blomstre Skrevet 2. juli 2013 #2861 Skrevet 2. juli 2013 Kan du forklare hvordan du fikk til det? Jeg har heller ikke fått noen mail med kode for å løse inn til en stæsjpakke.. Jeg finner ingen e-post eller noe der jeg kan kontakte de, og det eneste er "Snakk med en spillrådgiver", men uansett hvordan jeg formulerer at jeg har ikke fått noen e-post med koden jeg trenger for å få en gratis stæsjpakke, så får jeg en oppskrift på hvordan man registrerer Øyparadis, og får lastet ned karnevalpakken. Blir irritert! Skjønner godt at det er irriterende! Typisk nok så finner jeg ikke helt ut nå hvor det var jeg gikk inn, men jeg fikk flere ganger opp den der "slik registrerer du island paradise" bla bla, men jeg tror jeg klikket meg videre på "jeg trenger fortsatt hjelp"-knappen. Så dukket opp en mulighet til å chatte med kundebehandler. Men jeg synes hele opplegget for problemløsning er håpløst og til å rive seg i håret av... Tunggrodd, selv om det var effektivt når man bare fikk kontakt. Prøvde forresten først å sende epost fra en eller annen hjelp-link, men jeg fikk ikke kvittering på epost om at henvendelsen var mottatt engang, så det ga jeg opp.
blomstre Skrevet 2. juli 2013 #2862 Skrevet 2. juli 2013 Skjønner godt at det er irriterende! Typisk nok så finner jeg ikke helt ut nå hvor det var jeg gikk inn, men jeg fikk flere ganger opp den der "slik registrerer du island paradise" bla bla, men jeg tror jeg klikket meg videre på "jeg trenger fortsatt hjelp"-knappen. Så dukket opp en mulighet til å chatte med kundebehandler. Men jeg synes hele opplegget for problemløsning er håpløst og til å rive seg i håret av... Tunggrodd, selv om det var effektivt når man bare fikk kontakt. Prøvde forresten først å sende epost fra en eller annen hjelp-link, men jeg fikk ikke kvittering på epost om at henvendelsen var mottatt engang, så det ga jeg opp. Forresten... " Informasjon om kundestøtte Telefon: +47 21 08 17 06 Takk for at du kontaketet Electronic Arts. Våre spill rådgivere er tilgjenglige på telefon Mandag til Fredag mellom klokken 09:00 til 18:00. Hvis du trenger hjelp utenom disse tidene, vennligst se help.ea.com Vær oppmerksom på at vanlige samtalekostnader vil gjelde." Er det en mulighet?
Sitronmelis Skrevet 2. juli 2013 #2863 Skrevet 2. juli 2013 Nå fungerer sims øyparadis Avinstallerte alt sammen og installerte det på nytt så nå er det i orden Kjipt å slette alt jeg hadde lastet ned av hårfrisyrer, klær osv men.. Syns hårfrisyrene og klærne i spillene er så dårlige Men jeg får ikke lest spillemanualen.. Får ikke åpnet den.. Vet ikke hvordan jeg skal bygge husbåter?? Tenkte å bygge ut en husbåt for å få plass til båter osv 1
Gjest Emmanuelle Skrevet 3. juli 2013 #2864 Skrevet 3. juli 2013 Jeg hater dere som fikk meg fristet til å begynne å spille Satt til 04.00 i natt (bra jeg må snu døgnet) og har nå 5 tenåringer som er klare for universitetet. Men et spørsmål til dere: Lar dere innstillingene for eldring være som de er eller hva setter dere ting på? Jeg har satt dem til maks fra og med ung voksen, fordi jeg lett blir knyttet til mine og synes det er koselig med besteforeldre/oldeforeldre. Noen som har funnet den "optimale" settingen? 1
Adele Skrevet 3. juli 2013 #2865 Skrevet 3. juli 2013 Jeg hater dere som fikk meg fristet til å begynne å spille Satt til 04.00 i natt (bra jeg må snu døgnet) og har nå 5 tenåringer som er klare for universitetet. Men et spørsmål til dere: Lar dere innstillingene for eldring være som de er eller hva setter dere ting på? Jeg har satt dem til maks fra og med ung voksen, fordi jeg lett blir knyttet til mine og synes det er koselig med besteforeldre/oldeforeldre. Noen som har funnet den "optimale" settingen? Satt mine på normal, men endret litt på nyfødte/småbarn, slik at jeg får det ca til å stemme med når et år er gått.. Og endret på hvor langt et år skal være. Vært litt teit når simmene giftet seg før de fikk barn, og når avkommet er tenåring får jeg beskjed at de har 1-års bryllupsdag.
Lyd Skrevet 3. juli 2013 #2866 Skrevet 3. juli 2013 Har redusert tiden mine er babyer og småbarn, fordi jeg synes det er så kjedelig. Så har jeg forlenget tiden de er barn litt, tenåringsperioden tror jeg er som normalt, ung voksen har jeg forlenget litt, voksen er som normal, og pensjonistalderen er kraftig redusert Tror jeg har den stående på 8 dager nå, men de lever alltid laaaaangt over det uansett. Tror de pleier å være gamle i rundt 15 dager.
Lyd Skrevet 3. juli 2013 #2867 Skrevet 3. juli 2013 Forresten har jeg nettopp installert denne moden, som endrer alle bildene de maler i spillet! Elsker den! http://thegrownupsarelying.blogspot.no/2010/10/sims-3-artistry-redux-replacements-for.html 1
Pomona Skrevet 3. juli 2013 #2868 Skrevet 3. juli 2013 Hei medsimmere Dere som har CC, hvilke sider er det dere bruker til å laste ned CC fra?
Adele Skrevet 3. juli 2013 #2869 Skrevet 3. juli 2013 Hei medsimmere Dere som har CC, hvilke sider er det dere bruker til å laste ned CC fra? Jeg laster ned stort sett fra Modthesims og Thesimsresource
Pomona Skrevet 3. juli 2013 #2870 Skrevet 3. juli 2013 Jeg laster ned stort sett fra Modthesims og Thesimsresource Ok, tusen takk
Gjest Emmanuelle Skrevet 3. juli 2013 #2871 Skrevet 3. juli 2013 Endelig skulle størstesimmen på universitetet og dra krasja pc'n Dro sporenstreks på nettet og kjøpte meg en ny laptop med mastercardet (har tenkt på det lenge, pc'n min er så ustabil som en schizofren hagegnom). 1
Gjest asanti Skrevet 3. juli 2013 #2872 Skrevet 3. juli 2013 Endelig skulle størstesimmen på universitetet og dra krasja pc'n Dro sporenstreks på nettet og kjøpte meg en ny laptop med mastercardet (har tenkt på det lenge, pc'n min er så ustabil som en schizofren hagegnom). Hvilken har du kjøpt? Vurderer ny laptop.
Gjest Emmanuelle Skrevet 3. juli 2013 #2873 Skrevet 3. juli 2013 Hvilken har du kjøpt? Vurderer ny laptop. To nerdekompiser anbefalte denne http://www.spaceworld.no/display.aspx?menuid=0&prodid=54469 . Jeg ønsker ikke bruke mer enn 5000, de slutter å funke etter 2 år for meg uansett. Men dette skulle være mer enn bra nok til slike spill samt alt annet
Sitronmelis Skrevet 3. juli 2013 #2874 Skrevet 3. juli 2013 (endret) Fy f*** i heelvete... Pc'n min skrudde seg av i stad fordi strømledningen hadde falt ut så den ble strømtom. Jeg holdt på å bygge det fine hotellet og hadde kommet godt i gang og var såå fornøyd med hotellet mitt, og nå skulle jeg spille sims igjen.. Tror dere ikke hele the sims 3 øyparadis har blitt sletta fra pc'n min eller?!?!? Og jeg har lagret jevnt og trutt i hele dag mens jeg har spilt.... Jaadda... Men det jeg har lastet ned av simmer og klær og sånn i dag, det finnes fortsatt blant nedlastninger! What te F?? Er det noen som helst mulighet for å gjennopprette the sims 3 øyparadis? Eller må jeg installere det på nytt nok en gang? Ååååh så frustreeert.. Endret 3. juli 2013 av Tinalf
sol87 Skrevet 4. juli 2013 #2875 Skrevet 4. juli 2013 Spillet klikker bare hos meg.. Jeg kommer meg ikke lengre en til hvor jeg velger by, så velger jeg den som hører til øyparadis, og så går det litt tid, og da kommer det opp "the sims 3 har sluttet å virke"... Skjedd utallige ganger nå. Hva kan være problemet? Jeg deler på en måte spillet med kusina mi, jeg kjøpte spillet og laster det ned via min origin konto, og hun logger seg på kontoen på sin pc med mitt passord og brukernavn. Og laster det ned på hennes pc. Kan det ha noe med dette å gjøre at det klikker? Vi gjorde det samme på universitet og det funket jo.. Noen som vet? Har du prøvd å skru av internett på maskinen for så å starte spillet?
LittleJ Skrevet 4. juli 2013 #2876 Skrevet 4. juli 2013 Gleeeder meg til å komme hjem i kveld! Kjøpte Øyparadis i går =D Noen oppstartstips???
Gjest Emmanuelle Skrevet 4. juli 2013 #2877 Skrevet 4. juli 2013 Skal også skaffe meg Øyparadis når den nye pc'n kommer. Men jeg kan ikke tillate meg å spille hver dag, for plutselig har det gått 6 timer og jeg har ikke gjort noe produktivt hele dagen. Har skikkelig lyst til å spille nå, men da VET jeg at det ikke blir noe trening før jeg har en avtale senere. Må vente til i kveld , blæh! 1
Sitronmelis Skrevet 4. juli 2013 #2878 Skrevet 4. juli 2013 Har du prøvd å skru av internett på maskinen for så å starte spillet? Prøvde ikke det, men jeg avinstallerte alle spillene mine og installerte dem på nytt og da fungerte øyparadis Men så ble pcn strømtom i går og når jeg skrudde den på igjen så var ikke øyparadis installert lenger... Såeh, snakk om UFLAKS
Gjest Blubberella Skrevet 5. juli 2013 #2879 Skrevet 5. juli 2013 Er det flere som har opplevd at simmen ikke kan utforske undervannshuler? Begge gangene jeg har prøvd, ligger simmen og nesten "hakker" som om den ikke kommer seg inn, for så å plutselig stå på land et langt stykke unna. Må jo være en bug eller noe.
Nora90 Skrevet 5. juli 2013 #2880 Skrevet 5. juli 2013 Er det flere som har opplevd at simmen ikke kan utforske undervannshuler? Begge gangene jeg har prøvd, ligger simmen og nesten "hakker" som om den ikke kommer seg inn, for så å plutselig stå på land et langt stykke unna. Må jo være en bug eller noe. Jeg har lagt merke til at de bare kan gå inn når "tentaklene" er der...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå