:

Skrevet

Øksen har forsvunnet! Jeg fant jo den øksen i Kina, sånn at jeg kunne komme meg inn i forskjellige gravkamre osv. Men da jeg reiste på ferie nå så var den borte.. Den er ikke i noen av utstyrslistene, ikke på tomten, og heller ikke i familiens utstyrsliste.. Har dette skjedd noen andre? Må jeg ta oppdraget på nytt?

Gjest Mahareth
Skrevet

Boblebadet kom med Late night.

De av dere som får oppdrag der dere må innom steder som ikke er i byen deres: Det er en bug. Bare å kansellere oppdraget, for det er ikke mulig å avslutte det :sukk:

Det er ALTFOR lett å få stjernestatus, men det går an å laste ned en mod som endrer det her: http://nene.modthesims.info/download.php?t=424239

Gjest Wolfmoon
Skrevet (endret)

Trillingene til min sim har nå stjernestatus 3 og 4 pga foreldrene og søstrene. De kjenner jo de mest berømte simmene i hele byen, og butleren driver å tar bilde av dem hele tiden. Og de er fortsatt på barnstadiet :fnise:

Endret av Wolfmoon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...