Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

De skal vises hvis du har veggene helt oppe?

Hmm. Det er noen dager siden jeg avsluttet spillet helt. Kanskje jeg skulle prøve det. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm. Det er noen dager siden jeg avsluttet spillet helt. Kanskje jeg skulle prøve det. :P

Og evt ta opp taket også :)

Skrevet

Fanatisk fan? :P

Fanatisk fan husker jeg :fnise: Gode, gamle minner!

• Liker 2
Skrevet

Er det noen som har prøvd Studentliv? Er det bra? Jeg har lyst å kjøpe den i dag... hvis jeg er en flink student selv da. Lol. Det skal være en belønning. hee. :laugh:

Gjest Tekola
Skrevet

Jeg tror faktisk at jeg foretrakk den studentliv i Sims 2. Det er fortsatt gøy, da, men å ha en sim med personlighetstrekket "Fjern" på universitetet er dødelig :ler:

Skrevet

Vi har skrevet litt om Studentliv et par sider tilbake, men, jeg synes den er skikkelig bra :jepp:

Veldig morsom, det er utrolig mye du kan gjøre, mye bra som er med i pakken, og studiebyen er bra :)

Så, anbefales ja :jepp:

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror faktisk at jeg foretrakk den studentliv i Sims 2. Det er fortsatt gøy, da, men å ha en sim med personlighetstrekket "Fjern" på universitetet er dødelig :ler:

Hvordan er det? :P

Skrevet

Jeg liker Studentliv veldig godt, særlig pga. alle de nye interaksjonene man får. Men det er litt vel vanskelig å få de gjennom med gode karakterer samtidig som de skal uforske alt annet der og.

Jeg har laga meg et spill som består av fire av kompanjongene i Doctor Who, synes det er så artig å lage simmer som skal ligne mest mulig på folk. Særlig artig å plukke ut traits til dem :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Vi har skrevet litt om Studentliv et par sider tilbake, men, jeg synes den er skikkelig bra :jepp:

Veldig morsom, det er utrolig mye du kan gjøre, mye bra som er med i pakken, og studiebyen er bra :)

Så, anbefales ja :jepp:

Oja okay. Sorry, må ta meg en titt litt lengre bak. :D

Skrevet

Oja okay. Sorry, må ta meg en titt litt lengre bak. :D

Du det går bra! ;) Ville bare tipse deg for da vet jeg du kan finne mer om pakka, hva folk synes og kanskje mer om det du lurer på ^^ :)

• Liker 1
Skrevet

Du det går bra! ;) Ville bare tipse deg for da vet jeg du kan finne mer om pakka, hva folk synes og kanskje mer om det du lurer på ^^ :)

Ja, takk. Fant det og jeg fant den videoen som ble posta. :laugh:

• Liker 1
Gjest Tekola
Skrevet

Hvordan er det? :P

Fjerne simmer glemmer jo fort det de holder på med, sant? Jeg måtte nærmest gjete ham gjennom uka. Hele tiden sørge for at han ble på forelesning, gjorde de aktivitetene han skulle (som da vel var å studere anatomiskjellettet), kunne ikke lage køer til morgentingene, for plutselig bare forsvant alt. Innmari slitsomt! Men det står vel også på "fjern"-traiten at de egner seg dårlig på universitetet :ler:

Skrevet

Fjerne simmer glemmer jo fort det de holder på med, sant? Jeg måtte nærmest gjete ham gjennom uka. Hele tiden sørge for at han ble på forelesning, gjorde de aktivitetene han skulle (som da vel var å studere anatomiskjellettet), kunne ikke lage køer til morgentingene, for plutselig bare forsvant alt. Innmari slitsomt! Men det står vel også på "fjern"-traiten at de egner seg dårlig på universitetet :ler:

Haha, har faktisk ikke spilt ordentlig med en fjern sim enda - men tviler på at jeg skal prøve det ut :fnise:

Skrevet (endret)

Min hovedfamilier i sims 3

Tengel den gode , Silje og deres barn Liv og Are. (de holder til på selvbygget lindealeen)(har forresten spillt alle Isfolk karakterene fren til Tengel den gode i sims 3:)

Winchester familien (Sam og Dean)

Endret av Anciol
Skrevet

Noen her som har noen tips..? Spillet mitt har plutselig blitt skikkelig tregt når jeg skal lagre, lagre familier og/eller hus, og plassere bygg, altså ikke tomme tomter men var like tregt da jeg skulle ha en park på ene tomta... :sukk:

Er save fila for stor eller noe? Det ble bare plutselig slik, men så kom jeg på at det begynte egentlig litt etter to av simmene kom hjem fra universitetet.. hmm. Får jo liksom ikke gjort noe jo!

Skrevet

Kommer til og sende Heike , Tula og Winchesterbrødrene på Tan-Ghil jakt når jeg har kommet frem til Heike karakteren:)

Skrevet

Noen som vet hvordan man setter vitenskapelig data i sammenheng...? :klo:

Gjest Tekola
Skrevet

Du gjør det i bygningen som det faget tilhører, mener jeg å huske :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...