Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ikke i studentbyen,så ble litt redd for at man måtte det, men jeg trykka på sykehuset/forskninganlegget, og under forskningslab står det "sette vitenskaelig data i sammenheng".

Hurra,da fant jeg det ut, takk :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste som er gøy er og bygge folk inne, så til slutt dør de.

-Leo

Skrevet

Hjelp! Jeg vil flytte simmene min ut at student hybelen, men det går ikke. Det står på internet at de må fulføre et semester, så kan du flytte dem ut. Men når jeg har tatt eksamene og prøver å flytter dem ut, så står det at de kommer til å miste students poengene sine!!! :grine:

Hvor lenge varer et semester da?

Skrevet

Akkurat nå husker jeg ikke helt hvor lenge det varer, er det to uker?

Men uansett, de har siste eksamen en fredag, bare vent litt og så skjer det automatisk at de er ferdig :) Den lørdagen eller noe. Simmene mine ble ferdig på skolen for litt siden, og jeg hadde tenkt til å dra hjem igjen med en gang etter den siste eksamenen, men da fikk jeg samme beskjed som deg og kom på at jeg må bare vente litt. Så kommer den bilen og henter deg :)

Men om du mener å bytte studenthus mens du går på skolen, så vet jeg ikke helt.. Men det kan du vel gjøre når du kommer tilbake igjen på skolen, for man er der, drar hjem og så søker seg tilbake for å få ferdig graden, da kan du vel flytte inn et annet sted :)

Ikke vet jeg om det her var til hjelp men :ler:

Håper du får det til :)

Gjest Azalea
Skrevet

Prøvde å skru av vampyr innstillingen, men når jeg gikk inn i spillet etter å ha skrudd den av kom det fortsatt vampyrer.. :vetikke: passet ikke helt inn med vampyrer når legesimmen min drev med vaksinering... :glare:

Skrevet (endret)

Akkurat nå husker jeg ikke helt hvor lenge det varer, er det to uker?

Men uansett, de har siste eksamen en fredag, bare vent litt og så skjer det automatisk at de er ferdig :) Den lørdagen eller noe. Simmene mine ble ferdig på skolen for litt siden, og jeg hadde tenkt til å dra hjem igjen med en gang etter den siste eksamenen, men da fikk jeg samme beskjed som deg og kom på at jeg må bare vente litt. Så kommer den bilen og henter deg :)

Men om du mener å bytte studenthus mens du går på skolen, så vet jeg ikke helt.. Men det kan du vel gjøre når du kommer tilbake igjen på skolen, for man er der, drar hjem og så søker seg tilbake for å få ferdig graden, da kan du vel flytte inn et annet sted :)

Ikke vet jeg om det her var til hjelp men :ler:

Håper du får det til :)

De hadde eksamen og begge fikk A. Men jeg har lagd tre andre simmer som jeg ville skulle bo med de i et hus, og mine to bor i en hybel for bare jenter, og to av de nye er gutter. Det står at når man er på universitet så går det ikke å flytte, men at man må dra hjem først. Men drar de hjem etter hvert semester da?

Endret av Chiyo
Skrevet

JAAA!!! Nå drar de hjem! :laugh:

Skrevet

:ler: Glad for at du fant det ut :)

For man gjør seg ferdig med halve graden, drar hjem og så søker seg tilbake, og da kan de vel bo sammen, men som sagt, bra du fant ut av det :)

Skrevet

Respekt til de som lager masse til Sims, og bygger de mest utrolige hus osv.

At noen har orket bygget den her, ei stavkirke, synes jeg er utrolig! :ler: Har aldri tenkt på det å ha en kirke, men etter å ha sett videoen lenger ned, så hvorfor ikke! Da har de jo hvert fall en plass å gifte seg :) Masse fint inne på den siden og :)

Sett den her? Bra laget, fin film, og får jo ikke noe lyst til å spille etter å ha sett noe slik.... ;)

Nå skal det spilles! :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Hvordan fikse dette problemet?

post-64121-0-85557900-1367697079_thumb.p

Skrevet

Respekt til de som lager masse til Sims, og bygger de mest utrolige hus osv.

At noen har orket bygget den her, ei stavkirke, synes jeg er utrolig! :ler: Har aldri tenkt på det å ha en kirke, men etter å ha sett videoen lenger ned, så hvorfor ikke! Da har de jo hvert fall en plass å gifte seg :) Masse fint inne på den siden og :)

Sett den her? Bra laget, fin film, og får jo ikke noe lyst til å spille etter å ha sett noe slik.... ;)

Nå skal det spilles! :jepp:

Frysninger!! Thou jeg ikke helt skjønte hva som skjedde med a -plutselig bare faller hun om og dør?!

Skrevet

Hvordan fikse dette problemet?

:klo: Aldri opplevd det selv,men rart det dukker opp etter du har fått starta spillet.. Har du lasta ned den pakka? For da kan det være derfor kanskje..

Prøvd å avinstallere for så å installere det igjen?

Har ingen bedre svar å gi dessverre.. Men håper du får ordnet det :)

Skrevet

Frysninger!! Thou jeg ikke helt skjønte hva som skjedde med a -plutselig bare faller hun om og dør?!

Gjør visst det :fnise: Men de ble jo gamle i videoen, så kanskje bare en naturlig død. Leste en youtube kommentar om noe "juks", at man kan få simmen til å dø slik istedenfor at mannen med ljåen dukker opp. Så kanskje det personen har gjort :)

Hun som har lagd den der har også lagd video til "wide awake" av Katy Perry, den var og bra :)

Morsomt å se slike videoer.

Skrevet

Og jammen meg har de ikke også tenkt å komme med en sims 4! Utgivelse 2014.

Lurer på hva de har tenkt å gjøre for noe nytt og spennende da :klo:

• Liker 1
Skrevet

Og jammen meg har de ikke også tenkt å komme med en sims 4! Utgivelse 2014.

Lurer på hva de har tenkt å gjøre for noe nytt og spennende da :klo:

Bare å begynne å oversette :fnise:

Skrevet

Jeg synes det er så teit at de skal komme med Sims 4.. Jada, en liten stund siden selve grunnpakka Sims 3 kom, men de spyr jo ut pakker og vi får støtt og stadig mer ting, og vi blir vel ikke akkurat leie.

Og det samme skjer sikkert nå og, de kommer med en grunnpakke uten noe særlig, så må vi kjøpe pakke på pakke på pakke for å i det hele tatt ha noe i spillet.. For å ha årstider og dyr inkl. i grunnpakka tjener man da vel ikke noe på! :roll:

I tillegg krever det sikkert enda mer, og alle må ut og kjøpe ny pc :ler:

Så tja.. Blir sikkert bra, men liksom, Sims 3 er ganske så bra og de kan sikkert gjøre grafikken mye bedre og de kan sikkert finne på mye mer vi kan gjøre i spillet.. Men lell, hvor mye nytt kan man komme med..

Skeptisk..? neida :ler:

Skrevet

Jeg har iallfall ingen planer om å spille det før det har kommet med en del ekstra pakker:P Grunnspillet Sims3 var kjedelig iallfall...

Skrevet

Nå har jeg jo fått sims 3, nesten, akkurat slik jeg vil ha det. Ikke pokker om jeg kjøper sims 4 med det første :P Blir forøvrig spennende å se hva de har tenkt å selge det som, for jeg ser ikke helt at de klarer å gjøre så veldig mye mer spennende, annet enn å forbedre grafikken. Men kanskje har jeg bare ikke god nok fantasi :P

• Liker 1
Skrevet

Nå har jeg jo fått sims 3, nesten, akkurat slik jeg vil ha det. Ikke pokker om jeg kjøper sims 4 med det første :P Blir forøvrig spennende å se hva de har tenkt å selge det som, for jeg ser ikke helt at de klarer å gjøre så veldig mye mer spennende, annet enn å forbedre grafikken. Men kanskje har jeg bare ikke god nok fantasi :P

Håper de lager det mer virkelighetsnært :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...