Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Blubberella
Skrevet

Åh lol. Så nå på specks merkene på pcen min og så at det indeed var Nvidia jeg hadde. Forklarer kanskje hvorfor spillet fryser og er så tregt? Har sett litt på DENNE, men den er igjen kanskje litt for billig? Tror jeg skal kjøre beskrivelsene gjennom can you run it for å se hva som kommer opp.

Jeg ville ikke ha kjøpt denne til å spille Sims 3 på. 1,3 Ghz prosessor er altfor puslete. Prøv å få tak i en som har 2,5 Ghz eller større prosessor. Jeg er ikke enig i at Nvidia er et problem da det kommer an på hvilken serie det er snakk om. Jeg har veldig god erfaring med bruk av Nvidia til Sims 3.

Denne kan f.eks. funke selv om den bare har grafikkort klasse 3. Jeg har klasse 3 grafikkort på min og den kjører sims 3 på ganske høye innstillinger uten problemer.

http://www.netonnet.no/art/demovarer/data/kupp-laptop/packardbell-xeasynotete11hc-53218g50mnks/X180172.3006/

Skal man ha en god spill-laptop der man kan kjøre Sims 3 på full guffe bør man satse på å legge i mer enn 4000 kr. Man kan være heldig dersom man sjekker demovarer på komplett.no og netonnet.no jevnlig eller dersom butikkene har kampanje, men stort sett er det ett eller annet som er litt for dårlig på PCer under 4000 kr til å spille spill.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ER det noen av stasj-pakkene og byene, som er noe å stå etter? Siden det er 50 %, mener jeg ;)

Litt sent svar, men synes Årstider, generasjoner og Universitetet er tre pakker du burde ha :)

Skrevet

Hei!

Er det noen som vet om en epostadresse til EA Norge? eller har opplevd problemer med at de tar telefonen?

Har prøvd å ringe dem flere ganger i dag og på fredag ang problemer jeg har, å ikke fått noe svar :(

mister motet her.... :sukk:

Har hatt litt bobbob-erfaring med de på kundeservice egentlig. Noen ganger har de svart fort, andre ganger ikke.. Noen ganger har de ikke svart i det hele tatt.

Gjest EryMax
Skrevet

Jeg fikk Universitet i bursdagsgave, simmen min er en nerd

• Liker 3
Gjest Azalea
Skrevet

Har hatt litt bobbob-erfaring med de på kundeservice egentlig. Noen ganger har de svart fort, andre ganger ikke.. Noen ganger har de ikke svart i det hele tatt.

:sukk: var det jeg var redd for :sukk: trenger hjelp til å få ordnet problemer når jeg la inn Hidden Springs.. får ikke testet den uten hjelp :( og ikke kom bonusinnholdet fra studentliv som det skulle heller.. :sukk: æsj...

Gjest Azalea
Skrevet

det ordnet seg til slutt, fikk snakket med dem :)

Gjest Blubberella
Skrevet

Litt sent svar, men synes Årstider, generasjoner og Universitetet er tre pakker du burde ha :)

Og Reiseliv-pakken! Min definitivt største favoritt blant tilleggspakkene! :) Synes fremdeles det er morsomt å utforske gravkamre.

Er det flere som har opplevd at simmene nekter å gå i spiraltrapper? Jeg lagde et lite hus med to etasjer og satte inn spiraltrapp. Simmen gikk opp trappen, men nektet å gå ned igjen. Jeg prøvde både å bytte trapp og å fjerne alt rundt trappen, til og med vinduer på veggen ved trappen. Ingenting nyttet. Jeg brukte testingcheatsenabled til å teleportere simmen ned, og igjen gikk hun opp trappen uten problemer men ikke ned igjen. Skikkelig irriterende...

Gjest EryMax
Skrevet

Jeg bruker av og til å ha brannmannstenger isteden for trapper

Skrevet

Jeg har tilleggspakkene. Lurte på om noen av stæsj-pakkene var bra ;)

Gadd ikke å kjøpe noen, for som oftest er det ganske så dårlig.

