Chiyo Skrevet 21. juli 2013 #2921 Skrevet 21. juli 2013 Fant ikke dykkerkurs noe sted, så jeg snorkler ute på havet for da går det raskere å lære seg dykking. Det med øyene må jeg også finne ut av Man kan ta et dykkerkurs. Det gjorde jeg. :D
HedvigR Skrevet 21. juli 2013 #2922 Skrevet 21. juli 2013 Dykkerkurs kan man ta på forskingssenteret. En av de skjulte øyene kan man oppdage ved å svømme/ta båt dit, og så oppdaget jeg en ved å bli 5-stjerners hotelleier, en kan oppdages ved å finne alle de forskjellige kartbitene som man kan finne når man er ute og dykker. Vet ikke helt med de andre.
Purple Basil Skrevet 21. juli 2013 #2923 Skrevet 21. juli 2013 (endret) Er det skjulte øyer??!!! O_o Must find! http://www.carls-sims-3-guide.com/islandparadise/findingunchartedislands.php Ah, så det er bare å snorkle... Det har jeg jo gjort litt :-) Fant denne guiden til hvordan man låser opp øyene :D Men noe av det ser litt vanskelig ut Dykkerkurs kan man ta på forskningssenteret var det ei som skrev etter meg nå. Herregud, jeg satt ganske lenge og lette Endret 21. juli 2013 av josefin88
Adele Skrevet 29. juli 2013 #2924 Skrevet 29. juli 2013 Ler så jeg griner av den CC-en her. Fin på bildet, men når du bruker den på simmene dine, ser de ut som derpie kaniner..
SoftKitty Skrevet 30. juli 2013 #2925 Skrevet 30. juli 2013 (endret) Nå har jeg bygget et helt hus med blueprints...første gang jeg har brukt det^^ Var lettvint! Men j.. dyrt:P Flaks familien jeg laget var en gjeng slemminger som gjerne bruker cheatcodes:D Kan man lage sine egne blueprints? Er en del rom jeg veldig ofte bygger (typ enkle bad og soverom feks) som hadde vært praktisk å ha som blueprint.. Endret 30. juli 2013 av SoftKitty
Adele Skrevet 30. juli 2013 #2926 Skrevet 30. juli 2013 Nå har jeg bygget et helt hus med blueprints...første gang jeg har brukt det^^ Var lettvint! Men j.. dyrt:P Flaks familien jeg laget var en gjeng slemminger som gjerne bruker cheatcodes:D Kan man lage sine egne blueprints? Er en del rom jeg veldig ofte bygger (typ enkle bad og soverom feks) som hadde vært praktisk å ha som blueprint.. Blueprints? Som i skisser?
SoftKitty Skrevet 30. juli 2013 #2927 Skrevet 30. juli 2013 Blueprints? Som i skisser? Ja det er sånne ferdige rom du kan plassere, så blir de bygget. Finner det i bygg-modus, ved siden av der man velger å slå grid av og på, rett over tilbake-og-frem-knappene.
Nora90 Skrevet 30. juli 2013 #2928 Skrevet 30. juli 2013 Nå har jeg bygget et helt hus med blueprints...første gang jeg har brukt det^^ Var lettvint! Men j.. dyrt:P Flaks familien jeg laget var en gjeng slemminger som gjerne bruker cheatcodes:D Kan man lage sine egne blueprints? Er en del rom jeg veldig ofte bygger (typ enkle bad og soverom feks) som hadde vært praktisk å ha som blueprint.. Det finnes en mod, men jeg kan ikke si at jeg har brukt den så mye: http://modthesims.info/download.php?t=502976
Gjest oreokaka Skrevet 31. juli 2013 #2929 Skrevet 31. juli 2013 Skal kjøpe meg et nytt simsspill nå tenkte jeg. Noen å anbefale? Har bare den ene stæsj byliv, noe som ikke var særlig mye å skryte av.. Haha.
Adele Skrevet 31. juli 2013 #2930 Skrevet 31. juli 2013 Skal kjøpe meg et nytt simsspill nå tenkte jeg. Noen å anbefale? Har bare den ene stæsj byliv, noe som ikke var særlig mye å skryte av.. Haha. Studentliv eller Paradise Island.
Adele Skrevet 1. august 2013 #2931 Skrevet 1. august 2013 Noen her som sliter med at Launcher avslutter seg selv når du forsøker å slette installerte CC-er? Skjer hele tiden her, spesielt på møbeldelen!
Adele Skrevet 9. august 2013 #2933 Skrevet 9. august 2013 Fikk ikke med hvem som sier dette, men det er altså Mannen med ljåen.
Adele Skrevet 20. august 2013 #2934 Skrevet 20. august 2013 Fikk så gåsehud av livesendingen når de viste simmene!!!! Kan se på her PS: Det er for The Sims 4! 3
Lana Del Rey Skrevet 21. august 2013 #2936 Skrevet 21. august 2013 Jeg er så hypa for sims 4 nå! Men jeg må si jeg hater håret til simmene :/ Resten ser veldig lovende ut. 1
Adele Skrevet 23. august 2013 #2937 Skrevet 23. august 2013 Jeg er så hypa for sims 4 nå! Men jeg må si jeg hater håret til simmene :/ Resten ser veldig lovende ut. Derfor man elsker og omfavner de flinke skaperne av CCs
Lana Del Rey Skrevet 23. august 2013 #2938 Skrevet 23. august 2013 Sant så sant! Men jeg liker egentlig ikke hvordan de fleste CC hårene ser ut heller. De passer ikke inn med resten av spillet. Men har hørt at det var mye vanskeligere å lage CC til ts3 enn de tidligere spillene, og sims teamet har visst fått mye pepper for det, så kanskje de har lært. Da får vi forhåpentligvis enda bedre CC i ts4 =) Er det noen av dere som bruker mods fra Twallan forresten? Leste for litt siden at han skal slutte etter ts4 kommer ut. Jeg er helt avhengi av hans mods! De gjør spillet så mye bedre.
Gjest Blubberella Skrevet 23. august 2013 #2939 Skrevet 23. august 2013 Dykkerkurs kan man ta på forskingssenteret. En av de skjulte øyene kan man oppdage ved å svømme/ta båt dit, og så oppdaget jeg en ved å bli 5-stjerners hotelleier, en kan oppdages ved å finne alle de forskjellige kartbitene som man kan finne når man er ute og dykker. Vet ikke helt med de andre. Man kan få tilgang til en øy ved å spørre etter eventyr i en av hotellresepsjonene. Da må man gjennomføre noen oppgaver (blant annet slåss med en hai, så man trenger å ha høvelig gode dykkerferdigheter), og så får man til slutt kart til øya. Den øya var egentlig litt skuffende kjedelig synes jeg. Den man får tilgang til ved å bare seile ut til den er finere. Man kan visstnok få tilgang til ei øy ved å bli bestevenn med en havfrue/havmann. Man kan også samle kartbiter ved å plukke opp flaskeposter på stranden (de dukker opp av og til på skjell-spawningssteder, bl.a. på stranda ved bistroen). Tror nesten jeg må spille litt Sims 3 nå
Adele Skrevet 25. august 2013 #2940 Skrevet 25. august 2013 Sant så sant! Men jeg liker egentlig ikke hvordan de fleste CC hårene ser ut heller. De passer ikke inn med resten av spillet. Men har hørt at det var mye vanskeligere å lage CC til ts3 enn de tidligere spillene, og sims teamet har visst fått mye pepper for det, så kanskje de har lært. Da får vi forhåpentligvis enda bedre CC i ts4 =) Er det noen av dere som bruker mods fra Twallan forresten? Leste for litt siden at han skal slutte etter ts4 kommer ut. Jeg er helt avhengi av hans mods! De gjør spillet så mye bedre. Hva gjør hans mods?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå