Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fant ikke dykkerkurs noe sted, så jeg snorkler ute på havet for da går det raskere å lære seg dykking. Det med øyene må jeg også finne ut av :P

Man kan ta et dykkerkurs. Det gjorde jeg. :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dykkerkurs kan man ta på forskingssenteret. En av de skjulte øyene kan man oppdage ved å svømme/ta båt dit, og så oppdaget jeg en ved å bli 5-stjerners hotelleier, en kan oppdages ved å finne alle de forskjellige kartbitene som man kan finne når man er ute og dykker. Vet ikke helt med de andre.

Skrevet (endret)

Er det skjulte øyer??!!! O_o Must find!

http://www.carls-sims-3-guide.com/islandparadise/findingunchartedislands.php

Ah, så det er bare å snorkle... Det har jeg jo gjort litt :-)

Fant denne guiden til hvordan man låser opp øyene :D Men noe av det ser litt vanskelig ut :P

Dykkerkurs kan man ta på forskningssenteret var det ei som skrev etter meg nå. Herregud, jeg satt ganske lenge og lette :P

Endret av josefin88
  • 2 uker senere...
Skrevet

Ler så jeg griner av den CC-en her. Fin på bildet, men når du bruker den på simmene dine, ser de ut som derpie kaniner..

Skrevet (endret)

Nå har jeg bygget et helt hus med blueprints...første gang jeg har brukt det^^ Var lettvint! Men j.. dyrt:P Flaks familien jeg laget var en gjeng slemminger som gjerne bruker cheatcodes:D Kan man lage sine egne blueprints? Er en del rom jeg veldig ofte bygger (typ enkle bad og soverom feks) som hadde vært praktisk å ha som blueprint..

Endret av SoftKitty
Skrevet

Nå har jeg bygget et helt hus med blueprints...første gang jeg har brukt det^^ Var lettvint! Men j.. dyrt:P Flaks familien jeg laget var en gjeng slemminger som gjerne bruker cheatcodes:D Kan man lage sine egne blueprints? Er en del rom jeg veldig ofte bygger (typ enkle bad og soverom feks) som hadde vært praktisk å ha som blueprint..

Blueprints? Som i skisser?

Skrevet

Blueprints? Som i skisser?

Ja det er sånne ferdige rom du kan plassere, så blir de bygget. Finner det i bygg-modus, ved siden av der man velger å slå grid av og på, rett over tilbake-og-frem-knappene.

Skrevet

Det finnes en mod, men jeg kan ikke si at jeg har brukt den så mye: http://modthesims.info/download.php?t=502976

Gjest oreokaka
Skrevet

Skal kjøpe meg et nytt simsspill nå tenkte jeg. Noen å anbefale? Har bare den ene stæsj byliv, noe som ikke var særlig mye å skryte av.. Haha.

Skrevet

Skal kjøpe meg et nytt simsspill nå tenkte jeg. Noen å anbefale? Har bare den ene stæsj byliv, noe som ikke var særlig mye å skryte av.. Haha.

Studentliv eller Paradise Island.

Skrevet

Noen her som sliter med at Launcher avslutter seg selv når du forsøker å slette installerte CC-er? Skjer hele tiden her, spesielt på møbeldelen!

Skrevet

Fikk ikke med hvem som sier dette, men det er altså Mannen med ljåen.

• 2 uker senere...
Skrevet

Fikk så gåsehud av livesendingen når de viste simmene!!!! Kan se på her :)

PS: Det er for The Sims 4!

• Liker 3
Skrevet

Jeg er så hypa for sims 4 nå! Men jeg må si jeg hater håret til simmene :/ Resten ser veldig lovende ut.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er så hypa for sims 4 nå! Men jeg må si jeg hater håret til simmene :/ Resten ser veldig lovende ut.

Derfor man elsker og omfavner de flinke skaperne av CCs :hjerte:

Skrevet

Sant så sant! Men jeg liker egentlig ikke hvordan de fleste CC hårene ser ut heller. De passer ikke inn med resten av spillet. Men har hørt at det var mye vanskeligere å lage CC til ts3 enn de tidligere spillene, og sims teamet har visst fått mye pepper for det, så kanskje de har lært. Da får vi forhåpentligvis enda bedre CC i ts4 =)

Er det noen av dere som bruker mods fra Twallan forresten? Leste for litt siden at han skal slutte etter ts4 kommer ut. Jeg er helt avhengi av hans mods! De gjør spillet så mye bedre.

Gjest Blubberella
Skrevet

Dykkerkurs kan man ta på forskingssenteret. En av de skjulte øyene kan man oppdage ved å svømme/ta båt dit, og så oppdaget jeg en ved å bli 5-stjerners hotelleier, en kan oppdages ved å finne alle de forskjellige kartbitene som man kan finne når man er ute og dykker. Vet ikke helt med de andre.

Man kan få tilgang til en øy ved å spørre etter eventyr i en av hotellresepsjonene. Da må man gjennomføre noen oppgaver (blant annet slåss med en hai, så man trenger å ha høvelig gode dykkerferdigheter), og så får man til slutt kart til øya. Den øya var egentlig litt skuffende kjedelig synes jeg. Den man får tilgang til ved å bare seile ut til den er finere.

Man kan visstnok få tilgang til ei øy ved å bli bestevenn med en havfrue/havmann.

Man kan også samle kartbiter ved å plukke opp flaskeposter på stranden (de dukker opp av og til på skjell-spawningssteder, bl.a. på stranda ved bistroen). Tror nesten jeg må spille litt Sims 3 nå :)

Skrevet

Sant så sant! Men jeg liker egentlig ikke hvordan de fleste CC hårene ser ut heller. De passer ikke inn med resten av spillet. Men har hørt at det var mye vanskeligere å lage CC til ts3 enn de tidligere spillene, og sims teamet har visst fått mye pepper for det, så kanskje de har lært. Da får vi forhåpentligvis enda bedre CC i ts4 =)

Er det noen av dere som bruker mods fra Twallan forresten? Leste for litt siden at han skal slutte etter ts4 kommer ut. Jeg er helt avhengi av hans mods! De gjør spillet så mye bedre.

Hva gjør hans mods?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...