Gjest Stapler Skrevet 13. september 2010 #721 Skrevet 13. september 2010 Mener å huske at dusj på boks er når noen faktisk bruker den :klø: ikke helt sikker, men jeg antar at det er slik. Du er helt sikker på at det ikke er noe i mellom. Har du prøvd å sjekke bakken mellom deg og utgravingsstedet? Ja, da skal jeg prøve å ta bilde av noen som bruker dusj på boks! Det var lurt! Det er ingenting i veien mellom simmen og utgravingsstedet. Jeg har gått helt opp til siden av stedet blant annet midt i ørkenen og jeg fikk henne også til å gå rundt det, men fortsatt mener hun at hun ikke får tilgang...
Gjest Wolfmoon Skrevet 13. september 2010 #722 Skrevet 13. september 2010 Merkelig. Aldri hatt noe problem med det, såvidt jeg husker.
Gjest Wolfmoon Skrevet 13. september 2010 #723 Skrevet 13. september 2010 Jeg sliter forøvrig med at meteorer tar livet av alle simmene mine og ødelegger byen etter at jeg installerte karriere-spillet. Er det mulig liksom, meteorer flere ganger i løpet av en sim dag. Takk gud for restoresim (insert name here), som redder simmene mine gang på gang (Og fjerner irriterende brannmenn som ikke blir borte etter brannene som meteorene starter)
Lise_ Skrevet 13. september 2010 #724 Skrevet 13. september 2010 Jeg sliter forøvrig med at meteorer tar livet av alle simmene mine og ødelegger byen etter at jeg installerte karriere-spillet. Er det mulig liksom, meteorer flere ganger i løpet av en sim dag. Takk gud for restoresim (insert name here), som redder simmene mine gang på gang (Og fjerner irriterende brannmenn som ikke blir borte etter brannene som meteorene starter) Aldri hørt om :klø: hjelp?
Gjest redstar Skrevet 13. september 2010 #725 Skrevet 13. september 2010 Andre sider med masse bra cc: http://lianasims3.net/ http://www.xmsims.com/ http://www.lilisims.com/ http://www.stylistsims.net/sims3/index.html http://www.rosesims2.net/ http://www.rosesims2.net/ Samtlige av disse sidene trenger dere ikke å registrere dere på Anbefaler alle som laster ned ting til Sims å bruke dette programmet før dere starter spillet igjen etter installering av ting! Det hender at tingene ikke fungerer helt bra med nye spilloppdateringer, og kan mer eller mindre ødelegge spillet ditt. Det programmet viser hvilke filer som kan skape problemer og kan enten fikse dem eller fjerne dem. Tusen takk Mahareth. Jeg installerte det sims3 dashboard greiene, men det står ingen av mine downloads der? Jeg har masse hus, sims, møbler osv installert men disse viste ikke her`?
Gjest Mahareth Skrevet 13. september 2010 #726 Skrevet 13. september 2010 Tusen takk Mahareth. Jeg installerte det sims3 dashboard greiene, men det står ingen av mine downloads der? Jeg har masse hus, sims, møbler osv installert men disse viste ikke her`? Alt du har installert gjennom startprogrammet vises ikke der. Litt dumt, for de kan også være ødelagte og ødelegge spillet ditt. Men om du ikke får opp noen av de tingenge du har i mappen The Sims 3/Mods/Packages, så anbefaler jeg at du også installerer dette.
Gjest Mahareth Skrevet 13. september 2010 #727 Skrevet 13. september 2010 Jeg sliter forøvrig med at meteorer tar livet av alle simmene mine og ødelegger byen etter at jeg installerte karriere-spillet. Er det mulig liksom, meteorer flere ganger i løpet av en sim dag. Takk gud for restoresim (insert name here), som redder simmene mine gang på gang (Og fjerner irriterende brannmenn som ikke blir borte etter brannene som meteorene starter) Hos meg skjer det bare ca 1 gang hver sim-måned jo! Har heller ikke opplevd noen jordsjelv, og det trodde jeg skulle skje rimelig ofte
Gjest Wolfmoon Skrevet 13. september 2010 #728 Skrevet 13. september 2010 Har heller aldri opplevd jordskjelv, men så noen spekulasjoner om at man måtte spille brannmann karrieren for å få det :klø: Og tro meg, de meteorene er ikke noe å stå etter, skulle gjerne ha fjernet de helt jeg, men det ser ikke ut til at det går!!!
SVS Skrevet 13. september 2010 #729 Skrevet 13. september 2010 Jeg har nettopp kjøpt livstidsbelønningen kroppsskulptør. Noen som vet hvordan dette funker? Jeg fikk beskjed om å sjekke familiens utstyrsliste, men kan ikke se å ha fått noe nytt....? Hjelp?
Gjest Mahareth Skrevet 13. september 2010 #730 Skrevet 13. september 2010 Jeg har nettopp kjøpt livstidsbelønningen kroppsskulptør. Noen som vet hvordan dette funker? Jeg fikk beskjed om å sjekke familiens utstyrsliste, men kan ikke se å ha fått noe nytt....? Hjelp? Du må inn i kjøpemodus. Der har du 3 valg. Første er å se møbler sortert etter rom. Andre er møbler sortert etter funksjon. Siste er familiens utstyrsliste. Det er den som har en eske som symbol
SVS Skrevet 13. september 2010 #731 Skrevet 13. september 2010 Du må inn i kjøpemodus. Der har du 3 valg. Første er å se møbler sortert etter rom. Andre er møbler sortert etter funksjon. Siste er familiens utstyrsliste. Det er den som har en eske som symbol Aha... jeg har lurt på hva den har vært... den har alltid vært tom skjønner du. Jeg tenkte at det var ryggsekken i lev livet modus som var utstyrsliste, jeg...
Mermaid Blues Skrevet 16. september 2010 #732 Skrevet 16. september 2010 Har ett par spørsmål til reisefeber: Jeg får ikke til å fotografere Dusj på boks. Flere som sliter med det? Setter boksen på bakken og zoomer inn, men det går ikke. Har også forsøkt å ta bilde av boksene som står i selve butikken, men kameraet gjenkjenner det ikke. Som regel får jeg heller ikke til å grave ut ting på reise! Det finnes jo ting å grave ut overalt, men trykker jeg på "grav ut" står simmen min helt rådvill og mener at det er noe i veien mellom henne og utgravingsstedet. Har gått helt opp til siden av utgravingen, men fortsatt mener hun at hun ikke kan komme bortil... Flere som har opplevd dette? Det har gått noen ganger så jeg skjønner ikke hva som er galt..? Dusj på boks er av sim som bruker den ja. Når det gjelder problemer med utgravninger; dette er en bug som kom med Ambitions, og som vi håper blir fikset en gang i løpet av neste skuddår...
Coronas Skrevet 17. september 2010 #733 Skrevet 17. september 2010 Jeg har et problem med et oppdrag i Frankrike og håper på litt hjelp her Jeg har fått i oppdrag å lage 3 matretter for en kokk. Men jeg får ikke til å lage retter som kokken tar imot. Alt jeg lager og legger i utstyrslisten vil ikke kokken ha og det blir råttent. Er det noen som har gjort dette oppdraget og kan fortelle hvordan det gjøres? Du må nærmest ha full pott i matlaging, lage alle tre rettene etter hverandre, legge dem i utstyrslisten og farte bort til kokken med en gang.
Gjest Stapler Skrevet 17. september 2010 #734 Skrevet 17. september 2010 Dusj på boks er av sim som bruker den ja. Når det gjelder problemer med utgravninger; dette er en bug som kom med Ambitions, og som vi håper blir fikset en gang i løpet av neste skuddår... Takk for svar! Det hjalp å fotografere en sim som bruker dusj på boks ja! Og da skjønner jeg jo også jeg ikke alltid klarer å komme bort til utgravingene... Kjipt!
Lise_ Skrevet 18. september 2010 #735 Skrevet 18. september 2010 Fast Lane stuff var ikke noe spennende
Gjest redstar Skrevet 28. september 2010 #736 Skrevet 28. september 2010 Nope, det var jo ingenting i det hele tatt....
Hermes Skrevet 2. oktober 2010 #737 Skrevet 2. oktober 2010 Er det noen som vet om det går an å forbedre kvaliteten på Omniplanten? De frøene jeg får i posten er kun Normal kvalitet, og blir Bra når jeg har plantet dem. Noen som har funnet en måte å forbedre dem på?
Gjest Mahareth Skrevet 2. oktober 2010 #738 Skrevet 2. oktober 2010 Er det noen som vet om det går an å forbedre kvaliteten på Omniplanten? De frøene jeg får i posten er kun Normal kvalitet, og blir Bra når jeg har plantet dem. Noen som har funnet en måte å forbedre dem på? Jeg har ikke prøvd det selv, men kan du få planten til å dyrke frem nye frø? Kvaliteten går jo som regel opp etter hvert som du planter fruktene av plantene, og ikke bare nye frø Ellers blir plantene som regel bedre om du kjøper livstidsbelønningen som har med planter å gjøre. Den koster 20.000 eller noe sånt, og er absolutt en god ide.
Hermes Skrevet 2. oktober 2010 #739 Skrevet 2. oktober 2010 Jeg har ikke prøvd det selv, men kan du få planten til å dyrke frem nye frø? Kvaliteten går jo som regel opp etter hvert som du planter fruktene av plantene, og ikke bare nye frø Ellers blir plantene som regel bedre om du kjøper livstidsbelønningen som har med planter å gjøre. Den koster 20.000 eller noe sånt, og er absolutt en god ide. Takk for god ide - nå var jeg klar til å fore dem med omniplantefrø, gjødsle dem med livsfrukt og snakke til dem for å forbedre resultatet.. men, nei det gikk ikke å fore dem med frø Nå drar jeg til kina for å finne en dyr bok å fore dem med - skal visst være en der som koster over 2000, det må gi bra avkastning..
Porselen Skrevet 17. oktober 2010 #740 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg skal kjøpe meg ny pc, og lurer på hva dere har å anbefale, jeg har lyst på en laptop som jeg kan legge inn sims 3, og tilleggspakkene som har kommet, og de som kommer i fremtiden, uten at den skal være veldig treg. Skal selvsagt også bruke pc'en til internett og studier også, men hadde vært fint å få en som det går an å spille på.. Hadde vært fint om de ikke kostet så mye mer enn 6000kr heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå