Klinkekula Skrevet 19. oktober 2013 #2981 Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Kan man gjødsle div på vinteren? Ser ikke noe alternativ til drivhus heller, må slikt bare foregå utenom vinter da? :-) Nei, man kan sette opp blomsterpotter man kan gro ting i inne, bortsett fra trær :-) Hvis man har overnaturligpakka. Endret 20. oktober 2013 av Klinkekula
Sillicious Skrevet 20. oktober 2013 #2982 Skrevet 20. oktober 2013 Nei, man kan sette opp blomsterpotter man kan gro ting i inne, bortsett fra trær :-) Hvis man har overnaturligpakka. Åja, sier du det! Så genialt, det visste jeg ikke. Takk!
Kittykat Skrevet 23. oktober 2013 #2983 Skrevet 23. oktober 2013 Han simmen min har som ønske å bli idrettsstjerne, og på jobben har jeg et sint fjes i noe som heter kampprestasjoner eller hva faen. Hvordan forbedrer jeg det???? Der er ikke kamper på stadion tydeligvis, bare konsert. Anonymous poster hash: 7587e...951 Når en sim jobber seg oppover til idrettsstjerne, så skal simmen etterhvert begynne å være med på kamper på stadion ( når jeg spilte, så var disse kampene som oftest satt opp i helgene ). Kanskje simmen din har et sinnafjes fordi han/hun ikke har begynt med kamper ennå...
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #2984 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg kjøpte et tilleggsspill via EA/Origin og da jeg skulle legge inn spillet jeg hadde lastet ned fikk jeg opp feilmelding om at grunnspillet ikke var lagt inn via Origin og at jeg derfor måtte avinstallere grunnspillet og legge det inn på nytt via nedlasting fra Origin for å legge inn det nye spillet Er det noen som vet hvorfor de velger å kreve dette nå? Jeg har aldri opplevd dette før når jeg har kjøpt og lastet ned fra Origin. Selvsagt har jeg lite lyst til å avinstallere alle spillene for så å legge alle inn på nytt igjen, det vil jo ta masse tid. Jeg har så lyst til å spille "Inn i fremtiden" i morgen men har ikke fått kjøpt spillet på CD, derfor vurderer jeg å kjøpe og laste ned fra nett. Men siden alle ser ut til å selge nedlasting som må utføres gjennom Origin er det vel bare å glemme. Ellers går vel hele søndagen med til å avinstallere alle de gamle spillene og legge dem inn på nytt igjen før jeg får lagt inn det nye... Noen som vet om en måte å omgå dette på? At jeg kan kjøpe og laste ned spillet via Origin uten å avinstallere grunnspillet og alle tilleggsspillene og stæsjpakkene? Eventuelt må jeg bare pent vente til mandag og kjøpe spillet i butikken så jeg får CD å legge inn fra... Skjønner ikke hvorfor EA plutselig skal straffe folk for å ha kjøpt spillet på CD istedet for å kjøpe og laste ned fra nett, for det er jo nesten det de gjør. Anonymous poster hash: 6d3bc...a14
HedvigR Skrevet 27. oktober 2013 #2985 Skrevet 27. oktober 2013 Klikk på infotegnet ved siden av, så kommer du inn på en ny side der det også står "last ned". Hvis du trykker der skal du kunne laste ned uten å ominstallere masse greier
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #2986 Skrevet 27. oktober 2013 Det er ikke nedlastingen som er problemet for den går fint. Det er når jeg skal installere spillet at feilmeldingen kommer opp. Anonymous poster hash: 6d3bc...a14
HedvigR Skrevet 27. oktober 2013 #2987 Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Mente at det står installer i stedet for last ned. Altså på infotegnet som kommer når du har pilen over spillet på Origin, da står det vel "i" og "installer". Og når du trykker installer får du opp den feilmeldingen? Klikk deg inn på info i stedet, ogninstaller derfra, da skal du ikke få meldingen Endret 27. oktober 2013 av HedvigR
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #2988 Skrevet 27. oktober 2013 Mente at det står installer i stedet for last ned. Altså på infotegnet som kommer når du har pilen over spillet på Origin, da står det vel "i" og "installer". Og når du trykker installer får du opp den feilmeldingen? Klikk deg inn på info i stedet, ogninstaller derfra, da skal du ikke få meldingen Yey! Det funket! Tusen takk Anonymous poster hash: 6d3bc...a14
SoftKitty Skrevet 28. oktober 2013 #2989 Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Kommer det flere utvidelser til Sims 3? Det siste jeg har er det med øyer og hoteller. Skal definitivt spille Sims 4 men jeg venter til de har gitt ut noen utvidelser. Synes det er så innmari sleipt at "grunnspillet" er så lite innholdsrikt, at man må kjøpe masse ekstra spill for å få en komplett greie liksom. Endret 28. oktober 2013 av SoftKitty 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #2990 Skrevet 28. oktober 2013 Den siste tilleggspakken til Sims 3 har nettopp kommet; "Inn i fremtiden". Etter denne blir det vel kun fokus på Sims 4 etter som jeg har forstått. Mulig det kommer en stæsjpakke til men ingen tilleggsspill. Anonymous poster hash: 6d3bc...a14
Gjest Blubberella Skrevet 28. oktober 2013 #2992 Skrevet 28. oktober 2013 Ja jeg er veldig fornøyd med Inn i fremtiden! Artig tidtrøyte. Simmen min fikk helt plutselig 36.000 simoleoner og jeg aner ikke hvor de kom fra. Tidenes beste bug kanskje? Etterkommerne til simmen min var litt merkelige da men morsomt at ting endrer seg i fremtiden etter som hva man gjør i nåtiden. Jeg er veldig spent på hva som skjer om man får en unge i nåtiden, om det da dukker opp nye etterkommere i fremtiden. Eller hva om simmen dør uten å ha fått unger? Merker det blir mye spilling for å finne ut av dette Pr nå kjenner jeg ikke at Sims 4 frister så veldig. Det virker bare som Sims 3 på nytt igjen med noen få endringer. Og som SoftKitty sier er det nok samme greia på nytt med veldig enkelt grunnspill og en haug tilleggsspill, som igjen gjerne er kopi av tidligere spill. Men mulig nysgjerrigheten tar overhånd så jeg ender opp med å kjøpe likevel... 1
Patronus Skrevet 28. oktober 2013 #2993 Skrevet 28. oktober 2013 Kan man bygge hoteller i en annen by? Ble litt lei av Isla paradiso
Kittykat Skrevet 28. oktober 2013 #2994 Skrevet 28. oktober 2013 Kan man bygge hoteller i en annen by? Ble litt lei av Isla paradiso Det skal vel kunne gå an. Man går ut i byredigering og velger å forandre en felles tomt til hotelltomt. Husker ikke hva det heter på norsk, da jeg har spilt engelsk versjon av paradisøy... Men jeg oppdaget ihvertfall at man kan forandre tomter til hotelltomt. Så det er bare til å sette i gang å bygge
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #2995 Skrevet 29. oktober 2013 Bare jeg som skulle ønske det gikk an å lage litt finere ansikt på sims 3? Savner nesten litt de "enkle", fake, men samtidig fine trynene man kunne lage i sims 2! Ellers så er det bare jeg som ikke får det til.. Ser ut som det blir samme utseende på simmene på Sims 4 også. Jaja.! Anonymous poster hash: 4928d...eaa 1
Sillicious Skrevet 29. oktober 2013 #2996 Skrevet 29. oktober 2013 Ja jeg er veldig fornøyd med Inn i fremtiden! Artig tidtrøyte. Simmen min fikk helt plutselig 36.000 simoleoner og jeg aner ikke hvor de kom fra. Tidenes beste bug kanskje? Etterkommerne til simmen min var litt merkelige da men morsomt at ting endrer seg i fremtiden etter som hva man gjør i nåtiden. Jeg er veldig spent på hva som skjer om man får en unge i nåtiden, om det da dukker opp nye etterkommere i fremtiden. Eller hva om simmen dør uten å ha fått unger? Merker det blir mye spilling for å finne ut av dette Pr nå kjenner jeg ikke at Sims 4 frister så veldig. Det virker bare som Sims 3 på nytt igjen med noen få endringer. Og som SoftKitty sier er det nok samme greia på nytt med veldig enkelt grunnspill og en haug tilleggsspill, som igjen gjerne er kopi av tidligere spill. Men mulig nysgjerrigheten tar overhånd så jeg ender opp med å kjøpe likevel... Dette skjedde meg også, plustelig kom det inn 19 000 simmeloner out of nowhere! Helt enig i at The sims 4 minte litt vel mye om 3, samme utseende på simmene og sånn, med noen få forbedringer kanskje, men! Vi får se, blir vel fortsatt en god stund til jeg kjøper det, håper jeg klarer å holde meg fra den nysgjerrigheten isåfall!
Patronus Skrevet 29. oktober 2013 #2997 Skrevet 29. oktober 2013 Det skal vel kunne gå an. Man går ut i byredigering og velger å forandre en felles tomt til hotelltomt. Husker ikke hva det heter på norsk, da jeg har spilt engelsk versjon av paradisøy... Men jeg oppdaget ihvertfall at man kan forandre tomter til hotelltomt. Så det er bare til å sette i gang å bygge Aah, takk!
Anciol Skrevet 30. oktober 2013 #2998 Skrevet 30. oktober 2013 Må man ha sims 3 Seasons for å dyrke diverse planter inne=?!
SoftKitty Skrevet 30. oktober 2013 #2999 Skrevet 30. oktober 2013 Nei, tror det kom i Supernatural-utvidelsen? Sånne blomsterpotter.. Men mener man kan kjøpe dem i Sims-shop også, så det kan hende det går an for alle så lenge man har blomsterpotte:P Hvis du ikke har seasons så kan du jo plante ute hele året da:)
Gjest Blubberella Skrevet 1. november 2013 #3000 Skrevet 1. november 2013 Dersom man har seasons og vil unngå frosne planter kan man jo også gå inn i innstillingene og velge kun sommer som årstid. Da vil ikke temperaturen bli så lav at plantene "sovner".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå