Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå har han re-installert sims 3:) så nå er Tan-Ghil på farten igjen mens Sam og Dean Winchester hjelper isfolket og kurerer zombier og varulver:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har han re-installert sims 3:) så nå er Tan-Ghil på farten igjen mens Sam og Dean Winchester hjelper isfolket og kurerer zombier og varulver:)

Så bra :tommel:

• 2 uker senere...
Skrevet

Noen som vil være sim venn?

gjerne de med pakken overnaturlig og i rampelyset :D

nicket mitt er: satanlus

Skrevet

Yess no har jeg laget Greymane familien i sims 3 !

Skrevet

Å de kommer fra?

World of warcraft:)

• Liker 1
Skrevet

World of warcraft:)

Da foretrekker jeg Skyrim, er Grey-Mane der hehe

Skrevet

No har jeg krysset en varulv med en fe lurer på hva resultatet blir:)

Skrevet

Kjenner jeg savner å spille The Sims. Orker ikke bli hekta nå, for så at jeg må slutte om to uker :( Mister pcen jeg har spillet lagra på :(

Skrevet

Hvorfor mister du pc en?

Flytter. Tror ikke pcen min klarer å dra spillene. Så solgt alle sammen (stæsjpakker samt EP)

Skrevet (endret)

.

Endret av prinsesseemily
  • 2 uker senere...
Skrevet

Kan jeg få litt hjelp? :smilbla:

Etter den siste oppdateringen av sims 3 spillet mitt, så har det klikka litt tror jeg.

Jeg har ingen problemer med å komme meg inn i spillet, eller velge en familie - men kommer ikke inn på en tomt uansett hva jeg gjør.

Jeg kan lage eller velge meg en familie, finne en tomt/hus jeg vil spille med og trykke på "ok", men lenger kommer jeg ikke...jeg kan bytte tomter, alt annet i spillet fungerer, men jeg kan altså ikke spille noenting, fordi jeg ikke kommer meg inn på en tomt!

Det er dødsirriterende, og jeg har prøvd å avinstallere alle spillene og installert dem på nytt, det hjelp ikke i det hele tatt.

noen forslag til hva jeg skal gjøre? Jeg savner å spille :sur:

Skrevet

Kan man gjødsle div på vinteren? Ser ikke noe alternativ til drivhus heller, må slikt bare foregå utenom vinter da? :-)

Skrevet

Kan man gjødsle div på vinteren? Ser ikke noe alternativ til drivhus heller, må slikt bare foregå utenom vinter da? :-)

Om jeg ikke husker helt feil, kommer plantene i dvale på vinterstid? Du velger selv hvor ute du vil plante frøene :)

Skrevet

Ingen som har skrevet noe om det nye sims 3 spillet? :bond:

Jeg har forhåndsbestilt og gleder meg såååå til det kommer ut! Så nå sender jeg mannen ut på hockeykamper så jeg kan opparbeide meg litt alenetid til det kommer ut :rolleyes:

Skrevet (endret)

Nvm

Endret av -Leon-
Skrevet

Han simmen min har som ønske å bli idrettsstjerne, og på jobben har jeg et sint fjes i noe som heter kampprestasjoner eller hva faen. Hvordan forbedrer jeg det???? Der er ikke kamper på stadion tydeligvis, bare konsert.

Anonymous poster hash: 7587e...951

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...