Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åh, så bra, tusen takk for svar :) Det blir artig med et nytt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Oida nå har Tan-Ghil inngått allianse med Fritzl familien! I mitt sprø nabolag!

Endret av Anciol
Gjest Azalea
Skrevet

hm..jeg har et problem med "university life". jeg sender simmen min til universitetet, men kommer aldri inn dit. spille bare laster og laster og laaaaster i en evighet.. får ikke spilt på uni og aner ikke hvorfor!? er det noen andre som har tilsvarende problem og eventuelt vet noen løsning...?

Skrevet

Noen som har klart å dekode The Sims 4-teksten.

MbwRinR.jpg

// Legger ved både tekst og bilde, så får dere bestemme selv om dere vil fordype dere :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Sååååååå... Jeg prøver meg på den ugly gene challengen.

Starter med dette misfosteret:

post-45728-0-59582700-1368605038_thumb.j

Avkommet ble ikke noe verre enn dette:

post-45728-0-53645900-1368605087_thumb.j

Dette blir for lett.

• Liker 3
Skrevet

Sååååååå... Jeg prøver meg på den ugly gene challengen.

Starter med dette misfosteret:

post-45728-0-59582700-1368605038_thumb.j

Avkommet ble ikke noe verre enn dette:

post-45728-0-53645900-1368605087_thumb.j

Dette blir for lett.

haha, driver med den challengen igjen selv. Den er morsom! Min sim ser ut som en type som bruker Linux-maskin og bor hjemme hos mamma etter langt fylte 40.

Skrevet

Helu :nigo:

Da var jeg klar for sims igjen. Var så JÆVLA LEEEEEI sist, i tillegg hadde alle drømmene mine personer med sims-diamanten over seg, jeg flyttet musen oppover skjermen osv når jeg skulle lese noe, og alt var bare "sims" :snurt:

Men er kommet over det nå.

Noen som kan fortelle meg litt om studentliv-pakken? Om den er gøy, så skal den kjøpes imorgen :blomst:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg har funnet en tumblr blogg, med en god del flotte ting man kan laste ned!

Noen utrolig fine hus og simmer bl.a. Har lastet ned noe men ikke fått spilt og prøvd det enda, så nedlasting skjer på eget ansvar ;)

Ville bare tipse :)http://minasavenue.tumblr.com/

(står download i den grå menyen, ellers finner man det her og der på sidene)

Endret av Minttu
Skrevet

Fikk mail tidligere i dag om å følge med på Live-sendingen om TS4 i kveld kl 19. Linken fungerer jo ikke? :(

Skrevet

Fant en Livesending på

Skrevet

Noen som spiller Sims 3 for Wii her? Har veldig lyst på Sims, men har så mye problemer med dataen at jeg ikke tror det kommer til å kunne spille det på den :(

Skrevet

Jeg har prøvd Sims til konsoll tidligere, riktignok ikke wii, men jeg må innrømme at jeg ble ordentlig skuffet. Hadde samme problem som deg, nima, så jeg prøvde det fordi dataen min ikke var god nok. Men etter å ha spilt sims på pc før, så følte jeg at det var tungvindt og skuffende å gjøre det på konsoll.

Husker ikke så mye mer av hvorfor, men skuffelsen sitter fortsatt i :P

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hallo!

Jeg lurer på om det er noen som vil bytte 4 årstider evt. studentliv mot dragonvalley

eller en annen utvidelsespakke.

Jeg har download streaming fra cdon.com ;) fordel dersom du også har dette.

Skrevet

Er dragon valley verdt kjøpet?

Skrevet

Noen her inne som kan hjelpe meg med et oppdrag? Jeg vandrer rundt inne i den store pyramiden og leter etter evighetens fornminne (eller noe sånn :P), men jeg kan ikke finne den!!! Er det noen som vet om noe jeg kan ha gått glipp av? Jeg har googla det, men jeg finner ikke noe der heller..

Jeg fant det akkurat nå!! Endelig! :D

(selvfølgelig rett etter jeg spurte om hjelp)

Jeg vet ikke hvordan.. kan du forklare?

• 2 uker senere...
Skrevet

Kjøpte studentliv igår, og i begynnelsen av spillet fikk jeg simmen min til å riste og så slå til en godteriautomat. Da hun slo til den spratt den inn i veggen og tilbake, og velta over henne så hun døde! Ler enda når jeg tenker på det :P

• Liker 6
Skrevet

Hahaha det må jeg prøve å se om jeg får til.

Skrevet

Jeg har så lyst at Paradise Island skal komme ut NÅ. Har sommerferie, og fri så hadde vært ypperlig å spilt det nå. Reiser på en miniferie når spillet kommer ut så får ikke spilt den dagen det kommer ut :grine:

Gjest Carla
Skrevet

Jeg har så lyst at Paradise Island skal komme ut NÅ. Har sommerferie, og fri så hadde vært ypperlig å spilt det nå. Reiser på en miniferie når spillet kommer ut så får ikke spilt den dagen det kommer ut :grine:

Da skal jeg spille for deg også! :biggrin: Miniferie hørtes mer fristende ut akkurat nå, men jeg får nøye meg med det virtuelt sett haha.

• Liker 1
Skrevet

Da skal jeg spille for deg også! :biggrin: Miniferie hørtes mer fristende ut akkurat nå, men jeg får nøye meg med det virtuelt sett haha.

Ja det får du gjøre :laugh: Ja det skal nok bli godt å reise bort litt. Får spille sims når jeg kommer hjem :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...