Mermaid Blues Skrevet 16. juni 2010 #641 Skrevet 16. juni 2010 Har ikke kjøpt Ambitions ennå, men hvordan er det tidsmaskinen fungerer? Kan man bli med simmene i gjennom dem? Kan man se noen klipp fra de andre tidene? Nei, det er type rabbithole sånn som feks mausoleet på kirkegården - du får opp meldinger om hva simmen foretar seg i fortiden/fremtiden, men ikke mer enn det. Som regel kommer de hjem med "suvenirer"; nye (tidsriktige) antrekk, bøker, ting, penger eller...barn! :gjeiper:
Mirjen Skrevet 17. juni 2010 #642 Skrevet 17. juni 2010 Noen her inne som kan hjelpe meg med et oppdrag? Jeg vandrer rundt inne i den store pyramiden og leter etter evighetens fornminne (eller noe sånn ), men jeg kan ikke finne den!!! Er det noen som vet om noe jeg kan ha gått glipp av? Jeg har googla det, men jeg finner ikke noe der heller.. Jeg fant det akkurat nå!! Endelig! :D (selvfølgelig rett etter jeg spurte om hjelp) oooh, jeg sliter med det samme sjøl! Du kunne ikke tenkt deg å dele hvordan i heiteste du fant den? Jeg har lett overalt, men er sikker på at det er et eller anna jeg har oversett, en skjult dør eller noe.. Men jeg finner ingenting.. Og det der pulveret som skal hjelpe deg - det viser meg bare gamle løsninger, altså ting jeg har gjort før :S æææh, I need help! 1
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juni 2010 #643 Skrevet 19. juni 2010 Hei. Jeg antar at dette er ting som er blitt skrevet om før, men det var så mange sider å lese igjennom at jeg velger å skrive dette selv. Jeg forstår rett og slett ingenting av simstore og simpoints. Det står at man kan spille seg til å få simpoints, hvordan? Går ikke dette er eneste muligheten å kjøpe disse poengene? Jeg kjøpte the Sims 3 - luksus og design - stæsj. SÅ SKUFFA!! Der var ikke mange nye ting.
Gjest Blubberella Skrevet 19. juni 2010 #644 Skrevet 19. juni 2010 Hei. Jeg antar at dette er ting som er blitt skrevet om før, men det var så mange sider å lese igjennom at jeg velger å skrive dette selv. Jeg forstår rett og slett ingenting av simstore og simpoints. Det står at man kan spille seg til å få simpoints, hvordan? Går ikke dette er eneste muligheten å kjøpe disse poengene? Jeg kjøpte the Sims 3 - luksus og design - stæsj. SÅ SKUFFA!! Der var ikke mange nye ting. Simpoints får du, såvidt jeg vet, på to måter: gjennom å kjøpe spillene (ikke utstyrspakkene) og registrere dem på nettet, og ved å kjøpe via TheSims-siden. Jeg har ikke hørt at man kan spille seg til simpoints, men jeg kan jo ha gått glipp av noe. Faktisk begynner jeg å håpe at jeg har gått glipp av noe, for jeg vil gjerne spille meg til simpoints!
Supramundane Skrevet 20. juni 2010 #645 Skrevet 20. juni 2010 Jeg har aldri hørt at man kan spille seg til simpoints... :klø:
Mermaid Blues Skrevet 24. juni 2010 #646 Skrevet 24. juni 2010 Jeg har aldri hørt at man kan spille seg til simpoints... :klø: Ikke jeg heller...klarer ikke helt å se for meg hvordan det skulle fungere i praksis, sims er ikke et spill man "vinner" på noen måte liksom... Men sjekk det offisielle sims3-forumet, hvis ingen der vet svaret, vet ikke EA det heller
HeiHO Skrevet 25. juni 2010 #647 Skrevet 25. juni 2010 Er det noen her som har sims3 drømmejobben ? : )))
HeiHO Skrevet 25. juni 2010 #648 Skrevet 25. juni 2010 Og er det noen som har prøvd seg i stylistyrket ? JEG kjønner ikke :s fordi man får jo sånne style oppgaver, foreksempel at man skal gi nytt badetøy til en sim da :- ) og norn ganger står det 2 nye badetøy eller hva det betyr, så når jeg har gidd han badetøy , så blir hun sur pga han ikke fikk den andre eller noe ? HJELP OG FÅ ? ( sorry for store bokstaver :-) )
Gjest Blubberella Skrevet 25. juni 2010 #649 Skrevet 25. juni 2010 Jeg har skaffet meg Drømmejobben men har ikke fått spilt så mye ennå. Finværet kom jo akkurat når jeg hadde kjøpt det Jeg ble litt skuffa over at jeg ikke fikk simpoints når jeg registrerte spillet, men bare den lille "business-pakken" med kjedelige greier...
Supramundane Skrevet 25. juni 2010 #650 Skrevet 25. juni 2010 Og er det noen som har prøvd seg i stylistyrket ? JEG kjønner ikke :s fordi man får jo sånne style oppgaver, foreksempel at man skal gi nytt badetøy til en sim da :- ) og norn ganger står det 2 nye badetøy eller hva det betyr, så når jeg har gidd han badetøy , så blir hun sur pga han ikke fikk den andre eller noe ? HJELP OG FÅ ? ( sorry for store bokstaver :-) ) Jeg har prøvd stylistyrket og det går ganske greit. I starten virker det som at det er litt tilfeldig om det lykkes med en makeover eller ikke. Hvis du skal gi de to nye badetøy så må du lage flere antrekk. Inne på vinduet der du velger badetøy er det en liten knapp med et plusstegn på, da legger du til badetøy nummer 2. Du kan se bilde av det her: Bilde av plussknapp.
Supramundane Skrevet 4. august 2010 #653 Skrevet 4. august 2010 Jeg har såvidt hørt om den neste utvidelsen som kommer, skulle være noe i retning nightlife, at man kan dra på byen osv. Noen som vet mer?
Gjest Stapler Skrevet 4. august 2010 #654 Skrevet 4. august 2010 Sakser dette fra nettsiden til The Sims 3: "Utvidelsespakken The Sims 3 Helaften! POSTET 20.07.2010 12.19 For første gang kan simmene oppleve nattelivet som en ekte VIP! Gi simmne full tilgang til de hotteste stedene i byen. Om de mingler med kjendiser eller har en uformell kveld med gjengen – nå får det sosiale livet til simmene en skikkelig boost! Men husk at noen steder er mer eksklusive enn andre, så sørg for at simmene har de rette forbindelsene for å komme seg forbi dørvaktene på de hotteste klubbene. Uansett hvor simmene dine går, oppdager de nye ting de kan bli — kjendiser alle digger, bråkete partyløver, bøllete bandmedlemmer eller sexy vampyrer. Hva gjør simmen din etter mørkets frembrudd? FUNKSJONER Heng på de hotteste klubbene i byen, fra brune kneiper til diskoteker og hippe barer med dørvakter. Oppnå ære og berømmelse som bandmedlem, miksolog, filmregissør eller lokal kjendis. Gå til en bestemt del av byen, så kan det hende simmene dine kan oppdage hvordan de blir vampyrer. Få tilgang til eksklusive områder og gå dra nytte av kjendisfrynsegoder som å bo i penthousleilighet, luksusboblebad og biler." Ikke en pakke jeg umiddelbart ønsker meg, bortsett fra muligheten til å bli vampyr!
Mermaid Blues Skrevet 8. august 2010 #655 Skrevet 8. august 2010 Sakser dette fra nettsiden til The Sims 3: "Utvidelsespakken The Sims 3 Helaften! POSTET 20.07.2010 12.19 For første gang kan simmene oppleve nattelivet som en ekte VIP! Gi simmne full tilgang til de hotteste stedene i byen. Om de mingler med kjendiser eller har en uformell kveld med gjengen – nå får det sosiale livet til simmene en skikkelig boost! Men husk at noen steder er mer eksklusive enn andre, så sørg for at simmene har de rette forbindelsene for å komme seg forbi dørvaktene på de hotteste klubbene. Uansett hvor simmene dine går, oppdager de nye ting de kan bli — kjendiser alle digger, bråkete partyløver, bøllete bandmedlemmer eller sexy vampyrer. Hva gjør simmen din etter mørkets frembrudd? FUNKSJONER Heng på de hotteste klubbene i byen, fra brune kneiper til diskoteker og hippe barer med dørvakter. Oppnå ære og berømmelse som bandmedlem, miksolog, filmregissør eller lokal kjendis. Gå til en bestemt del av byen, så kan det hende simmene dine kan oppdage hvordan de blir vampyrer. Få tilgang til eksklusive områder og gå dra nytte av kjendisfrynsegoder som å bo i penthousleilighet, luksusboblebad og biler." Ikke en pakke jeg umiddelbart ønsker meg, bortsett fra muligheten til å bli vampyr! Gleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeder meg Synd det ikke sto noen slippdato. Men hvis vampyrsimmene mine glitrer i sola er jeg redd jeg kommer til å hive pc-en ut vinduet med et skrik
pandabear Skrevet 10. august 2010 #656 Skrevet 10. august 2010 Nå hare jeg også hoppet inn i sims 3 verdenen.. Vet ikke helt om jeg er overbeierstret i forhold til 2ern enda, men moro er det. Skjønner ingenting, men det kommer seg vel kansje:P
AnonymBruker Skrevet 10. august 2010 #657 Skrevet 10. august 2010 Gleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeder meg Synd det ikke sto noen slippdato. Men hvis vampyrsimmene mine glitrer i sola er jeg redd jeg kommer til å hive pc-en ut vinduet med et skrik Samme her, enig og samme her.
Supramundane Skrevet 10. august 2010 #658 Skrevet 10. august 2010 Det kommer seg veldig fort! Den utvidelsen MÅ jeg ha. :D
Chiyo Skrevet 10. august 2010 #659 Skrevet 10. august 2010 Å herre gud nå skammer jeg meg. Jeg har alle spillene, men jeg har netsten ikke gjort noe nytt. Ikke har simmene ine fått gøye jobber eller fått robot. Jeg må skjerpe meg kraftig.. jeg er så lat ass.
Mermaid Blues Skrevet 10. august 2010 #660 Skrevet 10. august 2010 Å herre gud nå skammer jeg meg. Jeg har alle spillene, men jeg har netsten ikke gjort noe nytt. Ikke har simmene ine fått gøye jobber eller fått robot. Jeg må skjerpe meg kraftig.. jeg er så lat ass. SKANDALE!! Tips: kjappeste måten å skaffe seg simbot på er å peise på med oppfinnerskill, lage "graveren" og grave som en gal i hagen til du finner rosa diamant. Alle naboene kommer til å hate deg, men det er synd for dem, og du kan du fikse det kjapt seinere med maks karismaskill (hjelper selvsagt stort med en humørmodifikator her, men går helt sikkert fint uten også) Når du har mastret oppfinning, får du en telefon fra forskningssenteret om den "ultimate oppfinnelsen". Gjør alt de ber om, og vips har du simbot =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå