Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg har lagt merke til at de bare kan gå inn når "tentaklene" er der...

Åjaaa. Men jeg stusser på at simmen liksom bare "hopper" fra vannet og opp på land, nesten som om den blir teleportert i full fart. Hadde simmen ikke kunnet gå inn i hulen hadde jeg heller forventet at den bare nektet å gå inn. Det virker som en glipp at den spretter på land på et halvt sekund. Men kanskje det skal være sånn. Jeg skal ihvertfall se etter tentakler :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åjaaa. Men jeg stusser på at simmen liksom bare "hopper" fra vannet og opp på land, nesten som om den blir teleportert i full fart. Hadde simmen ikke kunnet gå inn i hulen hadde jeg heller forventet at den bare nektet å gå inn. Det virker som en glipp at den spretter på land på et halvt sekund. Men kanskje det skal være sånn. Jeg skal ihvertfall se etter tentakler :)

Det er sikkert en bug, ellers har de vært særdeles lite kreative.

Skrevet

Jeg er ferdig med challengen min :(

Husker så klart ikke navnene på alle opp igjennom, men dere kan iallefall se resultatet her (drevet med prettacy).

Rart at to måneder med spilling egentlig er over. Kommer nok allikevel til å fortsette med denne familien.

Skrevet

Ellers det med at den hopper - skjer meg også, bare ikke ved dykking (skjedd en gang sådan). Har mer problem med at de ikke får dratt på jobb. What so ever. Slutter jeg i jobben, og starter i en ny, så er det likedan når arbeidsdagen skal begynne.

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Mine to simmer var ferdige med et semester på universitetet og skulle tilbake til byen. Nå er ikonene deres bare grønne og damesimmer står bare og koper langt borte i utkanten av byen. Dersom jeg klikker på henne kommer ansiktet til mannesimmen opp. Kan be dem gjøre ting, det kommer opp i "rekka" men ingenting skjer.

Har prøvd å bytte husstand og tatt den "resetsim"-cheaten, men ingenting skjer. Har også kopiert sist lagrede fil til spillmappen, men det fungerer ikke :(

Noen som har tips?

Skrevet

Ehm, litt hjelp?

Jeg kjøpte spillet hos EA Games for flere dager siden, og spillet mitt lå inne hos Origin. Nå ligger ikke spillet mitt inne - og jeg må skrive inn en produktnøkkel for å få registert spillet?

Jeg har jo laget en sim og alt ... :glare:

Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg kom på en til småirriterende bug som kom etter Øyparadis; når jeg er i utlandet med simmen min og skal sove i telt, klarer hun ikke ta med seg teltet etterpå (legge i inventaret). Når jeg ber henne gjøre det dukker det opp et øyeblikk i rekka, men forsvinner igjen. Jeg må gjøre ett eller annet i mellomtiden med simmen og så kan jeg gå tilbake for å hente teltet etterpå. En gang var det en annen sim som la seg til å sove i teltet mitt og simmen min klarte ikke plukke med seg teltet rett etter at den andre simmen hadde stått opp heller. Man må liksom gjøre noe annet først, før det går an å plukke med seg teltet.

Og nå kjenner jeg at jeg fikk lyst til å prøve noe ala prettacy... Hørtes egentlig ganske artig ut :)

Skrevet

Er det flere som har opplevd at simmen ikke kan utforske undervannshuler? Begge gangene jeg har prøvd, ligger simmen og nesten "hakker" som om den ikke kommer seg inn, for så å plutselig stå på land et langt stykke unna. Må jo være en bug eller noe.

Det samme har skjedd her noen ganger, men ikke hver gang. Har prøvd et par ganger å få simmene til å ha årnings i hula, men da er det bankers at de ender opp på stranda, som regel med flere andre også.

Skrevet

Hjelp! :bond: Jeg hadde bror og søster på universitet, og så fant jeg ut at broren hadde feilt fag! Enda jeg sverger at jeg gav han sport faget eller hva det når heter, og IKKE kunst! :P Så droppet han ut av skolen siden de ikke hadde vært der så lenge, og så skulle jeg prøve å gå hjem og få han tilbake på skolen, men jeg greier ikke bruke noen andre enn simmen som er på universitet. Går ikke det å bruke en familie i hjembyen? :omg:

Gjest Emmanuelle
Skrevet (endret)

Hjelp! :bond: Jeg hadde bror og søster på universitet, og så fant jeg ut at broren hadde feilt fag! Enda jeg sverger at jeg gav han sport faget eller hva det når heter, og IKKE kunst! :P Så droppet han ut av skolen siden de ikke hadde vært der så lenge, og så skulle jeg prøve å gå hjem og få han tilbake på skolen, men jeg greier ikke bruke noen andre enn simmen som er på universitet. Går ikke det å bruke en familie i hjembyen? :omg:

Du kan ikke hoppe mellom universitetet og byen, du må gjøre deg ferdig på skolen med den simmen som går der.

Jeg har fått min nye pc, gleder meg til fridag og spilling på mandag!

Endret av Emmanuelle
Skrevet

Du kan ikke hoppe mellom universitetet og byen, du må gjøre deg ferdig på skolen med den simmen som går der.

Jeg har fått min nye pc, gleder meg til fridag og spilling på mandag!

Awwww... men da burde jeg ikke ha sendt han hjem! :( Kanskje jeg dropper tvillingen hans ut også da. Hmm.

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Awwww... men da burde jeg ikke ha sendt han hjem! :( Kanskje jeg dropper tvillingen hans ut også da. Hmm.

Bare å gjøre det og så sende de sammen på skolen igjen :)

• Liker 1
Skrevet

Bare å gjøre det og så sende de sammen på skolen igjen :)

Ja, jeg gjorde det. :)

Skrevet

Hvor i all verden får de tatt dykkerkurs hen??? Og hvordan oppgraderer man hotellet?

Dæven så mye nytt det var med denne pakka =P

Gjest Blubberella
Skrevet

Hvor i all verden får de tatt dykkerkurs hen??? Og hvordan oppgraderer man hotellet?

Dæven så mye nytt det var med denne pakka =P

Man oppgraderer hotell ved å klikke på det og velge "hotelladministrasjon" eller noe sånt, og så kjøpe- eller byggemodus. Det funker også å bare trykke på kjøpe-/byggemodus mens du er på hotelltomten. De der småhusene eller bungalowene som man kan sette på tomta kan man klikke på og velge "oppgrader". Første gangen man oppgraderer bungalows koster det 5000 simoleoner.

Skrevet

Er det verdt å kjøpe øyparadis? Tror kanskje jeg må det :-D

Skrevet (endret)

Man oppgraderer hotell ved å klikke på det og velge "hotelladministrasjon" eller noe sånt, og så kjøpe- eller byggemodus. Det funker også å bare trykke på kjøpe-/byggemodus mens du er på hotelltomten. De der småhusene eller bungalowene som man kan sette på tomta kan man klikke på og velge "oppgrader". Første gangen man oppgraderer bungalows koster det 5000 simoleoner.

Men jeg fikk ikke opp det som valg? Teit at man MÅ ha det lille huset, resten av hotellet er mye finere...=P

Endret av LittleJ
Gjest Emmanuelle
Skrevet

Jeg vurderer å installere Ambitions igjen nå som jeg er pc som ikke dør bare jeg trykker på simmene mine. Husker ikke helt om det var kult eller ikke, noen som spiller det?

Gjest Blubberella
Skrevet

Men jeg fikk ikke opp det som valg? Teit at man MÅ ha det lille huset, resten av hotellet er mye finere...=P

Hvilke valg får du opp når du trykker på hotellet?

Skrevet (endret)

-

Endret av KatherinaDimitro

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...