Gjest Blubberella
Skrevet

Stæsjpakkene er ganske trasige ja, men jeg hadde litt sansen for den der "Full fart-stæsj". Fine biler og en del kule ting. Av ekstra byer er Sunlit Tides, Hidden Springs og Monte Vista mine favoritter.

Jeg er veldig spent på tilleggspakken Island Paradise. Den høres veldig stilig ut.

Skrevet

Jeg spiller "The Random Legacy Challenge" nå, (altså en 10-generasjons challenge), og målet for generasjonen er at det skal bli gjort noe Awesomt, noen som har tips? Kan visst være hva som helst.

Og jeg oppfylte akkurat livstidsønske til simen min (og han er bare tenåring!), noen som vet om han kan få et til ønske?

Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg spiller "The Random Legacy Challenge" nå, (altså en 10-generasjons challenge), og målet for generasjonen er at det skal bli gjort noe Awesomt, noen som har tips? Kan visst være hva som helst.

Og jeg oppfylte akkurat livstidsønske til simen min (og han er bare tenåring!), noen som vet om han kan få et til ønske?

Du kan bytte om du tar testingcheatsenabled true og dobbelklikker på simmen eller noe fancy,

Skrevet

Og Reiseliv-pakken! Min definitivt største favoritt blant tilleggspakkene! :) Synes fremdeles det er morsomt å utforske gravkamre.

Er det flere som har opplevd at simmene nekter å gå i spiraltrapper? Jeg lagde et lite hus med to etasjer og satte inn spiraltrapp. Simmen gikk opp trappen, men nektet å gå ned igjen. Jeg prøvde både å bytte trapp og å fjerne alt rundt trappen, til og med vinduer på veggen ved trappen. Ingenting nyttet. Jeg brukte testingcheatsenabled til å teleportere simmen ned, og igjen gikk hun opp trappen uten problemer men ikke ned igjen. Skikkelig irriterende...

Aldri opplevd.. Men hvor finner man spiraltrappene igjen? Jeg fant dem ikke på trapper og heiser :klo:

Skrevet

Aldri opplevd.. Men hvor finner man spiraltrappene igjen? Jeg fant dem ikke på trapper og heiser :klo:

De ligger der trappene er, men de var med en eller annen pakke, husker ikke helt hvilken.. generasjoner?

Skrevet

De ligger der trappene er, men de var med en eller annen pakke, husker ikke helt hvilken.. generasjoner?

Åja.. Jeg har jo den pakken men :klo: Har funnet dem før, men finner de ikke igjen nå...hmm

Skrevet

Åja.. Jeg har jo den pakken men :klo: Har funnet dem før, men finner de ikke igjen nå...hmm

Merkelig :klo: Jeg mener nå at det skal ligge der, men hvis du har hatt det før er det jo rart de plutselig er borte.. Da får jeg ikke vært stort til hjelp! Men håper du finner de igjen :)

Gjest Blubberella
Skrevet (endret)

Spiraltrappene ligger i en egen kategori under trapper, det er en egen fane der med bilde av spiraltrapp på. Sånn som du ser her ved det lille røde 7-tallet :)

002.gif

Jeg fant forøvrig en løsning på problemet etter å ha googlet litt rundt. Man bør ha to ruter i alle retninger mellom trappen og nærmeste vegg. Det var visst noe med at spiraltrappene krever mer plass rundt etter en oppdatering som kom etter Generasjoner.

Endret av Ylvina
Skrevet

Spiraltrappene ligger i en egen kategori under trapper, det er en egen fane der med bilde av spiraltrapp på. Sånn som du ser her ved det lille røde 7-tallet :)

Bra noen har litt mer peiling! :) Men det ligger hvert fall et sted hvor resten av trappene er :fnise:

Skrevet (endret)

Er det noen som kan gjøre meg litt klokere på dette med universitetsgrader? Prøver å få simmen min til å ta en grad i teknologi, men hvor mange ganger må man egentlig tilbake til skolen? Har nå gått to runder med to semester og nesten fullt (minst 24) med studiepoeng begge gangene. Prøvde å sende han tilbake for tredje gang, men står at jeg har null av 48 studiepoeng....

Edit: tror jeg fant ut problemet, en bug tydeligvis som ikke gav meg noen karakter.

Endret av RockPaperScissor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...