Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg surfet litt rundt for å sjekke priser på Helaften-pakken, og jeg må si cdon.no virkelig har slått på stortromma... "Førpris: 449,- nå kun kr 279,- (-37%)"... Joda, kjeeempetilbud, hadde det ikke vært for at de fleste nettsteders og butikkers fullpris ligger rundt 279,-

Jeg bestilte ikke derfra, for å si det sånn.

Det koster vel rundt 250 på platekompaniet og Elkjøp også:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Blubberella
Skrevet

Det koster vel rundt 250 på platekompaniet og Elkjøp også:)

Ja bestilte det fra Platekompaniet :) Med bare 30,- i frakt ble det et bra tilbud.

Gjest Nabojenta
Skrevet

Ja bestilte det fra Platekompaniet :) Med bare 30,- i frakt ble det et bra tilbud.

Jeg kjøpte det på hjemmesiden til EA, og jeg kunne laste det ned med en gang :D

Skrevet

Hmm... Har brukt den koden flere ganger, men den slår seg av hver gang jeg avslutter spiller. Skal trikse og mikse rundt og se hva jeg får til :lur:

Har noen fått til dette for å få livstid poeng? V

If you use testingcheatsenabled true, and then go to the screen where the chest and the lifetime points show, hold ctrl and then click inbetween the chest and the numbers, it rewards you with 500 points per click. You have to make sure to hit the area inbetween the chest and the number, closest to chest, to right in the middle, no lower, or higher then the chest. This does work, and it's not really complicated once you get used to it.

Kilde

Ja, funker greit det - blir litt trøtt i klikkefingen hvis du skal ha de ca 800000 poengene som trengs for å få alle belønningene. :gjeiper:

Det virket ikke da jeg testet først i et spill jeg spilte. Men jeg sendte simen min hjem til huset sitt, lagret og gikk til hovedmenyen. Da virket det rett etter at jeg hadde lastet det inn igjen. :)

Skrevet

Er det noen bygge-eksperter som har greid å bygge heis som går fra første etasje til kjelleren i et hus med grunnmur?

Det er enkelt uten grunnmur (mange ting blir enklere uten grunnmur) men så er det det med utseende på huset...

Gjest Mahareth
Skrevet

Er det noen bygge-eksperter som har greid å bygge heis som går fra første etasje til kjelleren i et hus med grunnmur?

Det er enkelt uten grunnmur (mange ting blir enklere uten grunnmur) men så er det det med utseende på huset...

Det går ikke med grunnmur, du må lage et hull i grunnmuren og legge inn en til.

Gjest Blubberella
Skrevet (endret)

Jeg kjøpte det på hjemmesiden til EA, og jeg kunne laste det ned med en gang :D

Jeg har lastet ned et tilleggsspill og to utstyrspakker fra nett, men synes det føles "tryggere" med en håndfast DVD. Derfor valgte jeg å kjøpe DVD'en istedet for en nedlasting denne gangen :)

Endret av Ylvina
Skrevet

Synes det er tøft at vampyrene er mer "virkelighetstro" enn i Sims 2.. Så mye det går an siden vampyrer ikke finnes :P Men er det en måte å få de til å slutte å være vampyrer? Og er det bare jeg som sliter med at jentevampyren min blir MYE lettere venn med jenter, og det tar kjempelang tid å bli venn med gutter? :P

Gjest Mahareth
Skrevet

Jeg tror du kan ta vampyren din med til forskningssenteret og så kurerer de vampyren der :)

Skrevet

Tror dere vi får hekser tilbake?

Vet dere av og til savner jeg The Sims 2 fordi da kune jeg dra på uiversitet. Lage leiligheter. Bli heks osv. Selv om å bli heks i the sims 2 ikke var så spennende. Alt for mye arbeid.

Gjest Blubberella
Skrevet

Noen som vet hvor man kan finne livsfrukt?

Lete etter "spesielle frø" i nabolaget, plante dem (da må du ha nivå 7 eller mer i hagearbeid) og håpe det vokser opp en livsplante. Jeg vet ikke om noen andre måter ihvertfall.

*Krysser fingrene for at jeg har Helaften i posten imorra* :)

Gjest Mahareth
Skrevet

Vet dere av og til savner jeg The Sims 2 fordi da kune jeg dra på uiversitet. Lage leiligheter. Bli heks osv. Selv om å bli heks i the sims 2 ikke var så spennende. Alt for mye arbeid.

Men hekser og leiligheter kom ikke før den siste utvidelsespakken til sims 2. Sims 3 kommer til å få mange flere pakker, og både hekser og universiteter kommer nok tilbake. Jeg gleder meg til universitetet kommer jeg også, det var det jeg likte best med sims 2 :)

Spesielle frø finnes det mest av rundt kirkegården, ihvertfall i Sunset Valley.

Gjest Mahareth
Skrevet

Men hekser og leiligheter kom ikke før den siste utvidelsespakken til sims 2. Sims 3 kommer til å få mange flere pakker, og både hekser og universiteter kommer nok tilbake. Jeg gleder meg til universitetet kommer jeg også, det var det jeg likte best med sims 2 :)

Spesielle frø finnes det mest av rundt kirkegården, ihvertfall i Sunset Valley.

Skrevet

Går det an å avslutte oppdrag som ikke er gjort enda? Hvis ikke, er det noen som vet hvor man finner smeltede kobberstaver i Kina? :P

Skrevet

Går det an å avslutte oppdrag som ikke er gjort enda? Hvis ikke, er det noen som vet hvor man finner smeltede kobberstaver i Kina? :P

Hvis ikke jeg husker helt feil, er det bare å høyreklikke på det oppdraget du vil avbryte. Vet ikke hvor du kan finne kobberstaver. Kommer det ikke opp noe når du er i kartmodus heller?

Skrevet

Takk! Jeg så det kom opp da jeg gikk inn på muligheter nå.. :P Nei det kom ikke opp noe i kartmodus heller, kan hende det er en bug eller noe da..

Skrevet

Kanskje det er noe du må kjøpe på en av butikkene. Det pleier å vises på kartmodus når man skal finne metaller ute i naturen ihvertfall. Har aldri fått det oppdraget selv så :)

Skrevet

Jeg googlet "The Sims 3 World Adventures Walkthrough" og så fant jeg en side hvor alt dette sto.

Jeg vet det er litt juks, men det er litt masse tull når du skal finne øksen fordi det på en måte en slags labyrint en må igjennom om jeg ikke husker feil. Men fant kart og sånn på den nett siden jeg var på.

Skrevet

Jeg fant siden! Takk for hjelpen :) Hjalp veldig, fant øksen også :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...