Gjest Gjest_Challabe_* Skrevet 16. februar 2010 #561 Skrevet 16. februar 2010 Spis epler så får du gutter, meloner så får du jenter. Det er epler i mange ting, sjekk oppskriftene, men pannekaker har epler i seg så det kan være derfor du bare får gutter. Haha, seriøst?
Gjest Wolfmoon Skrevet 16. februar 2010 #562 Skrevet 16. februar 2010 Faktisk helt sant. Modthesims2.com har en mod som kan fjernen akkurat den å gjøre det tilfeldig da!
Gjest Gjest_Lotta_* Skrevet 27. februar 2010 #563 Skrevet 27. februar 2010 Er det noen av dere som har gjort det eventyret som på norsk heter Gå inn i den hemmelige basen...? I egypt. Jeg finner bare ikke ut av det..
Gjest Cupcakes Skrevet 1. mars 2010 #564 Skrevet 1. mars 2010 Er det noen av dere som har gjort det eventyret som på norsk heter Gå inn i den hemmelige basen...? I egypt. Jeg finner bare ikke ut av det.. det kan hende det er den i et hus (kun et hus og ikke et ekstra hus) men da må du slå på eller av stereoanleggetr som står i stuen/kjøkkenet og da vil det åpne seg en trapp i gulvet i sovereommet ved siden av er det den andre basen som er i den husstanden hvor de har hovedhus og et ekstra hus/sjul så finner du en hemmelig trapp ned inne i sjulet
Violetsky Skrevet 2. mars 2010 #565 Skrevet 2. mars 2010 Noen andre enn meg som har problemer med reisefeber? Zooming og rulling på skjermen har blitt skikkelig tregt, får ikke opp innstillinger"boksen" (den dukker opp et halvt sekund men så forsvinner den igjen og kartvisningen viser ikke tegn på hva bygningene er hverken hjemme eller når jeg er ute å reiser, heller ikke tegnene på innsamlingshjelperen... Skikkelig irriterende! Det fungerte første gangen jeg spilte det, men ikke gangene etter. Kan det være noe galt med cd`en slik at jeg kan få byttet den?
Rinoa_H Skrevet 6. mars 2010 #566 Skrevet 6. mars 2010 Jeg har en acer aspire 5738zg, og på den går spillet som ei kule. Hei. Har du tileggspakke til the sims 3 også? Jeg har kanskje tenkt å kjøpe denne acer pcen og lurer på om du kan spille the sims 3 pluss tilleggspakker også like bra på den?
Lise G Skrevet 6. mars 2010 #567 Skrevet 6. mars 2010 (endret) Jeg anbefaler alle til å gå inn på no.thesims3.com og registrere seg. Med forum, exange, store osv Endret 6. mars 2010 av Lise G
Bernardette Skrevet 7. mars 2010 #568 Skrevet 7. mars 2010 Jeg har også reisefeberspillet men jeg reise til Egypt med besteforeldre, foreldre og fire barn; det er var jo umulig å gjøre noe som helst! Innen halvparten var reiseklare var'a mor sulten igjen, og den lille måtte på do osv. Neste gang reiser jeg alene, jeg har ikke klart å få noen reisepoeng eller noe, så jeg får ikke kjøpt noen ting.. Kjipern.
Gjest Wolfmoon Skrevet 7. mars 2010 #569 Skrevet 7. mars 2010 Min løsning på det var å la en få et oppdrag, også sende resten til markedet. Der var det jo masse å gjøre, pluss at de kunne kjøpe mat og gå på do Så fikk den ene simmen min som jeg brukte til å ta oppdrag tid til å utforske noen graver
Nita Skrevet 7. mars 2010 #570 Skrevet 7. mars 2010 Databasen er i uthuset på tomta til Diab familien hvis jeg ikke husker helt feil nå. Skal være en sånn "hemmelig" hull på veggen med en knapp i som åpner en trapp ned til kjelleren. For å få tilgang til uthuset må du som vanlig besøke Diab familien, men jeg gadd ikke å snakke noe særlig med dem, og det gikk helt fint! Jeg sliter med dette oppdraget har funnet "hemmelig" hull i veggen, trapp kom opp, flyttet på diverse statuer der, og ny trapp kom opp. Det var også en dør i denne etasjen, men den kunne ikke åpnes. I etasjen under, var det flere kister med diverse, men her stoppet det så opp. Kommer ingen vei i denne etasjen, og får ikke åpnet dør i etasjen over. Jeg må jo finne ut av det så jeg får levert "pakken" jeg har. Kan noen hjelpe meg med hva jeg skal gjøre videre?
Gjest Cupcakes Skrevet 7. mars 2010 #571 Skrevet 7. mars 2010 det er ikke en av de kistene som det kommer lys ut av? mener å huske at den pakken skal bli plassert i den kisten hvor lyset kommer ut fra, da bare drar du den fra sekken din og til kisten, og vips da er du ferdig med den oppgaven
Nita Skrevet 7. mars 2010 #572 Skrevet 7. mars 2010 Prøvde det, men funka ikke, pakken skal til datarommet, og dit kommer jeg meg ikke uten å få åpna døra i etasjen rett under skuret....
Gjest Wolfmoon Skrevet 8. mars 2010 #573 Skrevet 8. mars 2010 Hm, er det noen nøkkelbrikke eller lignende ved den låste døra? Jeg vet at jeg har fullført oppdraget, men jeg husker virkelig ikke hvordan jeg gjorde det.
Nita Skrevet 8. mars 2010 #574 Skrevet 8. mars 2010 Hm, er det noen nøkkelbrikke eller lignende ved den låste døra? Jeg vet at jeg har fullført oppdraget, men jeg husker virkelig ikke hvordan jeg gjorde det. Nettopp det som er så irriterende, finner ingen nøkkelbrikke, "hull i veggen", eller hemmelig dør. Har nøkkel( fant i den ene kista) men ingen plass å putte den
Mermaid Blues Skrevet 8. mars 2010 #575 Skrevet 8. mars 2010 Hei. Har du tileggspakke til the sims 3 også? Jeg har kanskje tenkt å kjøpe denne acer pcen og lurer på om du kan spille the sims 3 pluss tilleggspakker også like bra på den? Har Reisefeber, og det funker like bra som grunnspillet
Violetsky Skrevet 8. mars 2010 #576 Skrevet 8. mars 2010 Hei. Jeg har løst det oppdraget det er snakk om over her, og jeg synes jeg husker at jeg gikk ned en trapp inne i hovedhuset. Men husker desverre ikke hvordan jeg gjorde det. Skuret ble bare snarveien ut når oppdraget er over. Håper du klarer det
Gjest Wolfmoon Skrevet 8. mars 2010 #577 Skrevet 8. mars 2010 Hm, hvis det Rosa Pute sier stemmer, har du prøvd å gå på do inne i huset? Hvis dette her er samme oppdrag, så skal det da åpne seg en trapp på soverommet. Evt tror jeg det skal funke å skru på stereoen også.
Nita Skrevet 8. mars 2010 #578 Skrevet 8. mars 2010 Det er hverken soverom eller do i første etasje i huset. Stereoanlegg har de ikke..... mao ikke rare greiene til å være rik, som de liksom skal være Rett før jeg gir opp hele oppdraget, sims'en min har rota rundt under skjulet der i flere dager
Rinoa_H Skrevet 8. mars 2010 #579 Skrevet 8. mars 2010 Har Reisefeber, og det funker like bra som grunnspillet ok:) takk for svar
Gjest Blubberella Skrevet 8. mars 2010 #580 Skrevet 8. mars 2010 (endret) Jeg har kjøpt Acer 5738ZG og den kjører Sims 3 så det suser! Bra grafikk og ingen problemer med treghet eller noe. Har både grunnspillet, Reisefeber og Luksusstæsj. Er storfornøyd med den så langt hvertfall Men en annen ting: jeg er plaget med en bug i spillet som tydeligvis ingen av patchene så langt har tatt. Hvis jeg takker ja til et oppdrag som f.eks. å fikse TV'n til en sim i byen, får jeg jo opp at jeg finner TVn i utstyrslista. Problemet er at TVn aldri er i utstyrslista! På samme måte kjøpte jeg teleportøren for livslykkepoeng, og den skulle jeg også finne i utstyrslista, men den var heller ikke der. Den bare ble borte... flere som har opplevd dette? Endret 8. mars 2010 av Ylvina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå