Gjest Blubberella Skrevet 14. mars 2010 #601 Skrevet 14. mars 2010 noen som vet hvor jeg kan fiske dødsfisken i den byen som ikke har vann på kirkegården? finner den ingen steder Tror noen her nevnte at du må fiske i elven like ved eller noe. Mellom kl 2 og 5 om natta.
Rolsemor Skrevet 14. mars 2010 #602 Skrevet 14. mars 2010 I vannet utenfor kirkegården, der med fisking forbudt skiltet hmm.. d skiltet har jeg ikke sett. får gå på leting... takk for hjelpen
Violetsky Skrevet 15. mars 2010 #603 Skrevet 15. mars 2010 Det er ikke så vanskelig å finne det Du går bare rett gjennom kirkegården og ned til elva.
Mermaid Blues Skrevet 15. mars 2010 #604 Skrevet 15. mars 2010 Jeg har kjøpt Acer 5738ZG og den kjører Sims 3 så det suser! Bra grafikk og ingen problemer med treghet eller noe. Har både grunnspillet, Reisefeber og Luksusstæsj. Er storfornøyd med den så langt hvertfall Kvalitets-EDB dette, ingen tvil =) Men en annen ting: jeg er plaget med en bug i spillet som tydeligvis ingen av patchene så langt har tatt. Hvis jeg takker ja til et oppdrag som f.eks. å fikse TV'n til en sim i byen, får jeg jo opp at jeg finner TVn i utstyrslista. Problemet er at TVn aldri er i utstyrslista! På samme måte kjøpte jeg teleportøren for livslykkepoeng, og den skulle jeg også finne i utstyrslista, men den var heller ikke der. Den bare ble borte... flere som har opplevd dette? De havner i familiens utstyrslite i kjøpemodus (F2) - har du sett etter der?
Mermaid Blues Skrevet 15. mars 2010 #605 Skrevet 15. mars 2010 Hva gjør man når man har maks skill i kampsport da? Jeg står helt fast på "bli forhekset", og tror det er pga at jeg har maks skill. Dessuten finnes det ikke flere mumier i egypt- tror jeg har overvunnet alle :S What to do?? Såvidt jeg har funnet ut er oppdraget uløselig hvis simmen har maks skill i kampsport...er flere slike ting som fesker til div oppdrag i spillet, har jeg funnet ut. Feks får du aldri tatt bilde av inkassosimen hvis du har "aldri mer regninger"-belønningen. Hjelper ikke om simmen din kjenner 20 inkassosimmer, de vil ikke komme opp som inkassosim med mindre de "inndrar" noe fra huset. Har blitt et par reloads på grunn av sånne irriterende småting :gjeiper:
Mie Marie Skrevet 18. mars 2010 #606 Skrevet 18. mars 2010 Jeg har et problem med et oppdrag i Frankrike og håper på litt hjelp her Jeg har fått i oppdrag å lage 3 matretter for en kokk. Men jeg får ikke til å lage retter som kokken tar imot. Alt jeg lager og legger i utstyrslisten vil ikke kokken ha og det blir råttent. Er det noen som har gjort dette oppdraget og kan fortelle hvordan det gjøres?
Supramundane Skrevet 18. mars 2010 #607 Skrevet 18. mars 2010 Kanskje maten ikke har høy nok kvalitet? Forresten, har dere sett nyhetene om neste expansion-pakke Ambitions her? Scroll litt ned på siden. Syns det virker veldig spennende, nå skal vi styre de på jobb også!
Gjest Cupcakes Skrevet 19. mars 2010 #608 Skrevet 19. mars 2010 Forresten, har dere sett nyhetene om neste expansion-pakke Ambitions her? Scroll litt ned på siden. Syns det virker veldig spennende, nå skal vi styre de på jobb også! åå, det hadde ikke jeg fått med meg! gleder meg veildig til juni nå da det så veldig spennende og moro ut, veldig på tide at vi får styre de på jobben også nå! kanskje det blir morsommere å jobbe i spillet nå
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mars 2010 #609 Skrevet 19. mars 2010 http://www.thesims3.com/game/tools/world Nå kan man lage sin egen verden. Sikkert vært ei stund, men fant det ikke ut før nå.
Violetsky Skrevet 20. mars 2010 #610 Skrevet 20. mars 2010 Ja det begynner å bli på tide med ny utvidelsespakke nå. Jeg begynner å bli lei av reisefeber. Jeg får ingen spennende oppdrag lengre, bare å ta bilde av diverse, finne metaller, lage mat eller overbevise simmer om forskjellige ting. Det synes jeg bare er kjedelig! Det er utforskingen som er morsom
Gjest Blubberella Skrevet 21. mars 2010 #611 Skrevet 21. mars 2010 Reisesimmen min hadde visst plutselig giftet seg og fått en sønn i Frankrike... Jeg ante ugler i mosen når simmen ankom Frankrike og begynte å stortute over en død sim (hadde hjertesorg i panelet). Da oppdaget jeg at hun hadde fått nytt etternavn, hadde mistet sin ektefelle og hadde en voksen sønn i Frankrike. Jeg var snar og byttet etternavn igjen når simmen kom hjem. Hadde ikke lyst til at hun skulle hete Demarchais, eller hva det nå var... :gjeiper: Interessant bug.
