Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd det? :D Jeg får ikke tid før i morgen, men da skal jeg til gjengjeld spille heele dagen :danse:

Jeg har prøvd! Snorkling i revet er så fantastisk! Og kult at man plutselig kan få en havfrue svømmerne forbi huset sitt.. Også kan man bli hotelleier - snart 5-stjerners på meg nå!

Har bare en ting å si alt i alt: GLED DERE!!!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Vevila
Skrevet

Jeg har prøvd! Snorkling i revet er så fantastisk! Og kult at man plutselig kan få en havfrue svømmerne forbi huset sitt.. Også kan man bli hotelleier - snart 5-stjerners på meg nå!

Har bare en ting å si alt i alt: GLED DERE!!!

Ååå høres knall gøy ut! :biggrin: Må stå opp tidlig i morgen!

Skrevet (endret)

Har desverre blitt litt lei av sims igjen i det siste så tror det ikkw blir kjøp av ny pakke med det første... med mindre det høred veldig gøy ut da :P

Endret av Shinigami
AnonymBruker
Skrevet

Når bestilte du? Vanligvis pleier de jo å sene det slik at du får det til utgivelsesdatoen..

Jeg bestilte det for over ei uke siden og fikk ordrebekreftelsen rett etterpå... Er fremdeles veldig skuffet og ikke rent lite misunnelig på dem som koser seg med paradisøya og alle dens gleder nå... *snufs*

Jeg sendte melding til cdon.no og ble lovet hjelp av en eller annen representant, men det ble plutselig veldig stille derfra.

Anonymous poster hash: 6d3bc...a14

Skrevet

Jeg bestilte det for over ei uke siden og fikk ordrebekreftelsen rett etterpå... Er fremdeles veldig skuffet og ikke rent lite misunnelig på dem som koser seg med paradisøya og alle dens gleder nå... *snufs* Jeg sendte melding til cdon.no og ble lovet hjelp av en eller annen representant, men det ble plutselig veldig stille derfra. Anonymous poster hash: 6d3bc...a14

Vet at Platekompaniet sender ut slik at du har det til utgivelsesdatoen - men ikke overrasket over det derfra cdon. Har ikke så god erfaring med de..

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Nå får dere meg til å savne sims, og jeg som har så shitty pc :sur:

Vurderer å prøve likevel, men forundrer meg ikke om pc'n tar fyr...likte Sims 2 University så godt og det til sims 3 ser jo dritartig ut!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet at Platekompaniet sender ut slik at du har det til utgivelsesdatoen - men ikke overrasket over det derfra cdon. Har ikke så god erfaring med de..

Jeg har handlet mye fra cdon og vært veldig fornøyd før (har fått forhåndsbestilte spill i god tid), men denne gangen gikk de på en skikkelig blemme. Jeg venter enda på svar om hvorfor de sendte spillet så sent. Men jeg fikk faktisk spillet idag, så nå kan jeg legge vekk litt av irritasjonen og kose meg på paradisøya! :)

Anonymous poster hash: 6d3bc...a14

Skrevet

Hei! Jeg har installert Øyparadis og er kjempefornøyd! Kjempestilig!

Jeg regner med det er flere som har forhåndsbestilt hos origin og blitt lovet en gratis stæsjpakke.. Hvordan har dere fått tilgang til denne? Jeg har finlest alle epostene med ordrebekreftelse etc, men jeg finner ikke ut hvordan jeg skal få tak i den. Anyone...?

Skrevet

Hei! Jeg har installert Øyparadis og er kjempefornøyd! Kjempestilig!

Jeg regner med det er flere som har forhåndsbestilt hos origin og blitt lovet en gratis stæsjpakke.. Hvordan har dere fått tilgang til denne? Jeg har finlest alle epostene med ordrebekreftelse etc, men jeg finner ikke ut hvordan jeg skal få tak i den. Anyone...?

Gå inn på origin, finn den pakken du ønsker, og legg inn rabattkort du har fått på Mail.

Skrevet

Ah, autocorrect!! Rabattkoden, ikke rabattkort

Skrevet

Takk for svar :) Men jeg har ikke fått noen rabattkode på epost? Jeg har fått tre eposter, en med serienummeret til selve øyparadis med beskjed om at den er klar for nedlasting, og så en med kode til overlevelsespakke og den siste greia - karnevalspakke. Buh, nå føler jeg meg temmelig dum.. Hva er det jeg ikke skjønner? :-)

Skrevet

Takk for svar :) Men jeg har ikke fått noen rabattkode på epost? Jeg har fått tre eposter, en med serienummeret til selve øyparadis med beskjed om at den er klar for nedlasting, og så en med kode til overlevelsespakke og den siste greia - karnevalspakke. Buh, nå føler jeg meg temmelig dum.. Hva er det jeg ikke skjønner? :-)

Skal logge meg inn på mailen min, se hvordan mailen med stæsjpakkemailen så ut..

Skrevet

Klikk på bildet for å se større :)

Skrevet

Tusen tusen takk, det var snilt av deg :) Har ikke fått noen sånn epost, jeg, så jeg får ta kontakt med origin. Har sjekket spamfilter og alt sånn også. Snodig!

AnonymBruker
Skrevet

Hva spiller dere på akkurat nå på the sims 3? Spiller dere på en familie? Hva er målet deres med simmene dere spiller på? Legg gjerne ut bilde også, er jo litt gøy å se da!

Kan fortelle om min snart.

Anonymous poster hash: 78447...94c
Skrevet

Jeg simpelt elsker disse to bildene - nydelig par.

7dPifPp.jpg

EVtLFHE.jpg

Hun er min favoritt gjennom den challengen jeg har holdt på med. Dessverre er personligheten hennes litt stygg (upassende, sofagris osv)

Skrevet

Hva spiller dere på akkurat nå på the sims 3? Spiller dere på en familie? Hva er målet deres med simmene dere spiller på? Legg gjerne ut bilde også, er jo litt gøy å se da!

Kan fortelle om min snart.

Anonymous poster hash: 78447...94c

Spiller vel strengt talt alltid på en familie med sims, gjør man ikke? ;)

Fra spøk til alvor - la ut to bilder rett over her. Challengen jeg driver med er å lage den styggeste simmen, og i løpet av 12 generasjoner forsøke å få den så pen som mulig. Er på min 11. generasjon nå! Kan legge ut bilder når jeg er ferdig :)

Skrevet

Spiller vel strengt talt alltid på en familie med sims, gjør man ikke? ;)

Fra spøk til alvor - la ut to bilder rett over her. Challengen jeg driver med er å lage den styggeste simmen, og i løpet av 12 generasjoner forsøke å få den så pen som mulig. Er på min 11. generasjon nå! Kan legge ut bilder når jeg er ferdig :)

Hah, den var ny ;) Pleier å starte enkelt med en selvlaga sim (som selvfølgelig ser dritbra ut) og så bestemmer jeg meg for hvor mange generasjoner jeg skal klare eller hva akkurat den simmen jeg laga skal bli og hva ungen hennes skal bli osv. Syns det er morsomt når simmene når toppen i karriereren og får belønninger og blir hentet i limo osv. Ble nettopp ferdig med en familie som er på sjette generasjon nå... men har blitt lei xD

• Liker 1
Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg spiller alltid med bare single simmer og prøver å oppnå spesielle ting. Akkurat nå prøver jeg å få simmen til å bli eier av femstjerners hotell og bli rik. En gang drev jeg og "avlet" på aliens for å få en hel familie/slekt med aliens. Jeg blir fort lei av prosjektene og starter på nye.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...