Patronus Skrevet 15. april 2013 #2681 Skrevet 15. april 2013 (endret) Er det flere som plages med å åpne sims 3 etter den siste oppdateringen? Jeg kommer inn på launcher, men når jeg trykker på den blå spill knappen, så skjer det ingenting. Launcher forsvinner og det ser ut til å starte, men det gjør aldri det Har også prøvd uten CD plate, for å se om den reagerte, men den kommer ikke en gang opp med at jeg må putte inn platen. Har googlet og googlet, og kom fram til dette: http://answers.ea.co...ate/td-p/161214 Endret 15. april 2013 av KatherinaDimitro
Gjest Azalea Skrevet 15. april 2013 #2682 Skrevet 15. april 2013 KatherinaDimitro jeg har samme problemet, har enn så lenge trykket "later" har den på engelsk. Jeg har ikke Supernatural, men lurer litt på å kjøpe den. Men er ikke så interessert i zombier,varulver og alle de andre figurene. Er mer opptatt av de nye yrkene, tingene og egenskapene som følger med. Er det noen som vet om man kan skru av funksjonen så jeg slipper alle figurene (Zombier, varulv..etc..?)
SoftKitty Skrevet 15. april 2013 #2683 Skrevet 15. april 2013 Jeg mener man kan slå av alle forskjellige life-forms inne i options ja, samme sted man kan slå av celebrities:)
Gjest Azalea Skrevet 15. april 2013 #2684 Skrevet 15. april 2013 Jeg mener man kan slå av alle forskjellige life-forms inne i options ja, samme sted man kan slå av celebrities:) takk
Patronus Skrevet 15. april 2013 #2685 Skrevet 15. april 2013 KatherinaDimitro jeg har samme problemet, har enn så lenge trykket "later" har den på engelsk. Jeg har ikke Supernatural, men lurer litt på å kjøpe den. Men er ikke så interessert i zombier,varulver og alle de andre figurene. Er mer opptatt av de nye yrkene, tingene og egenskapene som følger med. Er det noen som vet om man kan skru av funksjonen så jeg slipper alle figurene (Zombier, varulv..etc..?) Jeg fikk til, viste seg til at man må ha den siste utvidelsespakken..
Adele Skrevet 16. april 2013 #2686 Skrevet 16. april 2013 Jeg mener man kan slå av alle forskjellige life-forms inne i options ja, samme sted man kan slå av celebrities:) Det fungerer ikke. Irriterer meg grønn over alle de derre zombiene som hele tiden kommer. Spesielt irriterende når simmen min ikke får sove fordi hun blir redd for zombiene ute. Det blir laaange netter, for å si det sånn!
fuksia Skrevet 16. april 2013 #2687 Skrevet 16. april 2013 Det fungerer ikke. Irriterer meg grønn over alle de derre zombiene som hele tiden kommer. Spesielt irriterende når simmen min ikke får sove fordi hun blir redd for zombiene ute. Det blir laaange netter, for å si det sånn! det går ann å gjøre sånn at det ikke blir fullmåne, på innstillinger tror jeg? da slipper du zombiene
Shinigami Skrevet 16. april 2013 #2688 Skrevet 16. april 2013 Haha. Apropo de zombiene så skjedde det noe morsomt en dag da jeg spilte. Det var fullmåne og zombiene dukket opp som vanlig. Plutselig samlet alle zombiene seg på et sted og alle brøyt ut i dans. Det viste seg at en av dem hadde med seg en radio han plasserte i hagen min. Jeg sprutet ut i latter da jeg så dem danse. 3
Adele Skrevet 16. april 2013 #2689 Skrevet 16. april 2013 Et eller annet bøg på forumet nå, så får ikke opp siteringer. Men iallefall, fuksia; jeg har prøvd å gå igjennom innstillinger. Ærlig talt synes jeg ikke Overnaturlig var noe tess - waste of money for min del. "Takk og lov" kjøpte jeg den på salg til 149 kr.
Lyd Skrevet 16. april 2013 #2690 Skrevet 16. april 2013 Jeg vil gjerne at spillet mitt skal være så realistisk som mulig, så jeg holder meg unna overnaturlig og den hvor alle blir kjendiser osv Har kun generasjoner, ambitions og studentliv Vurderer å kjøpe årstider og, men er skeptisk til romvesnene.... Er de veldig mye med? Virker veldig gøy med skiftende årstider da! 1
Anoia Skrevet 16. april 2013 #2691 Skrevet 16. april 2013 Den beste tumbleren jeg har funnet på lenge!! http://simsgonewrong.tumblr.com/ 2
Adele Skrevet 16. april 2013 #2692 Skrevet 16. april 2013 Jeg vil gjerne at spillet mitt skal være så realistisk som mulig, så jeg holder meg unna overnaturlig og den hvor alle blir kjendiser osv Har kun generasjoner, ambitions og studentliv Vurderer å kjøpe årstider og, men er skeptisk til romvesnene.... Er de veldig mye med? Virker veldig gøy med skiftende årstider da! Dessverre romvesner med, ja..
Lana Del Rey Skrevet 16. april 2013 #2693 Skrevet 16. april 2013 Jeg vil gjerne at spillet mitt skal være så realistisk som mulig, så jeg holder meg unna overnaturlig og den hvor alle blir kjendiser osv Har kun generasjoner, ambitions og studentliv Vurderer å kjøpe årstider og, men er skeptisk til romvesnene.... Er de veldig mye med? Virker veldig gøy med skiftende årstider da! Man legger ikke mye merke til dem Jeg ser dem nesten aldri. Liker ikke overnaturlige skapninger i spillet med jeg heller! Kjøpte Overnaturlig, men der kan man heldigvis slå av alle skapningene, og kjendiser.
Shinigami Skrevet 16. april 2013 #2694 Skrevet 16. april 2013 Er så glad for at man kan slå av kjendiser iallfall. Man blir kjendis av ingenting også begynner alle å hate deg pga rykter når du ikke vil være kjendis en gang:-(
Minttu Skrevet 17. april 2013 #2695 Skrevet 17. april 2013 Jeg vil gjerne at spillet mitt skal være så realistisk som mulig, så jeg holder meg unna overnaturlig og den hvor alle blir kjendiser osv Har kun generasjoner, ambitions og studentliv Vurderer å kjøpe årstider og, men er skeptisk til romvesnene.... Er de veldig mye med? Virker veldig gøy med skiftende årstider da! Jeg synes ikke at romvesnene dukker opp ofte, har bare sett det et par ganger jeg. Så med mindre du prøver å lokke dem til deg,så kommer de ikke ofte, og gjør de det forsvinner de fort uansett Du burde kjøpe det, alt ble så morsommere etter årstider Men moro at det kan bli andre årstider,og de festivalene er artige.
Lyd Skrevet 17. april 2013 #2696 Skrevet 17. april 2013 Takk for svar! Kanskje jeg kjøper det neste gang det er salg på Origin
Minttu Skrevet 17. april 2013 #2697 Skrevet 17. april 2013 Takk for svar! Kanskje jeg kjøper det neste gang det er salg på Origin Do it Den beste tumbleren jeg har funnet på lenge!! http://simsgonewrong.tumblr.com/ Åh, herlig! Så mye rart som kan skje der altså.. Og den lagringsskjermen var litt creepy
Adele Skrevet 17. april 2013 #2698 Skrevet 17. april 2013 Er så glad for at man kan slå av kjendiser iallfall. Man blir kjendis av ingenting også begynner alle å hate deg pga rykter når du ikke vil være kjendis en gang:-( Og paparazziene som står utenfor døra di HVER eneste kveld!! Hadde noen som hver natt sto å sang. Irriterende som fy
Shinigami Skrevet 17. april 2013 #2699 Skrevet 17. april 2013 Hehe. Fikk meg til å savne han gale fanen fra the sims 1 superstar 1
Adele Skrevet 17. april 2013 #2700 Skrevet 17. april 2013 Jeg kjedet meg litt i stad når jeg spilte The Sims, så jeg lagde en horror maze Mwhahaha!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå