LittleJ Skrevet 8. juli 2013 #2901 Skrevet 8. juli 2013 Hvilke valg får du opp når du trykker på hotellet? Legge meg, freshe opp og en til... Er det Freshe opp jeg skal velge kanskje? =P
HedvigR Skrevet 8. juli 2013 #2902 Skrevet 8. juli 2013 Hvis man har det billigste hotellrommet kan man ikke oppgradere det, av en eller annen teit grunn. Er det det billigste du har?
Gjest Blubberella Skrevet 8. juli 2013 #2904 Skrevet 8. juli 2013 Legge meg, freshe opp og en til... Er det Freshe opp jeg skal velge kanskje? =P Da klikker du vel på en sånn der bungalow? Freshe opp betyr bare å dolle opp simmen foran speilet, så det er ikke rette. Gå ut i kartoversikt og klikk på eiendommen. Dersom du eier hotellet skal du få opp "hotelladministrasjon" og flere valgmuligheter under der. Selve hotellrommene/bungalowene som står for seg selv skal kunne oppgraderes for 5000 simoleoner. Jeg har gjort det ihvertfall på en sånn der dobbel-leilighet.
LittleJ Skrevet 8. juli 2013 #2905 Skrevet 8. juli 2013 Hvis man har det billigste hotellrommet kan man ikke oppgradere det, av en eller annen teit grunn. Er det det billigste du har? Jeg har bare den med en sånn hytte ell hva det er, den minste... Lagde heller hotellet selv =P
Gjest Emmanuelle Skrevet 9. juli 2013 #2906 Skrevet 9. juli 2013 Nå har jeg brukt over 1000 kr på å kjøpe sims....sikkert 4. sims 3-cdn jeg kjøper, mister dem alltid! Nå er det lastet ned og mitt for alltid, men farsken hvor mye det kosta. Tør ikke laste ned ulovlig siden jeg flytter til USA til høsten og hvem vet hva som kan skje om de finner ut at jeg ikke har betalt
Adele Skrevet 9. juli 2013 #2907 Skrevet 9. juli 2013 Nå har jeg brukt over 1000 kr på å kjøpe sims....sikkert 4. sims 3-cdn jeg kjøper, mister dem alltid! Nå er det lastet ned og mitt for alltid, men farsken hvor mye det kosta. Tør ikke laste ned ulovlig siden jeg flytter til USA til høsten og hvem vet hva som kan skje om de finner ut at jeg ikke har betalt Funnet flere og flere gode grunner til å kjøpe over nett. Slipper i tillegg å måtte oppbevare alle cdene, huske hvor de er til enhver tid osv. Lista er lang.
Gjest Blubberella Skrevet 9. juli 2013 #2908 Skrevet 9. juli 2013 Dersom man registrerer spillene sine hos EA (Origin) kan man laste dem ned derfra senere. Jeg oppdaget dette da jeg fikk ny PC og skulle legge inn spillene på nytt, og ene tilleggspakken var hos venninna mi. Siden jeg hadde registrert tilleggspakken på Origin-kontoen min kunne jeg laste den ned derfra
Gjest Emmanuelle Skrevet 9. juli 2013 #2909 Skrevet 9. juli 2013 Dersom man registrerer spillene sine hos EA (Origin) kan man laste dem ned derfra senere. Jeg oppdaget dette da jeg fikk ny PC og skulle legge inn spillene på nytt, og ene tilleggspakken var hos venninna mi. Siden jeg hadde registrert tilleggspakken på Origin-kontoen min kunne jeg laste den ned derfra Jeg har gjort det Installerte 5 spill på en gang og det likte ikke pc'n min...måtte fjerne alle for å så installere grunnspillet, sjekke at det funka og så installere 2 til. Prøver nå University og Ambitions, hadde Generations på cd.on fra før og har også lasta ned Øyparadis, men det tar jo hundre år før jeg får lasta dem ned til pc'n selv om de allerede er kjøpt. Forhåpentligvis går det bedre med Origin, jeg vil spille før nattevakt!!!
SoftKitty Skrevet 12. juli 2013 #2910 Skrevet 12. juli 2013 Den nye utvidelsen er på tilbud på steam nå, -25% http://store.steampowered.com/app/223598/ Vet ikke hvordan prisen er i norske butikker i forhold men tenkte bare å si ifra:)
Adele Skrevet 12. juli 2013 #2911 Skrevet 12. juli 2013 Den nye utvidelsen er på tilbud på steam nå, -25% http://store.steampowered.com/app/223598/ Vet ikke hvordan prisen er i norske butikker i forhold men tenkte bare å si ifra:) Sparer ca en hundrings
Gjest Skrevet 12. juli 2013 #2912 Skrevet 12. juli 2013 Vil spille Men hver gang jeg spiller så låser alt seg på pc'en! Har testet det på flere pc'er så det er ikke den som er problemet! Alt er oppdatert o.l. Noen flere som opplevde dette på sims pets?
Gjest Emmanuelle Skrevet 13. juli 2013 #2913 Skrevet 13. juli 2013 Jeg likte ikke den nyeste utvidelsen, den med hotellene....kan man gi bort/selge spill man har kjøpt på nedlastning?
Chiyo Skrevet 15. juli 2013 #2914 Skrevet 15. juli 2013 Kan personlighetstrekkene til simmene endre av seg selv? Min gjorde det. Min sim var: Atletisk, Uimotståelig, god til å kysse, flørtete, og virtuos. Nå er hun plutselig: Gal, flørtete festløve, våghals, og uimotståelig. Jeg ville ikke jukse med denne simmen. Har juksa med behovene litt, men ikke med penger og sånn. Vil jo at trekkene hennes skal komme tilbake. Er det fordi hun har drukket? Eller har det noe med at hun hadde sex med en vampyr?
Chiyo Skrevet 15. juli 2013 #2915 Skrevet 15. juli 2013 Ok ok... jeg leste noe om at hvis man drikker en spesiell drink i baren, så kan det endre trekkene en liten stund. Jeg håper de kommer tilbake. Jeg vil ikke at simmen min skal være gal! Hun skal være flink til å kysse!
Purple Basil Skrevet 21. juli 2013 #2916 Skrevet 21. juli 2013 Endelig fått meg data som funker og Øyparadis!! :D Noen her som har låst opp de skjulte "øyene"?
Stormborn Skrevet 21. juli 2013 #2917 Skrevet 21. juli 2013 Endelig fått meg data som funker og Øyparadis!! :D Noen her som har låst opp de skjulte "øyene"? Hvordan gjør man det? Har funnet noen, men simen vil ikke dit... Og hvor tar man dykkerkurs? Finner ikke noe jeg!
Purple Basil Skrevet 21. juli 2013 #2918 Skrevet 21. juli 2013 Hvordan gjør man det? Har funnet noen, men simen vil ikke dit... Og hvor tar man dykkerkurs? Finner ikke noe jeg! Fant ikke dykkerkurs noe sted, så jeg snorkler ute på havet for da går det raskere å lære seg dykking. Det med øyene må jeg også finne ut av
Stormborn Skrevet 21. juli 2013 #2920 Skrevet 21. juli 2013 Fant ikke dykkerkurs noe sted, så jeg snorkler ute på havet for da går det raskere å lære seg dykking. Det med øyene må jeg også finne ut av Ah, så det er bare å snorkle... Det har jeg jo gjort litt :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå