Papaya84 Skrevet 3. april 2010 #621 Skrevet 3. april 2010 Dataen er nede i kjelleren, i rommet innenfor det med alle pultene. Trenger mye hjelp jeg nå men.. Er nå i Frankrike å prøver å finne kilden til lydene på museet. Har gått ned en trapp, og åpnet en hemmelig dør inn til et rom med en kiste. men mer finner jeg ikke ut av..?
Papaya84 Skrevet 3. april 2010 #622 Skrevet 3. april 2010 Dataen er nede i kjelleren, i rommet innenfor det med alle pultene. Trenger mye hjelp jeg nå men.. Er nå i Frankrike å prøver å finne kilden til lydene på museet. Har gått ned en trapp, og åpnet en hemmelig dør inn til et rom med en kiste. men mer finner jeg ikke ut av..?
Papaya84 Skrevet 3. april 2010 #623 Skrevet 3. april 2010 Dataen er nede i kjelleren, i rommet innenfor det med alle pultene. Trenger mye hjelp jeg nå men.. Er nå i Frankrike å prøver å finne kilden til lydene på museet. Har gått ned en trapp, og åpnet en hemmelig dør inn til et rom med en kiste. men mer finner jeg ikke ut av..?
Gjest Wolfmoon Skrevet 3. april 2010 #624 Skrevet 3. april 2010 Hvis jeg husker riktig skal en av fakkelene på veggen i kjelleren være triggeren du trenger. Vanligvis kan du ikke gjøre noe med fakler, men med en av de kommer stjerna som viser at du kan gjøre noe opp. (Skikkelig dårlig forklart, men håper du skjønner hva jeg mener )
Papaya84 Skrevet 3. april 2010 #625 Skrevet 3. april 2010 da prøver jeg det. takk takk:) Og beklager for at innlegget kom så mange ganger tidligere, dataen klikket litt:)
Papaya84 Skrevet 4. april 2010 #626 Skrevet 4. april 2010 meg igjen... Nå kan jeg ikke finne granatepler som jeg har fått i oppdrag i Egypt. hjelp? Klarer visst ingenting selv i dette spillet jeg;)
Jumpforjoy Skrevet 4. april 2010 #627 Skrevet 4. april 2010 Du får kjøpt frukten av mathandleren i Egypt, så vidt jeg husker.
Papaya84 Skrevet 4. april 2010 #628 Skrevet 4. april 2010 Du får kjøpt frukten av mathandleren i Egypt, så vidt jeg husker. jeg får ikke til å levere dem til han. Selv om jeg har 10 granatepler nå, står det i journalen eller der at jeg har 0 av 6..
Jumpforjoy Skrevet 4. april 2010 #629 Skrevet 4. april 2010 jeg får ikke til å levere dem til han. Selv om jeg har 10 granatepler nå, står det i journalen eller der at jeg har 0 av 6.. Kan det være at de er av for dårlig kvalitet?
Violetsky Skrevet 4. april 2010 #630 Skrevet 4. april 2010 Kan det være at de er av for dårlig kvalitet? Eller kanskje du må plukke de selv? du kan finne granatepler i en av pyramidene, men husker ikke hvilken desverre.
Supramundane Skrevet 3. juni 2010 #631 Skrevet 3. juni 2010 I dag fikk jeg sms fra spillbutikken "min" om at utvidelsen har kommet inn og at de holder av en kopi til meg. Hurra!
Asa Skrevet 5. juni 2010 #632 Skrevet 5. juni 2010 Har ikke lest gjennom hele tråden, men har ett problem med Reisefeber. Når jeg ankommer destinasjonen (kina, egypt, frankrike) så fryser hele spillet og jeg må reboote mac'en. Dette tilogmed på en helt ny macbook pro.... Noen som vet om jeg må installere/avinstallere noe for å få den til å fungere igjen?
Mermaid Blues Skrevet 8. juni 2010 #633 Skrevet 8. juni 2010 I dag fikk jeg sms fra spillbutikken "min" om at utvidelsen har kommet inn og at de holder av en kopi til meg. Hurra! Fått prøvd den nå? Jeg er helt hekta igjen, jeg - synes "Drømmejobben" er genialt! Ser for meg at det blir litt kaos med mer enn en sim i arbeid samtidig, men artig med utfordringer
Supramundane Skrevet 8. juni 2010 #634 Skrevet 8. juni 2010 Jeg har prøvd det masse, syns det var en super utvidelse. Jeg har flere simmer, men de har jo delt inn jobbene i to kategorier (professions og jobs). Så da sender jeg to av de på vanlige jobber der de bare er borte som før, og så tar jeg en "profession" med den tredje. Funker glimrende!
Gjest asanti Skrevet 8. juni 2010 #635 Skrevet 8. juni 2010 Lurer på om jeg må løpe å kjøpe nå Viste ikke at det var kommet ut!
Mermaid Blues Skrevet 14. juni 2010 #636 Skrevet 14. juni 2010 Eeeeeelsker tidsmaskinen, haha, de kommer hjem med så mye rart Graveren er også storveis! Simboten kortslutter stadig - dårlig å ha renslig-trekket når man ikke tåler vann =) Men det er fortsatt festlig nok til ikke å omprogrammere henne helt ennå Men sliter veldig med å få til fotosamlingene i Ambitions, plutselig gjenkjenner ikke kameraet sportsstadion lenger, på samme måte som det var med byteater før den siste patchen kom. Og siden alle spøkelsene stikker av fra kirkegården må jeg kanskje ta "hjemsøkt" og "spøkelsesproblem"-bildene på jobb som spøkelsesjeger? Det er også en god del bugs med bruktbutikken, merker jeg. Forhåpentligvis kommer det en patch snart Sta som jeg er, måtte jeg jo finne en måte å ha flere yrker samtidig i husstanden - brannsim, stylist og arkitekt er på dagtid, spøkelsesjeger på nattestid og detektiv har fri arbeidstid, så med "litt" sjonglering går det fint
Gjest Blubberella Skrevet 14. juni 2010 #637 Skrevet 14. juni 2010 Nå ble jeg alvorlig fristet til å kjøpe Drømmejobben! Men jeg lurer på en sak; jeg har grunnspillet, luksus & design stæsj og Reisefeber, og nå sist kunne jeg spille uten å ha dvd'en i! Trodde ikke det gikk an... Er det noe nytt de har ordnet med eller?
Supramundane Skrevet 14. juni 2010 #638 Skrevet 14. juni 2010 Spillet patches vel gjennom den updateren som kommer av seg selv når man starter spillet, eller? :klø:
Mermaid Blues Skrevet 15. juni 2010 #639 Skrevet 15. juni 2010 Spillet patches vel gjennom den updateren som kommer av seg selv når man starter spillet, eller? :klø: Stemmer på en såkalt prikk
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juni 2010 #640 Skrevet 16. juni 2010 Har ikke kjøpt Ambitions ennå, men hvordan er det tidsmaskinen fungerer? Kan man bli med simmene i gjennom dem? Kan man se noen klipp fra de andre tidene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå