Minttu Skrevet 18. mars 2013 #2641 Skrevet 18. mars 2013 Jeg vet ikke om de bortfører, men romvesner besøker studentbyen også! Jeg måtte smile når et gammelt romvesen med stokk møtte opp utenfor the dorm og beundret de fine trærne på tomten. Har ikke sett noen der jeg, men nå skal jeg holde utkikk Liker folk her "Studentliv" pakka? Liker dere byen, alt man kan finne på osv? Jeg er utrolig fornøyd! Og det er mye morsomt man kan finne på Jeg har den statuen som fulgte med "limited edition" pakka, skrudde den på da jeg hadde fest og plutselig tok alle på seg toga Man kan velge at man vil ha maskeradeball, så må prøve det en gang
pingeline Skrevet 19. mars 2013 #2642 Skrevet 19. mars 2013 Jeg liker den! Jeg kunne ønske man kunne være lengre om gangen, da, så jeg slipper et par loading screens mellom hvert besøk. Også har jeg opplevd at det kan bugge ut når simmen skal på graduation, så jeg lagrer alltid spillet natt til lørdag (spillid). Blir den bugged så vises problemet når jeg kommer tilbake til studentbyen, for i stedet for å spørre hvor jeg vil bo, så får jeg en vanlig "create, choose, place" melding som du får i de vanlige byene.
Adele Skrevet 19. mars 2013 #2643 Skrevet 19. mars 2013 Har ikke sett noen der jeg, men nå skal jeg holde utkikk Liker folk her "Studentliv" pakka? Liker dere byen, alt man kan finne på osv? Jeg er utrolig fornøyd! Og det er mye morsomt man kan finne på Jeg har den statuen som fulgte med "limited edition" pakka, skrudde den på da jeg hadde fest og plutselig tok alle på seg toga Man kan velge at man vil ha maskeradeball, så må prøve det en gang Hvor finner du den statuen? Har den pakken selv, men ikke tenkt noe over statuen..
Minttu Skrevet 19. mars 2013 #2644 Skrevet 19. mars 2013 (endret) Hvor finner du den statuen? Har den pakken selv, men ikke tenkt noe over statuen.. mener jeg fant den da jeg åpna studentliv mappa, inne på kjøpsmodus der du får opp ting sortert i mapper, gjerne etter pakkene man har *Fant den nå inne på underholdning -> fest Men ja,du må jo bruke koden som fulgte med og laste den ned fra sims 3 hjemmesida,om du ikke har gjort det Endret 19. mars 2013 av Minttu
pingeline Skrevet 20. mars 2013 #2646 Skrevet 20. mars 2013 Siden det var så mye snakk om aliens så kan jeg konstantere at simmer kan bli bortført i studentbyen. En av jentene i mitt bofelleskap ble kidnappet. En liten stund etter kommer hun og en alien tilbake i romskipet, før han setter seg på sykkelen og sykler avgårde. 1
Minttu Skrevet 20. mars 2013 #2647 Skrevet 20. mars 2013 Siden det var så mye snakk om aliens så kan jeg konstantere at simmer kan bli bortført i studentbyen. En av jentene i mitt bofelleskap ble kidnappet. En liten stund etter kommer hun og en alien tilbake i romskipet, før han setter seg på sykkelen og sykler avgårde. Det dukka faktisk opp en hos meg igår og, men hun bare kom inn, så på den forskerstasjonen eller hva det heter, og så dro hun igjen.. O.o
Gjest BabyBlue Skrevet 20. mars 2013 #2648 Skrevet 20. mars 2013 Dere som spiller sims 3, hvilken maskin bruker dere? har brukt en gammel HP til det i alle år, men nå er den ganske gammel og treg. Vil ha en ny en, men vil ikke bruke så mye penger siden den stort sett bare skal gå til sims 3... . Tror dere en laptop under 4k kunne klart det på fullt på innstillinger? Den jeg spiller på nå kostet 11k for ca. 5 år siden, men det er tross alt en mannsalder i teknologiens verden. Og den var aldri helt god til å begynne med uansett.
Nora90 Skrevet 20. mars 2013 #2649 Skrevet 20. mars 2013 Dere som spiller sims 3, hvilken maskin bruker dere? har brukt en gammel HP til det i alle år, men nå er den ganske gammel og treg. Vil ha en ny en, men vil ikke bruke så mye penger siden den stort sett bare skal gå til sims 3... . Tror dere en laptop under 4k kunne klart det på fullt på innstillinger? Den jeg spiller på nå kostet 11k for ca. 5 år siden, men det er tross alt en mannsalder i teknologiens verden. Og den var aldri helt god til å begynne med uansett. Jeg har en Asus N56VZ. Den er både dyr og skal være god nok til de fleste spill. Sims 3 er derimot litt for vanskelig, og jeg må ha innstillingene på lavest for at spillet ikke skal krasje. Etter det jeg har forstått er det nvidia skjermkort og sims 3 som ikke går så bra sammen. Tror ikke 4000 er nok til å kjøre på høye innstillinger, men unngå ihvertfall nvidia!
Gjest BabyBlue Skrevet 20. mars 2013 #2650 Skrevet 20. mars 2013 (endret) Jeg har en Asus N56VZ. Den er både dyr og skal være god nok til de fleste spill. Sims 3 er derimot litt for vanskelig, og jeg må ha innstillingene på lavest for at spillet ikke skal krasje. Etter det jeg har forstått er det nvidia skjermkort og sims 3 som ikke går så bra sammen. Tror ikke 4000 er nok til å kjøre på høye innstillinger, men unngå ihvertfall nvidia! Åh lol. Så nå på specks merkene på pcen min og så at det indeed var Nvidia jeg hadde. Forklarer kanskje hvorfor spillet fryser og er så tregt? Har sett litt på DENNE, men den er igjen kanskje litt for billig? Tror jeg skal kjøre beskrivelsene gjennom can you run it for å se hva som kommer opp. Endret 20. mars 2013 av BabyBlue
Nora90 Skrevet 20. mars 2013 #2651 Skrevet 20. mars 2013 Åh lol. Så nå på specks merkene på pcen min og så at det indeed var Nvidia jeg hadde. Forklarer kanskje hvorfor spillet fryser og er så tregt? Har sett litt på DENNE, men den er igjen kanskje litt for billig? Tror jeg skal kjøre beskrivelsene gjennom can you run it for å se hva som kommer opp. Jeg er ikke så god på spesifikasjoner og slikt, men jeg ville kanskje lagt litt mer penger i den. Den har ihvertfall ikke Nvidia :D
Lyd Skrevet 20. mars 2013 #2652 Skrevet 20. mars 2013 Vårsalg på Origin!! Takk for tipset! Nå skal jeg kjøpe meg studentliv 1
Adele Skrevet 20. mars 2013 #2653 Skrevet 20. mars 2013 Dere som spiller sims 3, hvilken maskin bruker dere? har brukt en gammel HP til det i alle år, men nå er den ganske gammel og treg. Vil ha en ny en, men vil ikke bruke så mye penger siden den stort sett bare skal gå til sims 3... . Tror dere en laptop under 4k kunne klart det på fullt på innstillinger? Den jeg spiller på nå kostet 11k for ca. 5 år siden, men det er tross alt en mannsalder i teknologiens verden. Og den var aldri helt god til å begynne med uansett. Tja, pcen jeg bruker er minst 5 år gammel.. Aner ikke hva slags maskin det er, da den er samboer sin.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2013 #2654 Skrevet 21. mars 2013 Hvordan spiser man kanel i Studentliv? Prøvde å utfordre en annen sim til å gjøre det, men så kom det opp som en mulighet for simmen min i stedet. Finner ikke ut hvordan han skal få det til! Anonym poster: b8fc105fe69c98887c9beecb24a6164a
Wolfmoon Skrevet 21. mars 2013 #2655 Skrevet 21. mars 2013 ER det noen av stasj-pakkene og byene, som er noe å stå etter? Siden det er 50 %, mener jeg
Gjest Azalea Skrevet 25. mars 2013 #2656 Skrevet 25. mars 2013 Hei! Er det noen som vet om en epostadresse til EA Norge? eller har opplevd problemer med at de tar telefonen? Har prøvd å ringe dem flere ganger i dag og på fredag ang problemer jeg har, å ikke fått noe svar mister motet her....
Gjest Azalea Skrevet 25. mars 2013 #2657 Skrevet 25. mars 2013 nok et lite sprøsmål om hjelp (er så oppgitt over at Sims trøbler sånn nå...) men den ene simmen min har forsvunnet, det er bare den grønne dingsen de har over hodet som er der. Kan be han gjøre ting, men han syns jo ikke. Har prøvd koden resetSim, men det funker ikke... er det noen som har vært borti lignende..? er så lei av at det skjer noe så jeg må begynne på nytt hele tiden...
Minttu Skrevet 26. mars 2013 #2658 Skrevet 26. mars 2013 nok et lite sprøsmål om hjelp (er så oppgitt over at Sims trøbler sånn nå...) men den ene simmen min har forsvunnet, det er bare den grønne dingsen de har over hodet som er der. Kan be han gjøre ting, men han syns jo ikke. Har prøvd koden resetSim, men det funker ikke... er det noen som har vært borti lignende..? er så lei av at det skjer noe så jeg må begynne på nytt hele tiden... Ene simmen min hadde plutselig ikke overkropp, og da fikk jeg han til å bruke kommoden og "planlegg antrekk", skifta genser og etter det var han normal igjen.. Men jeg vet ikke om det kan hjelpe siden hele simmen din er borte.. Men det er jo verdt et forsøk Ellers håper jeg andre her har et tips, ellers får du se på hjemmesiden til sims 3, på forumet der
Gjest Azalea Skrevet 26. mars 2013 #2659 Skrevet 26. mars 2013 takk, det skal jeg prøve å se om han dukker opp igjen.. nå har jeg prøvd å ringe EA Norge flere ganger på fredag, på manda og idag.... men får ikke svar, er rimelig irritert nå kjenner jeg
SoftKitty Skrevet 26. mars 2013 #2660 Skrevet 26. mars 2013 (endret) Har du noen mods? De må ofte fjernes når man skal ha nye utvidelser. Eller det kan være noe galt med dem.. Du kan også forsøke å slå på testingcheats og ta personen opp i CAS også endre en liten ting (hudfarge el no) og se om det funker? Endret 26. mars 2013 av SoftKitty
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå