Miss Desiree Skrevet 17. oktober 2010 #741 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg håper virkelig sims 3 kommer med en tilleggspakke med dyr snart, det savner jeg Er det noen som vet om maxmotives koden funker på sims3?
Gjest Blubberella Skrevet 17. oktober 2010 #742 Skrevet 17. oktober 2010 Så bra å høre at problemer med utgravning er en bug, for det har irritert meg. Har mang en gang klødd meg i hodet over at simmen syter og klager over at hun ikke kan grave ut der jeg ber om det. Angående meteorer; noen på nett påstod at meteorer skal være så sjeldne at man nesten må bruke juksekode for å få dem til å komme. Derfor ble jeg jo litt overrasket når det plutselig kom dettende en mot simmen min. Det har heldigvis bare skjedd en gang. Det som er positivt er jo at man blir advart gjennom beskjeden "*navn på sim* lurer på hvorfor det plutselig ble så mørkt" og kan flytte seg fra nedslagsfeltet. Meteoren kan plukkes opp og er verdt masse simoleoner. Min sim fikk rundt 5000 simoleoner for den, og det var kjærkomment i kassa til en blakk sim
daisy_dee Skrevet 17. oktober 2010 #743 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg skal kjøpe meg ny pc, og lurer på hva dere har å anbefale, jeg har lyst på en laptop som jeg kan legge inn sims 3, og tilleggspakkene som har kommet, og de som kommer i fremtiden, uten at den skal være veldig treg. Skal selvsagt også bruke pc'en til internett og studier også, men hadde vært fint å få en som det går an å spille på.. Hadde vært fint om de ikke kostet så mye mer enn 6000kr heller.. Dette lurer jeg også på! ^^ er det forresten noen som spiller the Sims på Mac? Hvordan funker det?
Miss Desiree Skrevet 17. oktober 2010 #744 Skrevet 17. oktober 2010 Dette lurer jeg også på! ^^ er det forresten noen som spiller the Sims på Mac? Hvordan funker det? Jeg spiller sims 3 på mac, det funker helt greit
Porselen Skrevet 17. oktober 2010 #745 Skrevet 17. oktober 2010 En ting jeg har lurt på.. Det er helt trygt å laste ned fra store, sant? Men fra exchangen, kan man få virus derfra? Har hørt at man kan det, men hører heller med dere, siden det virker som om det er en del her som kan ganske mye om sims
daisy_dee Skrevet 18. oktober 2010 #746 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg spiller sims 3 på mac, det funker helt greit Ok:) men har du lagt til noen tilleggspakker også..?
Miss Desiree Skrevet 18. oktober 2010 #747 Skrevet 18. oktober 2010 Ok:) men har du lagt til noen tilleggspakker også..? Nei, det har jeg ikke prøvd...
Purple Basil Skrevet 18. oktober 2010 #748 Skrevet 18. oktober 2010 Har kun det første Sims 3 spillet, neste lønning skal jeg kjøpe et par av tilleggspakkene. Gleder meg :D Ps. kan spillene brukes på både pc og mac? At man ikke må kjøpe to av hver?
Porselen Skrevet 18. oktober 2010 #749 Skrevet 18. oktober 2010 Da blir det ny pc på meg om 2-3 dager.. Har kjøpt Reisefeber idag, så da blir det Sims :D
Gjest Stapler Skrevet 29. oktober 2010 #750 Skrevet 29. oktober 2010 Noen som har prøvd utelivspakken som kom i går? Hvordan er førsteintrykket?
Gjest BabyBlue Skrevet 29. oktober 2010 #751 Skrevet 29. oktober 2010 Så bra å høre at problemer med utgravning er en bug, for det har irritert meg. Har mang en gang klødd meg i hodet over at simmen syter og klager over at hun ikke kan grave ut der jeg ber om det. Angående meteorer; noen på nett påstod at meteorer skal være så sjeldne at man nesten må bruke juksekode for å få dem til å komme. Derfor ble jeg jo litt overrasket når det plutselig kom dettende en mot simmen min. Det har heldigvis bare skjedd en gang. Det som er positivt er jo at man blir advart gjennom beskjeden "*navn på sim* lurer på hvorfor det plutselig ble så mørkt" og kan flytte seg fra nedslagsfeltet. Meteoren kan plukkes opp og er verdt masse simoleoner. Min sim fikk rundt 5000 simoleoner for den, og det var kjærkomment i kassa til en blakk sim Oh... Tøft! Hvilken kode må man bruke for å få det til?
Miss Desiree Skrevet 29. oktober 2010 #752 Skrevet 29. oktober 2010 Oh... Tøft! Hvilken kode må man bruke for å få det til? Lurer jeg også på
Coronas Skrevet 29. oktober 2010 #753 Skrevet 29. oktober 2010 Noen som har prøvd utelivspakken som kom i går? Hvordan er førsteintrykket? Det virker greit det. Men det er jo nesten det samme som i sims2 bare litt bedre kvalitet på bildene Min vil bo i penthouse og være filmskuespiller he he
Gjest Mahareth Skrevet 29. oktober 2010 #754 Skrevet 29. oktober 2010 Noen som har prøvd utelivspakken som kom i går? Hvordan er førsteintrykket? Ja, jeg har prøvd den. Er mye mer fornøyd med denne enn med de to forrige. Den er bedre utformet og gir mange flere muligheter enn de to forrige gjorde. Den er selvfølgelig full av bugs, men det løser seg nok etter hvert. I mitt spill har alle towniene idiotiske navn som reality wannabe, boy clubber, sleazy politician og sånn.
Nita Skrevet 30. oktober 2010 #755 Skrevet 30. oktober 2010 Jeg har også kjøpt den nye tilleggspakken, men har problemer med å få folkene mine til å gå på jobb lurer på om andre har problemet?
Miss Desiree Skrevet 30. oktober 2010 #756 Skrevet 30. oktober 2010 Jeg har også kjøpt den nye tilleggspakken, men har problemer med å få folkene mine til å gå på jobb lurer på om andre har problemet? Har du lyst å jobbe da? Jeg gidder aldri å jobbe, thank god for "motherlode"
Nita Skrevet 30. oktober 2010 #757 Skrevet 30. oktober 2010 Problemet er jo at jeg ikke får bestemme det, hvis jeg vil de skal jobbe da skal de jobbe, men ikke kommer det noen skyss, symbolet for å gå på jobb forsvinner når jeg trykker på det
Gjest Blubberella Skrevet 30. oktober 2010 #758 Skrevet 30. oktober 2010 Oh... Tøft! Hvilken kode må man bruke for å få det til? det vet jeg faktisk ikke, men jeg regner med at man må bruke "testingcheatsenabled true" for å få det til. Jeg drepte en sim i Sims 2 ved å jukse frem en satelitt som kom dundrende i hodet på henne, og da brukte jeg den koden. Men om den funker på samme måte i Sims 3 vet jeg ikke. Uansett må du huske å evt slå av koden etter bruk (testingcheatsenabled false) så ikke spillet slutter å virke eller blir kludrete.
Gjest BabyBlue Skrevet 30. oktober 2010 #759 Skrevet 30. oktober 2010 det vet jeg faktisk ikke, men jeg regner med at man må bruke "testingcheatsenabled true" for å få det til. Jeg drepte en sim i Sims 2 ved å jukse frem en satelitt som kom dundrende i hodet på henne, og da brukte jeg den koden. Men om den funker på samme måte i Sims 3 vet jeg ikke. Uansett må du huske å evt slå av koden etter bruk (testingcheatsenabled false) så ikke spillet slutter å virke eller blir kludrete. Hmm... Har brukt den koden flere ganger, men den slår seg av hver gang jeg avslutter spiller. Skal trikse og mikse rundt og se hva jeg får til Har noen fått til dette for å få livstid poeng? V If you use testingcheatsenabled true, and then go to the screen where the chest and the lifetime points show, hold ctrl and then click inbetween the chest and the numbers, it rewards you with 500 points per click. You have to make sure to hit the area inbetween the chest and the number, closest to chest, to right in the middle, no lower, or higher then the chest. This does work, and it's not really complicated once you get used to it. Kilde
Gjest Blubberella Skrevet 31. oktober 2010 #760 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg surfet litt rundt for å sjekke priser på Helaften-pakken, og jeg må si cdon.no virkelig har slått på stortromma... "Førpris: 449,- nå kun kr 279,- (-37%)"... Joda, kjeeempetilbud, hadde det ikke vært for at de fleste nettsteders og butikkers fullpris ligger rundt 279,- Jeg bestilte ikke derfra, for å si det sånn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå