Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Azalea
Skrevet

den nye pakken er kjeeeeeeempefin :jepp: men jeg har støtt på første problem.. noen andre som har fått en sim plutselig stående midt på havet og ikke får flyttet den :klo:

har prøvd moveobjects on men det funker bare på tomta eller husbåten.. så der står hun og jeg får ikke rikket henne.. :sukk: kunne ikke være problemfritt....

Videoannonse
Annonse
Gjest Emmanuelle
Skrevet

Jeg spiller University nå, syntes dog det var LITT mye å være på skolen fra 08-18 enkelte dager, spesielt når simmen bruker 2 timer på å løpe til skolen. Kjøpte bil til henne, men nei da.

Jeg liker sånne historier hvor de kommer fra ingenting og jobber seg opp til den beste jobben, får den fineste mannen og en bunsj med unger. Da går jeg lei og starter på en ny sim :P

Gjest boblebrus
Skrevet

den nye pakken er kjeeeeeeempefin :jepp: men jeg har støtt på første problem.. noen andre som har fått en sim plutselig stående midt på havet og ikke får flyttet den :klo:

har prøvd moveobjects on men det funker bare på tomta eller husbåten.. så der står hun og jeg får ikke rikket henne.. :sukk: kunne ikke være problemfritt....

Jeg har ikke opplevd dette, men du kan jo forsøke resetsim "simmens navn". Det pleier å funke for meg når en sim blir stående bom fast et sted eller fryser.

Liker forresten Øyparadis skikkelig godt! Liker spesielt godt muligheten til å lage hotell, bygge på vann og dykke. Også får jeg skikkelig sommerfølelse av palmer, hvit sand osv :jepp: Men har ikke sett noen havfruer ennå :vetikke:

Skrevet

Jeg har ikke opplevd dette, men du kan jo forsøke resetsim "simmens navn". Det pleier å funke for meg når en sim blir stående bom fast et sted eller fryser.

Liker forresten Øyparadis skikkelig godt! Liker spesielt godt muligheten til å lage hotell, bygge på vann og dykke. Også får jeg skikkelig sommerfølelse av palmer, hvit sand osv :jepp: Men har ikke sett noen havfruer ennå :vetikke:

Du har nok sett de uten å tenke over det.. Blitt venn med Ariel Welsh? Hun er en havfrue ;)

Gjest boblebrus
Skrevet

Du har nok sett de uten å tenke over det.. Blitt venn med Ariel Welsh? Hun er en havfrue ;)

Ahaaa, jasså. Takk for tips :nigo:

Skrevet

Akkurat nå spiller jeg en familie som opprinnelig var to simmer jeg hadde laget selv, men kona døde mens hun enda var ung voksen, av å reparere et stereoanlegg. Det samme stereoanlegget tok livet av den nye kona til mannen. Det opprinnelige paret fikk 4 barn, nå er pappa'n en uke på overtid hva livslengde angår og de to sønnene som bor hjemme har begge giftet seg med havsimmer og fått barn. Hotellet de har er nå 5 stjerner og jeg er ganske fornøyd med det.

Jeg har nesten ingen venner som spiller Sims, så hvis noen vil legge meg til, blir jeg glad... Ragga1982 er meg.

Skrevet

Ahaaa, jasså. Takk for tips :nigo:

Prøv å se på beina til simmene. Og håret. De er gjerne i knæsje farger :)

Skrevet

Takk for svar :) Men jeg har ikke fått noen rabattkode på epost? Jeg har fått tre eposter, en med serienummeret til selve øyparadis med beskjed om at den er klar for nedlasting, og så en med kode til overlevelsespakke og den siste greia - karnevalspakke. Buh, nå føler jeg meg temmelig dum.. Hva er det jeg ikke skjønner? :-)

Samme her! Har ikke fått noen som helst rabattkode for stæsjpakken :(

Gjest asanti
Skrevet

Kjenner jeg har lyst å spille nå! Må bare få innstalert di to siste pakkene. Dette blir arti! :)

Skrevet

Disse ekstrapakkene dere snakker om, er det sann som man bare kan laste ned? Eller må de kjøpes? Har Sims 3, men jeg har ikke spilt siden det kom ut omtrent så jeg er helt blank :lol:

Skrevet

Spillet klikker bare hos meg.. Jeg kommer meg ikke lengre en til hvor jeg velger by, så velger jeg den som hører til øyparadis, og så går det litt tid, og da kommer det opp "the sims 3 har sluttet å virke"... Skjedd utallige ganger nå. Hva kan være problemet? Jeg deler på en måte spillet med kusina mi, jeg kjøpte spillet og laster det ned via min origin konto, og hun logger seg på kontoen på sin pc med mitt passord og brukernavn. Og laster det ned på hennes pc. Kan det ha noe med dette å gjøre at det klikker? Vi gjorde det samme på universitet og det funket jo.. Noen som vet? :klo:

Skrevet

Disse ekstrapakkene dere snakker om, er det sann som man bare kan laste ned? Eller må de kjøpes? Har Sims 3, men jeg har ikke spilt siden det kom ut omtrent så jeg er helt blank :lol:

Nei, koster penger. Men siden TS4 snart kommer, har Origin, Platekompaniet ol. begynt med slike "Kjøp tilleggspakke, få med stæsjpakke gratis" :)

Gjest asanti
Skrevet

Hm. Kommer meg inn inn i familiene om jeg skal lage ny eller bytte.

Skrevet

Samme her! Har ikke fått noen som helst rabattkode for stæsjpakken :(

Jeg har fått ordnet alt i dag. Gikk inn via origin.com og chattet med en på kundeservice der! Det var liten ventetid, toppen 3 minutter og han hadde tid til å hjelpe meg med alt jeg lurte på. Jeg har hatt problemer med å registrere pakkene mine på thesims3-siden min, og han ga meg nye koder som virket etc. Så nå er alt på stell!

Du får kjapp hjelp der, bare ha klart ordrenummeret på bestillingen din, så ordner alt seg :)

• Liker 2
Skrevet

Kan noen være så snille å hjelpe meeeeg? DESPERAT! det fungerer ikke!

Spillet klikker bare hos meg.. Jeg kommer meg ikke lengre en til hvor jeg velger by, så velger jeg den som hører til øyparadis, og så går det litt tid, og da kommer det opp "the sims 3 har sluttet å virke"... Skjedd utallige ganger nå. Hva kan være problemet? Jeg deler på en måte spillet med kusina mi, jeg kjøpte spillet og laster det ned via min origin konto, og hun logger seg på kontoen på sin pc med mitt passord og brukernavn. Og laster det ned på hennes pc. Kan det ha noe med dette å gjøre at det klikker? Vi gjorde det samme på universitet og det funket jo.. Noen som vet? :klo:

Gjest boblebrus
Skrevet

Kan noen være så snille å hjelpe meeeeg? DESPERAT! det fungerer ikke!

Spillet klikker bare hos meg.. Jeg kommer meg ikke lengre en til hvor jeg velger by, så velger jeg den som hører til øyparadis, og så går det litt tid, og da kommer det opp "the sims 3 har sluttet å virke"... Skjedd utallige ganger nå.

Så spillet klikker mens Øyparadis-byen laster? Har du samme problem når du prøver å laste inn en annen by?

Når spillet klikka hos meg lastet jeg ned et sånt "crash log analyzer" fra modthesims. Her må du lage deg en konto for å laste ned da, men det kan gi en pekepinn på hvorfor det kræsjer. Hver gang spillet klikker lagres det en crash log-fil i The Sims 3-mappa som dette programmet kan "tolke".

Har du noe nedlastet innhold, f.eks. klær, møbler osv? Du kan jo prøve å slette alt av dette og se om det fungerer da. Du kan også prøve å slette cache-filer, se hvordan her.

Håper noen av tipsene mine fungerer, jeg vet selv hvor frustrerende det er når spillet klikker :dry:

Skrevet

Så spillet klikker mens Øyparadis-byen laster? Har du samme problem når du prøver å laste inn en annen by?

Når spillet klikka hos meg lastet jeg ned et sånt "crash log analyzer" fra modthesims. Her må du lage deg en konto for å laste ned da, men det kan gi en pekepinn på hvorfor det kræsjer. Hver gang spillet klikker lagres det en crash log-fil i The Sims 3-mappa som dette programmet kan "tolke".

Har du noe nedlastet innhold, f.eks. klær, møbler osv? Du kan jo prøve å slette alt av dette og se om det fungerer da. Du kan også prøve å slette cache-filer, se hvordan her.

Håper noen av tipsene mine fungerer, jeg vet selv hvor frustrerende det er når spillet klikker :dry:

Nei det klikket på andre byer og :( Har mye nedlasta klær osv, men sletta alt og det klikker fortsatt. Nå har jeg avinstallert alle mine 14 sims spill for å så installere alt på nytt.. Så skal prøve det. Hvis det ikke funker må jeg prøve metoden din :)

Skrevet

Forsøker å slette litt CC som jeg aldri bruker. Men er jo håpløst når du sitter i 15 minutter for å fjerne alt, og akkurat i det du trykker på "Avinstaller", så kommer meldingen om at "The Sims 3 Launcher har kræsjet". Vet ikke om den analysegreia som boblerus kom med fungerer på det?

Skrevet

Jeg digger den nye pakka, synes å drive hotell er kjempeartig. Men har skikkelige problemer med "routingen", simmene setter seg fast hele tida, selv om det ikke er noe som helst rundt dem.. Plagsomt. Håper det blir rettet opp i en patch så fort som mulig!

Skrevet

Jeg har fått ordnet alt i dag. Gikk inn via origin.com og chattet med en på kundeservice der! Det var liten ventetid, toppen 3 minutter og han hadde tid til å hjelpe meg med alt jeg lurte på. Jeg har hatt problemer med å registrere pakkene mine på thesims3-siden min, og han ga meg nye koder som virket etc. Så nå er alt på stell!

Du får kjapp hjelp der, bare ha klart ordrenummeret på bestillingen din, så ordner alt seg :)

Kan du forklare hvordan du fikk til det? Jeg har heller ikke fått noen mail med kode for å løse inn til en stæsjpakke..

Jeg finner ingen e-post eller noe der jeg kan kontakte de, og det eneste er "Snakk med en spillrådgiver", men uansett hvordan jeg formulerer at jeg har ikke fått noen e-post med koden jeg trenger for å få en gratis stæsjpakke, så får jeg en oppskrift på hvordan man registrerer Øyparadis, og får lastet ned karnevalpakken. Blir irritert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...