Nasseline Skrevet 21. mars 2010 #612 Skrevet 21. mars 2010 Er det noen av dere som har fått opp feilmeldinger når dere lagrer? jeg fikk opp lagringsfeil 12 og da ble klikka hele greia. Mannen min som er datakyndig, fant det heldigvis igjen, men da var plutselig alle simmene i hele nabolaget usynlige... Jeg begynte på et nytt spill i stedet, og fikk etter en stund lagringsfeil 16, men fikk til å lagre uten feil neste gang jeg prøvde. Er det noen som kjenner til dette? Jeg har den nyeste oppdateringen til spillet. Og en annen ting: hvor lang levetid spiller dere med? 90 dager? Jeg har begynt å spille med 190 dager, da jeg synes 90 dg ble så kort. Det eneste "kjedelige" er at småbarnstida blir så lang....
phronima Skrevet 21. mars 2010 #613 Skrevet 21. mars 2010 The Sims3 er full av bugs. De fleste løsningene finner man på http://modthesims.info/ og http://www.moreawesomethanyou.com/smf/index.php Anbefaler alle å laste ned Awesomemod. Den er... eh... awesome.
Gjest Mahareth Skrevet 21. mars 2010 #614 Skrevet 21. mars 2010 The Sims3 er full av bugs. De fleste løsningene finner man på http://modthesims.info/ og http://www.moreawesomethanyou.com/smf/index.php Anbefaler alle å laste ned Awesomemod. Den er... eh... awesome. Hva gjør Awesomemod egentlig? Har lastet ned en hel haug fra modthesims, kan anbefale de på det varmeste!
phronima Skrevet 21. mars 2010 #615 Skrevet 21. mars 2010 Hva gjør Awesomemod egentlig? Har lastet ned en hel haug fra modthesims, kan anbefale de på det varmeste! http://alpha.moreawesomethanyou.com/ts3/awesome/rtfm.txt
Supramundane Skrevet 25. mars 2010 #616 Skrevet 25. mars 2010 Reisesimmen min hadde visst plutselig giftet seg og fått en sønn i Frankrike... Jeg ante ugler i mosen når simmen ankom Frankrike og begynte å stortute over en død sim (hadde hjertesorg i panelet). Da oppdaget jeg at hun hadde fått nytt etternavn, hadde mistet sin ektefelle og hadde en voksen sønn i Frankrike. Jeg var snar og byttet etternavn igjen når simmen kom hjem. Hadde ikke lyst til at hun skulle hete Demarchais, eller hva det nå var... :gjeiper: Interessant bug. Dette har skjedd med meg også.. jeg skjønte overhodet ingenting. Dama mi var helt knust, og jeg hadde jo ikke hilst på fyren en gang.. Og en annen ting: hvor lang levetid spiller dere med? 90 dager? Jeg har begynt å spille med 190 dager, da jeg synes 90 dg ble så kort. Det eneste "kjedelige" er at småbarnstida blir så lang.... Jeg spiller med "evig" jeg.. så gir jeg de heller bursdag med kaken selv når jeg har lyst til at de skal eldes.
Mermaid Blues Skrevet 29. mars 2010 #617 Skrevet 29. mars 2010 Forresten, har dere sett nyhetene om neste expansion-pakke Ambitions her? Scroll litt ned på siden. Syns det virker veldig spennende, nå skal vi styre de på jobb også! Ooooh, kult! Håpet på flere karrieremuligheter etterhvert, føler jeg har runda det meste nå Og en annen ting: hvor lang levetid spiller dere med? 90 dager? Jeg har begynt å spille med 190 dager, da jeg synes 90 dg ble så kort. Det eneste "kjedelige" er at småbarnstida blir så lang.... Jeg spiller med lengste levetid og bruker bursdagskake for å "fikse" ungene Evt kortere levetid og ambrosia
Papaya84 Skrevet 2. april 2010 #618 Skrevet 2. april 2010 hvordan i alle dager får jeg lagt pakke i en kiste på datarommet i hovedkvarteret til MorcuCorp? finner ikke noe datarom..
Papaya84 Skrevet 2. april 2010 #619 Skrevet 2. april 2010 hvordan i alle dager får jeg lagt pakke i en kiste på datarommet i hovedkvarteret til MorcuCorp? finner ikke noe datarom.. Fant ut av det;) men nå har jeg problemer med å hacke meg inn på dataen.. eller, har problemer med å finne en data i dette huset..?
Gjest Wolfmoon Skrevet 3. april 2010 #620 Skrevet 3. april 2010 Dataen er nede i kjelleren, i rommet innenfor det med alle pultene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå