Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Prøver å installere sims 3 på macen min. Har fått installert den første, men det går ikke med de andre spillene? Cden bare går ut av pcen, uten at det kommer noen ''innstallerings'' meny opp.

Noen tips?

Anonymous poster hash: 7c11c...1d1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Omg omg omg! Jeg har sett noen videoer av The Sims 4 nå, og jeg er SÅ glad jeg har forhåndsbestilt det. Jeg bestile det på Game Stop, da jeg kjøpte Øyparadis fordi de hadde en kampanje, og jeg var litt skeptisk, fordi jeg ville ikke bruke penger på et helt nytt spill hvis det ikke var MYE bedre.

Men etter jeg å ha sett hvordan man lager en sim... så er jeg alle rede overbevist! Håret så litt rart ut, men jeg elsker at man nå kan bruke hvilken som helt bukse til hvilken som helst par sko! Det jeg har med The Sims 3 er at hvis jeg vil ha boots så må jeg enten bruke skjørt/kjole eller veldig inntilsittende jeans.

Jeg tror dette blir veldig bra!

http://www.youtube.com/watch?v=-oMxVGmeO-s

• Liker 3
Gjest BabyBlue
Skrevet

Neeei, nå må jeg kjøpe ny pc :P Aldri i verden om det der kan kjøres fult på en macbook air. Vet noen hvor mye sims 4 krever av en maskin?

Skrevet

Neeei, nå må jeg kjøpe ny pc :P Aldri i verden om det der kan kjøres fult på en macbook air. Vet noen hvor mye sims 4 krever av en maskin?

Står info her :)

Skrevet

Trenger litt hjelp!

Skulle akkurat begynne å spille sims 3 etter år med pause. Brukte eeen time på å lage kjæresten min på simskaperen helt lik, men så LAGRET JEG! Må jo lage meg også (legg til) og legge oss i forhold! Hvordan kan jeg fikse det?

Skrevet

argh det premienautet av en ektemann har slettet sims 3 fra Pc en , og nå vet jeg ikke hvordan jeg skal få lastet det ned igjen fordi jeg ikke vet passordet til der han lastet det ned fra til meg !agrh!

Skrevet

Trenger litt hjelp!

Skulle akkurat begynne å spille sims 3 etter år med pause. Brukte eeen time på å lage kjæresten min på simskaperen helt lik, men så LAGRET JEG! Må jo lage meg også (legg til) og legge oss i forhold! Hvordan kan jeg fikse det?

Har du laget han? Og så skal du lage deg?

I så fall ville jeg flyttet en inn i et hus, for å så redigere by,og flytte den andre inn. Det er jo bra fordi da får dere dobbelt med penger! Forholdet ville jeg fikset på med juksekode, slik at du ikke må bygge det opp. :P

Skrevet

Er det noen som har greid å bli healer? Vanligvis så har jeg pleid å bare spille og ikke bry meg så mye om ønskene deres, men nå vil jeg prøve forskjellige ambisjoner. Jeg vil gjerne la heksen min bli healer, men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre... :(

Skrevet

argh det premienautet av en ektemann har slettet sims 3 fra Pc en , og nå vet jeg ikke hvordan jeg skal få lastet det ned igjen fordi jeg ikke vet passordet til der han lastet det ned fra til meg !agrh!

Hvor lastet han det ned fra da?

Skrevet

origin! og han vil ikke gi meg passordet!

Skrevet

Hvorfor? :sjokkert: Er han ond?

Skrevet

Er det noen som har greid å bli healer? Vanligvis så har jeg pleid å bare spille og ikke bry meg så mye om ønskene deres, men nå vil jeg prøve forskjellige ambisjoner. Jeg vil gjerne la heksen min bli healer, men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre... :(

Trene masse med tryllestaven og bli god på å blande trylledrikker (alkymi).

Anonymous poster hash: 6d3bc...a14

• Liker 1
Skrevet

Takk. Hun har fått ny tryllestav, og hun lærer seg alkymi. :)

Skrevet

Står info her :)

Nei de har ikke låst spesifikasjonene enda, så info kommer senere. Det var ihvertfall det som sto på siden der.

Skrevet

Nei de har ikke låst spesifikasjonene enda, så info kommer senere. Det var ihvertfall det som sto på siden der.

Ja? Og informasjonen vil nok mest sannsynlig bli lagt ut på den siden..

Skrevet

Ja? Og informasjonen vil nok mest sannsynlig bli lagt ut på den siden..

Ja? Det står ikke info som ble etterspurt der nå, så inntil videre er siden lite til hjelp.

Skrevet

Det er mulig å laste det ned igjen fra origin, men da må man ha passordet. Hvorfor vil han ikke gi det passordet? Gjør han det bare for å være stygg og ekkel mot deg? Høres veldig rart ut at han ikke vil gi deg passordet....

Skrevet (endret)

Nei han er bare skikkelig forsiktig etter at lillesøsteren hans fikk dataen hans full av malware for noen år tilbake da hun skulle laste ned sims 2 tillegg , så etter det gir han ikke passordet ut til noen selv ikke meg!

Endret av Anciol
Skrevet

Jeg bruker selv origin og har til dags dato ikke opplevd noe virus-greie. Hvis han ikke vil gi deg passordet, så får han laste det ned igjen for deg da.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...