Noen som spiller Sims 3 for Wii her? Har veldig lyst på Sims, men har så mye problemer med dataen at jeg ikke tror det kommer til å kunne spille det på den
Jeg har prøvd Sims til konsoll tidligere, riktignok ikke wii, men jeg må innrømme at jeg ble ordentlig skuffet. Hadde samme problem som deg, nima, så jeg prøvde det fordi dataen min ikke var god nok. Men etter å ha spilt sims på pc før, så følte jeg at det var tungvindt og skuffende å gjøre det på konsoll.
Husker ikke så mye mer av hvorfor, men skuffelsen sitter fortsatt i
Noen her inne som kan hjelpe meg med et oppdrag? Jeg vandrer rundt inne i den store pyramiden og leter etter evighetens fornminne (eller noe sånn ), men jeg kan ikke finne den!!! Er det noen som vet om noe jeg kan ha gått glipp av? Jeg har googla det, men jeg finner ikke noe der heller..
Kjøpte studentliv igår, og i begynnelsen av spillet fikk jeg simmen min til å riste og så slå til en godteriautomat. Da hun slo til den spratt den inn i veggen og tilbake, og velta over henne så hun døde! Ler enda når jeg tenker på det
Jeg har så lyst at Paradise Island skal komme ut NÅ. Har sommerferie, og fri så hadde vært ypperlig å spilt det nå. Reiser på en miniferie når spillet kommer ut så får ikke spilt den dagen det kommer ut
Jeg har så lyst at Paradise Island skal komme ut NÅ. Har sommerferie, og fri så hadde vært ypperlig å spilt det nå. Reiser på en miniferie når spillet kommer ut så får ikke spilt den dagen det kommer ut
Da skal jeg spille for deg også! Miniferie hørtes mer fristende ut akkurat nå, men jeg får nøye meg med det virtuelt sett haha.
Fremhevede innlegg
nima
Noen som spiller Sims 3 for Wii her? Har veldig lyst på Sims, men har så mye problemer med dataen at jeg ikke tror det kommer til å kunne spille det på den
Wolfmoon
Jeg har prøvd Sims til konsoll tidligere, riktignok ikke wii, men jeg må innrømme at jeg ble ordentlig skuffet. Hadde samme problem som deg, nima, så jeg prøvde det fordi dataen min ikke var god nok. Men etter å ha spilt sims på pc før, så følte jeg at det var tungvindt og skuffende å gjøre det på konsoll.
Husker ikke så mye mer av hvorfor, men skuffelsen sitter fortsatt i
lorena
Hallo!
Jeg lurer på om det er noen som vil bytte 4 årstider evt. studentliv mot dragonvalley
eller en annen utvidelsespakke.
Jeg har download streaming fra cdon.com
fordel dersom du også har dette.
lorena
Er dragon valley verdt kjøpet?
agled94
Jeg vet ikke hvordan.. kan du forklare?
Klinkekula
Kjøpte studentliv igår, og i begynnelsen av spillet fikk jeg simmen min til å riste og så slå til en godteriautomat. Da hun slo til den spratt den inn i veggen og tilbake, og velta over henne så hun døde! Ler enda når jeg tenker på det
Severus
Hahaha det må jeg prøve å se om jeg får til.
Sitronmelis
Gjest Carla
Da skal jeg spille for deg også!
Miniferie hørtes mer fristende ut akkurat nå, men jeg får nøye meg med det virtuelt sett haha.
Sitronmelis
Ja det får du gjøre
Ja det skal nok bli godt å reise bort litt. Får spille sims når jeg kommer hjem