pandabear Skrevet 11. august 2010 #661 Skrevet 11. august 2010 Hvis dere skulle kjøpt enten ferie tillegspakken, eller jobb tilleggspakken, hvilken hadde dere valgt da?
Supramundane Skrevet 11. august 2010 #662 Skrevet 11. august 2010 SKANDALE!! Tips: kjappeste måten å skaffe seg simbot på er å peise på med oppfinnerskill, lage "graveren" og grave som en gal i hagen til du finner rosa diamant. Alle naboene kommer til å hate deg, men det er synd for dem, og du kan du fikse det kjapt seinere med maks karismaskill (hjelper selvsagt stort med en humørmodifikator her, men går helt sikkert fint uten også) Når du har mastret oppfinning, får du en telefon fra forskningssenteret om den "ultimate oppfinnelsen". Gjør alt de ber om, og vips har du simbot =) Øhhhh.... jeg har spilt dette lenge nå, og jeg har ikke gjort en dritt av det du skriver her. Skjønner ikke bæret! Kanskje jeg ikke bare burde ha holdt på med arkitekt og stylist..
Gjest Stapler Skrevet 11. august 2010 #663 Skrevet 11. august 2010 Hvis dere skulle kjøpt enten ferie tillegspakken, eller jobb tilleggspakken, hvilken hadde dere valgt da? Jeg har begge deler men fikk feriepakken for ca en uke siden. Den synes jeg er super! Jeg har mer lyst til å dra på ferie med simmene mine enn å dra på jobben med de! Det er så mye å oppdage med feriepakken og det blir litt mer eventyrspill. Jeg er også fornøyd med jobb-pakken og det er veldig spennende å kunne følge de på jobb, men om jeg skal anbefale en pakke blir det ferie ( i hvert fall basert ut fra den første uken som jeg har spilt med begge tilleggspakkene)!
Gjest Mahareth Skrevet 11. august 2010 #664 Skrevet 11. august 2010 Hvis dere skulle kjøpt enten ferie tillegspakken, eller jobb tilleggspakken, hvilken hadde dere valgt da? Feriepakken! Uten tvil faktisk Den neste pakken, Late Night, kommer i slutten av oktober om jeg husker riktig
Mermaid Blues Skrevet 12. august 2010 #665 Skrevet 12. august 2010 Øhhhh.... jeg har spilt dette lenge nå, og jeg har ikke gjort en dritt av det du skriver her. Skjønner ikke bæret! Kanskje jeg ikke bare burde ha holdt på med arkitekt og stylist.. Haha, jeg skjønte ikke et kvekk av oppdraget da jeg først fikk det heller, så ble ganske gledelig overrasket da "den store oppfinnelsen" viste seg å være en spillbar simbot Simmen kan også jobbe som oppfinner (selvstendig næringsdrivende) så da tjener man litt penger også hvis man ikke vil bruke motherlode-cheaten Oppfinner-skillen synes jeg er det beste med hele ambitions-pakken, graveren, tidsmaskinen og simboten tilfører spillet noe helt nytt
Supramundane Skrevet 13. august 2010 #666 Skrevet 13. august 2010 Jeg skjønner at jeg må sette meg og spille mer!
Chiyo Skrevet 14. august 2010 #667 Skrevet 14. august 2010 Men dere kan tenåringer rømme hjemme fra i dette spille? Fordi jeg har en mor som er ond og liker ikke barn og hun har to døtre en tenåring og et barn. Hun hater begge og har slår elste jenta hele tiden. Det var morsomt til å begynne med, men det skjer ikke noe nytt. De bare hater hverandre. I The Sims 2 kunne tenåringene rømme om de ikke hadde det bra hjemme. Hvorfor rømmer ikke simmen min?
Mermaid Blues Skrevet 15. august 2010 #668 Skrevet 15. august 2010 (endret) Den neste pakken, Late Night, kommer i slutten av oktober om jeg husker riktig Gleeeeeeeeeeeeeeeeeeeder meg Men dere kan tenåringer rømme hjemme fra i dette spille? Fordi jeg har en mor som er ond og liker ikke barn og hun har to døtre en tenåring og et barn. Hun hater begge og har slår elste jenta hele tiden. Det var morsomt til å begynne med, men det skjer ikke noe nytt. De bare hater hverandre. I The Sims 2 kunne tenåringene rømme om de ikke hadde det bra hjemme. Hvorfor rømmer ikke simmen min? Har ikke opplevd noen rømlinger ennå, men barnevernet kan hente ungene (hvertfall spedbarn, småbarn og barn) hvis de får for dårlig behandling (feks hvis de går med "trøstesløs"-moodlet over tid). Mulig tenåringen flytter ut når hun blir ung voksen? Tror ikke tenåringer kan bo alene. Edit: Skrivefeil Endret 15. august 2010 av Mermaid Blues
AnonymBruker Skrevet 21. august 2010 #669 Skrevet 21. august 2010 har et lite teknisk problem som jeg håper noen kan hjelpe meg med: Oppdaterte fra versjon 4.00.87 (eller noe sånt) til noe som jeg tror var versjon 4.2 ... Og oppdateringen gikk kjempefint, men så skulle jeg starte spillet da men det ville ikke startprogrammet til sims. Det kom opp en beskjed om at noe ikke var riktig oppdatert så jeg trykket ok, og satser på at det var noe programmet ville fikse selv. Men neida, det gikk bare i stå! Og nå står det at alt er oppdatert til versjon 0.00.00 - kjempemorsomt! Og jeg får ikke spilt... Hva skal jeg gjøre??? Hjelp!!!
Supramundane Skrevet 21. august 2010 #670 Skrevet 21. august 2010 har et lite teknisk problem som jeg håper noen kan hjelpe meg med: Oppdaterte fra versjon 4.00.87 (eller noe sånt) til noe som jeg tror var versjon 4.2 ... Og oppdateringen gikk kjempefint, men så skulle jeg starte spillet da men det ville ikke startprogrammet til sims. Det kom opp en beskjed om at noe ikke var riktig oppdatert så jeg trykket ok, og satser på at det var noe programmet ville fikse selv. Men neida, det gikk bare i stå! Og nå står det at alt er oppdatert til versjon 0.00.00 - kjempemorsomt! Og jeg får ikke spilt... Hva skal jeg gjøre??? Hjelp!!! Jeg googlet og fant denne tråden. Har ikke lest gjennom den, men kanskje det kan hjelpe.
Lise_ Skrevet 24. august 2010 #671 Skrevet 24. august 2010 Ja, jenter (og gutter). Nå er det bare få dager til spillet slippes i Norge, og som jeg har forstått, er det mange av oss som venter spent. I denne tråden kan vi diskutere alt som har med spillet å gjøre. Her kan også koder, erfaringer og spørsmål deles. Jeg leste akkurat gjennom svarene fra MJ Chun (Sims-produsent), og fant dette svaret: Hello to you! Innsendt av: nutta, 26/05 - 2009 kl. 17:29 I wonder if your able to get pregnent and have chldren in the game sim 3?" You can have your Sims get pregnant and have children. The Sims will go to the hospital to have their babies. You can have twins or triplets as well but it is rarer. Hilsen MJ Chun Dette har jeg virkelig ventet på! Synes det har vært så teit at fødlsene tidligere skjedde i heimen under et pausebilde. Har følelsen av at dette spillet blir mye mer real life. Igår fikk to av mine simmer 5 babyer. Det var mildt sagt stress, og til slutt ble alle hentet av barnevernet.
Lise_ Skrevet 24. august 2010 #672 Skrevet 24. august 2010 Men hvordan få tatovering?? jeg kan bare bruke den der "gi makeover til deg selv", og der er det ingen tatoveringer å finne. :klø:
Mermaid Blues Skrevet 24. august 2010 #673 Skrevet 24. august 2010 Tatoveringer får du i skjønnhetssalongen
Gjest Wolfmoon Skrevet 24. august 2010 #675 Skrevet 24. august 2010 Spiller du i byen som var med spillet eller et av de gamle? Mener å husket at det var en advarsel om at du måtte plassere de nye bygningene hvis du ville spille i gamle byer med alle funksjonene eller noe sånt :klø:
Lise_ Skrevet 24. august 2010 #676 Skrevet 24. august 2010 (endret) Hm.... :klø: Jeg vet jeg plasserte noen bygninger et sted, men det er lenge siden. Da bla skraphandleren, brannstasjonen og søppelfyllingen og noe annet. Det er "Twinbrok" (?????) jeg spiller i nå. Jeg finner spaet og alt det, men skjønnhetssalongen er og blir borte. Må jeg til den gamle byen da tro?? Jeg har installert sims 3, adventures, High loft stuff og Ambitions Endret 24. august 2010 av Lise_
Analeigh* Skrevet 26. august 2010 #677 Skrevet 26. august 2010 Er det bare jeg som savner Sims Superstar? Var en tilleggspakke til Sims 1, hvor du kunne bli venn med bla Christina Aguilera og prøve deg på å bli tv-stjerne, sanger eller modell. Så kom det gale fans etter deg, og du måtte gjøre div ting for å få høyere kjendisstatus, fikk tildelt priser etc. Flere som husker og savner den?
Gjest BabyBlue Skrevet 26. august 2010 #678 Skrevet 26. august 2010 Juksekoder folkens, juksekoder (y) Er for oss utålmodige, vell å merke
Gjest Mahareth Skrevet 26. august 2010 #679 Skrevet 26. august 2010 Er det bare jeg som savner Sims Superstar? Var en tilleggspakke til Sims 1, hvor du kunne bli venn med bla Christina Aguilera og prøve deg på å bli tv-stjerne, sanger eller modell. Så kom det gale fans etter deg, og du måtte gjøre div ting for å få høyere kjendisstatus, fikk tildelt priser etc. Flere som husker og savner den? Nei, du er ikke den eneste. Den tilleggspakken som kommer i slutten av oktober er en slags krysning mellom Superstar, Nightlife og Appartement Life. Les mer her
Gjest Mahareth Skrevet 26. august 2010 #680 Skrevet 26. august 2010 Hm.... :klø: Jeg vet jeg plasserte noen bygninger et sted, men det er lenge siden. Da bla skraphandleren, brannstasjonen og søppelfyllingen og noe annet. Det er "Twinbrok" (?????) jeg spiller i nå. Jeg finner spaet og alt det, men skjønnhetssalongen er og blir borte. Må jeg til den gamle byen da tro?? Jeg har installert sims 3, adventures, High loft stuff og Ambitions Den ligger i sentrum Har ikke spilt så mye i den byen du er i, men tror den ligger veldig nær skraphandleren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå