AnonymBruker Skrevet 9. mars 2013 #2621 Skrevet 9. mars 2013 Er ikke helt inne på det med Sims, men har Sims 3, ingen expansion packs. Men hvor kan jeg laste ned gratis klær og møbler på nett? Og hvordan gjør jeg det? Anonym poster: 55217b15b864a689cc1061bf534051dd
Adele Skrevet 9. mars 2013 #2622 Skrevet 9. mars 2013 hmm, det er nok mye mulig, jeg har ikke lagt merke til det jeg Men jeg fikk barn, og juksa så de ble unge voksne på et par døgn, sånn at jeg kunne få sendt dem på universitet Hahaha, det gjorde jeg også!! Men dere? Ene simmen min har flyttet til hjembyen sin nå. Mens jeg bygger hus, så har jeg tatt inn noen samboere (sånn at jeg får litt inn i uka). Plutselig ser jeg at faren til simmen min flytter inn, men de står som "fremmed"?! Spør man denne simmen om sivilstand, sier han at han er singel. Sjekket opp med slektstreet, for å se om mora og faren var gått fra hverandre, men de står fremdeles som gift. Konklusjonen er - jeg har to av samme sim i samme by.
Adele Skrevet 9. mars 2013 #2623 Skrevet 9. mars 2013 Er ikke helt inne på det med Sims, men har Sims 3, ingen expansion packs. Men hvor kan jeg laste ned gratis klær og møbler på nett? Og hvordan gjør jeg det? Anonym poster: 55217b15b864a689cc1061bf534051dd Modthesims.com og thesimsresource.com synes jeg er bra! 1
Tesss Skrevet 10. mars 2013 #2624 Skrevet 10. mars 2013 Wuhu, en Sims-3 tråd jo :D Har spilt alle spillene siden the sims kom ut for mange år siden og kan spille mye i perioder. Nå har jeg bestilt University, så det kommer vel i posten om noen dager.. 1
Shinigami Skrevet 10. mars 2013 #2625 Skrevet 10. mars 2013 Romvesener er kjempevanskelige å bli venner med synes jeg. Jeg prøvde med ene simmen min og brukte mye tid på å snakke med alienmannen som tuslet rundt huset. Når jeg skulle prøve å ringe ham for å bli bedre kjent var vennemåleren nesten helt nede på null (nøytralt midtpunkt er vel mer korrekt) og han ville ikke snakke med meg. En annen alien ba simmen min på date og når hun inviterte ham med hjem døde han plutselig av alderdom i stua hennes. Jeg beholdt urnen og fikk tilbud via telefonen om å ta med urnen til forskningssenteret for å prøve å gjenopplive den døde. Det gikk ikke helt som ventet, men jeg fikk ham som styrbart spøkelse. Da ble det straks litt lettere å sosialisere og de fikk barn sammen. Det var starten på flere generasjoner med aliensims. Alle ungene har fått en mystisk bamse fra en romslektning som gir dem artige evner. Blant annet kan de fikse ødelagte ting ved å "omkombobulere" dem. De kan også gi eller ta energi fra andre simmer og skremme vettet av andre med proben sin Det kuleste av alt er at dersom de har mye hjernekraft kan de påkalle meteorer. De blir helt tom for hjernekraft av det, men kan konsumere steinene fra meteoren for å få energi. Aliens er artige å spille med da de jo ikke trenger å sove. De er rene duracellkaninene og holder koken lenge så lenge de får fylt opp hjernekraften jevnlig. Bare litt synd man ikke kan gjøre aliens magiske, men man kan vel ikke forvente å få både i pose og sekk Det er sant. Tok kjempelang tid å bli kjent med romvesenet,men gikk tilslutt:-) Simmen min var allerede gift med familie,men hun var av den flørtete typen som egentlig vil ha flere partnere, og hun ønsket seg årnings med et romvesen. Jeg oppfylte ønsket hennes og gjorde henne gravid i samme slengen! Oh, the drama! Haha! 1
Minttu Skrevet 10. mars 2013 #2626 Skrevet 10. mars 2013 Men dere? Ene simmen min har flyttet til hjembyen sin nå. Mens jeg bygger hus, så har jeg tatt inn noen samboere (sånn at jeg får litt inn i uka). Plutselig ser jeg at faren til simmen min flytter inn, men de står som "fremmed"?! Spør man denne simmen om sivilstand, sier han at han er singel. Sjekket opp med slektstreet, for å se om mora og faren var gått fra hverandre, men de står fremdeles som gift. Konklusjonen er - jeg har to av samme sim i samme by. Så kjedelig, det er jo dumt at det blir sånn..
pingeline Skrevet 10. mars 2013 #2627 Skrevet 10. mars 2013 Jeg må bare spørre... Årnings? Haha, jeg er så glad jeg har det installert på engelsk!
Sitronmelis Skrevet 10. mars 2013 #2628 Skrevet 10. mars 2013 Det er sant. Tok kjempelang tid å bli kjent med romvesenet,men gikk tilslutt:-) Simmen min var allerede gift med familie,men hun var av den flørtete typen som egentlig vil ha flere partnere, og hun ønsket seg årnings med et romvesen. Jeg oppfylte ønsket hennes og gjorde henne gravid i samme slengen! Oh, the drama! Haha! Ååh, jeg vil også få besøk av romvesener.. aldri fått det jeg. Må man gjøre noe spesielt for å få dem på besøk??
Gjest EryMax Skrevet 10. mars 2013 #2629 Skrevet 10. mars 2013 Jeg må bare spørre... Årnings? Haha, jeg er så glad jeg har det installert på engelsk! WooHoo
Shinigami Skrevet 10. mars 2013 #2630 Skrevet 10. mars 2013 Haha. Etter at jeg installerte årstider, så gikk simmen min bort til løvet. Jeg sjekka furkanten for å se hva han skulle gjøre med løvet, så sto det 'årnings'. Han skulle visst bare leke alene i løvet,haha! 2
Gjest Blubberella Skrevet 11. mars 2013 #2631 Skrevet 11. mars 2013 Ååh, jeg vil også få besøk av romvesener.. aldri fått det jeg. Må man gjøre noe spesielt for å få dem på besøk?? Aner ikke hva man kan gjøre, jeg får bare veldig ofte besøk av aliens i hagen min når jeg spiller med MonteVista-byen. Ellers ser jeg sjeldent aliens. Du kan jo prøve å samle romsteiner i hagen eller bruke teleskopet veldig ofte.
Sitronmelis Skrevet 11. mars 2013 #2632 Skrevet 11. mars 2013 Aner ikke hva man kan gjøre, jeg får bare veldig ofte besøk av aliens i hagen min når jeg spiller med MonteVista-byen. Ellers ser jeg sjeldent aliens. Du kan jo prøve å samle romsteiner i hagen eller bruke teleskopet veldig ofte. Hehe okei, det skal jeg gjøre
pingeline Skrevet 14. mars 2013 #2633 Skrevet 14. mars 2013 Jeg har et spørsmål! De klærne som er med universitetspakken har jo flere logoer. Jeg skjønner ikke heeeelt hvorfor, med mindre de hadde planer om å ha flere universiteter, men jeg ser i allefall hva det er. En llama, en gnome og en kenguru. Men så er det noen skjorter med en sånn orange og lilla logo som jeg ikke klarer å tyde. Noen som ser hva det skal forestille?
Klinkekula Skrevet 15. mars 2013 #2635 Skrevet 15. mars 2013 (endret) Ååh, jeg vil også få besøk av romvesener.. aldri fått det jeg. Må man gjøre noe spesielt for å få dem på besøk?? Hvis du bruker teleskopet og det faller ned romsteiner kan man plukke dem opp og legge det på tomta. Har ikke hatt besøk av aliens før jeg testa det og da kom de nesten med en gang. "Aliens have a chance to visit each night between 12am and 3am. A visit lasts only an hour and a half to two hours. Visits are distinct from abductions and allow your Sim to socialize, possibly befriend, and even ask an Alien to move in with them. The base chance of a visit is 5%. Collect space rocks and store them on your lot. Once you've got five, aliens have a +15% additional chance to come to your lot. Once you've made friends with one, there will be an even greater chance of visits. If an Alien doesn't visit your home lot, there's a 20% chance each night they'll appear somewhere around the neighborhood and leave behind a few space rocks. When you've met an Alien, you can invite them over using the phone, so making friends with them is easy." Endret 15. mars 2013 av Klinkekula
Minttu Skrevet 15. mars 2013 #2636 Skrevet 15. mars 2013 Jeg har aldri hatt slike steiner på tomta mi eller brukt teleskopet, men det var en stund det dukka opp romvesner ofte! Og hver gang gikk den i hagen min,bort til en plante og hadde en eller annen ting som han så på,noe maskin... Oo Så her var det nok pga den planten jeg hadde planta,men jeg husker ikke hva det var
Klinkekula Skrevet 18. mars 2013 #2637 Skrevet 18. mars 2013 Hos meg kommer de bare hvis jeg bruker teleskopet, irriterende. Og ingen gidder å gjøre simmen min gravid! Eller gjør de bare det med menn? Jeg vil ha et alienbarn Det er forresten veldig enkelt å bli venn med et romvesen hvis man er god i karisma.
Shinigami Skrevet 18. mars 2013 #2638 Skrevet 18. mars 2013 Ble kidnappa en gang av romvesener,når jeg ikke prøvde på det. Var en dame som ble kidnappa da. Nå hadde jeg en mann som jeg ville at skulle bli kidnappa og gravid,men har prøvd i dagesvis uten at det går:-( Har mangw romsteiner i hans inventory, og går han til å stå timesvis i teleskopet neste hver kveld/natt, men ingenting skjer! Blir gal! Men nå har jeg kjøpt university,så nå skal jeg heller kose meg med studentlivet:-)
SoftKitty Skrevet 18. mars 2013 #2639 Skrevet 18. mars 2013 Mannen min ble nettopp kidnappet i Monte Vista.. jeg har ikke engang noe teleskop og har ikke sett noen romsteiner heller såvidt jeg kan huske...^^ Jaja, han hadde det sikkert gøy han ^^
pingeline Skrevet 18. mars 2013 #2640 Skrevet 18. mars 2013 Jeg vet ikke om de bortfører, men romvesner besøker studentbyen også! Jeg måtte smile når et gammelt romvesen med stokk møtte opp utenfor the dorm og beundret de fine trærne på tomten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå