Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Må man være Young Adult for å kunne "enroll" (antar det valget i telefonen er for å starte på uni?) eller kan tenåringer også gjøre det?

Unge voksne, voksne og eldre kan dra på universitetet, men du kan begynne å forberede studietiden som tenåring :)

Hvordan er dette spillet i forhold til Sims 2? Jeg har ikke hatt lyst til å kjøpe denne, pga. det jæævla Sims 2 spillet.. Det var pakken jeg likte minst. Er dette likedan?

Universitetet til TS3 er veldig virkelighetsnært, synes jeg! Som jeg nevnte tidligere, synes jeg dette er en av de bedre pakkene som er gitt ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unge voksne, voksne og eldre kan dra på universitetet, men du kan begynne å forberede studietiden som tenåring :)

Universitetet til TS3 er veldig virkelighetsnært, synes jeg! Som jeg nevnte tidligere, synes jeg dette er en av de bedre pakkene som er gitt ut!

Litt av problemet mitt med universitetet til TS2 var at jeg følte at man måtte gjøre lekser konstant for å få beste karakter, og at det dermed gjorde at jeg aldri fikk gjort noe av det kule. Mulig mine simmer bare var generelt dumme, men hvordan er det i den nye?

Skrevet

Litt av problemet mitt med universitetet til TS2 var at jeg følte at man måtte gjøre lekser konstant for å få beste karakter, og at det dermed gjorde at jeg aldri fikk gjort noe av det kule. Mulig mine simmer bare var generelt dumme, men hvordan er det i den nye?

Jeg syntes Universitetet til TS2 var dårlig sånn sett. Syntes man bare kunne lese litt en dag + gjøre den oppgava, så fikk man "gratis" en god karakter. I den nye må man nesten velge mellom sosialt liv eller skolearbeid. Veldig virkelighetsnært egentlig :fnise:

Gjest Vevila
Skrevet

Synes dette var mye bedre enn det til 2en! Må prioritere skolen her også for gode karakterer, men oppgavene er mer varierte og kjekkere :)

Skrevet

Så bra film! Haha Forklarer hvordan spillet er, men på en ganske bra og artig måte :ler:

"To frolicking around naked people naked", "they got passion in their pants and aren't afraid to show it" :ler:

Comic book store, nesten så man skulle lagd Big Bang Theory :ler:

Virka skikkelig bra! Glad jeg bestilte limited edition og. Gleder meg! Vet hva jeg skal gjøre i hele mårra ;)

• Liker 3
Skrevet

Gratis frem til 9.mars!!

"Be Right Back!Our site appears to be down right now. Don’t worry, we have one of our best people working on it" :ler:

Hva er det forno?

Skrevet

"Be Right Back!Our site appears to be down right now. Don’t worry, we have one of our best people working on it" :ler:

Hva er det forno?

Det er fra "hovedsiden" til The Sims 3, så er trygt. Fungerer det for deg nå? Testet siden, og jeg kommer rett inn..

Skrevet

Her er thumbnailen for de som ønsker det..

Thumbnail_688x336.jpg

Skrevet

Voksne og eldre kan vist også begynne

På min andre runde der havnet jeg på dorm med 3 gamle menn. Og de satt fyr på kjøkkenet hele tiden! Har jeg misforstått noe, eller må jeg betale ny komfyr ut av egen lomme? (untatt det som dekkes av forsikringen)

Jeg syntes Universitetet til TS2 var dårlig sånn sett. Syntes man bare kunne lese litt en dag + gjøre den oppgava, så fikk man "gratis" en god karakter. I den nye må man nesten velge mellom sosialt liv eller skolearbeid. Veldig virkelighetsnært egentlig :fnise:

Kommer litt an på, tror jeg. Min business class og art class hadde mye classes, men physical hadde bare 1 om dagen, og det var aldri før klokken 12.

Skrevet

Det er fra "hovedsiden" til The Sims 3, så er trygt. Fungerer det for deg nå? Testet siden, og jeg kommer rett inn..

Jeg så det var derfra så regna med at det ikke var noe skummelt ;)

Men det var det som kom opp da jeg trykka på linken, så ikke noe ville komme frem..

Åh, men det er de klærne?? :)

Hmm, jeg kommer ikke inn på Sims 3 sida i det hele tatt jeg.. Oo Får prøve utover dagen :)

Skrevet

Kommer litt an på, tror jeg. Min business class og art class hadde mye classes, men physical hadde bare 1 om dagen, og det var aldri før klokken 12.

Men sånn er det jo i virkeligheten også - noen klasser har flere timer enn andre.

Jeg så det var derfra så regna med at det ikke var noe skummelt ;)

Men det var det som kom opp da jeg trykka på linken, så ikke noe ville komme frem..

Åh, men det er de klærne?? :)

Hmm, jeg kommer ikke inn på Sims 3 sida i det hele tatt jeg.. Oo Får prøve utover dagen :)

Det er de klærne jeg postet bilde av lenger opp, ja :) Jeg fikk trykket på "Last ned" før jeg linket den inn her, så skal fungere..

Skrevet

Det er de klærne jeg postet bilde av lenger opp, ja :) Jeg fikk trykket på "Last ned" før jeg linket den inn her, så skal fungere..

Okei :) Jeg skal prøve igjen senere, for jeg kom meg ikke inn på hjemmesida til Sims 3 i det hele tatt istad.. :s

Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg vil bli venn med romvesenet i årstidene, har samlet steiner og satt de på tomta men de bare kidnapper meg.

De dukker tilfeldigvis opp på tomta di noen ganger, bare for å undersøke ting utafor huset ditt. Er bare å snakke med dem og bli kjent med dem da,så kan man ringe dem senere:-)

De har dukket opp på tomta mi mange ganger uten at jeg har hatt romsteiner eller no.

Romvesener er kjempevanskelige å bli venner med synes jeg. Jeg prøvde med ene simmen min og brukte mye tid på å snakke med alienmannen som tuslet rundt huset. Når jeg skulle prøve å ringe ham for å bli bedre kjent var vennemåleren nesten helt nede på null (nøytralt midtpunkt er vel mer korrekt) og han ville ikke snakke med meg.

En annen alien ba simmen min på date og når hun inviterte ham med hjem døde han plutselig av alderdom i stua hennes. Jeg beholdt urnen og fikk tilbud via telefonen om å ta med urnen til forskningssenteret for å prøve å gjenopplive den døde. Det gikk ikke helt som ventet, men jeg fikk ham som styrbart spøkelse. Da ble det straks litt lettere å sosialisere og de fikk barn sammen. Det var starten på flere generasjoner med aliensims. Alle ungene har fått en mystisk bamse fra en romslektning som gir dem artige evner. Blant annet kan de fikse ødelagte ting ved å "omkombobulere" dem. De kan også gi eller ta energi fra andre simmer og skremme vettet av andre med proben sin :) Det kuleste av alt er at dersom de har mye hjernekraft kan de påkalle meteorer. De blir helt tom for hjernekraft av det, men kan konsumere steinene fra meteoren for å få energi. Aliens er artige å spille med da de jo ikke trenger å sove. De er rene duracellkaninene og holder koken lenge så lenge de får fylt opp hjernekraften jevnlig. Bare litt synd man ikke kan gjøre aliens magiske, men man kan vel ikke forvente å få både i pose og sekk ;)

• Liker 2
Skrevet

Sims.... *fikk barn for 13t siden, de kan allerede snakke og gå* :fnise:

Jeg vil få dem på universitet! :ler: Bare tenkte det var greit å lære dem noe før de blir enda eldre :fnise:

• Liker 2
Gjest EryMax
Skrevet

Sims.... *fikk barn for 13t siden, de kan allerede snakke og gå* :fnise:

Jeg vil få dem på universitet! :ler: Bare tenkte det var greit å lære dem noe før de blir enda eldre :fnise:

Jeg trodde aldringa stoppet når man var på universitetet, det gjør det når man drar på ferie.

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte studentliv i går, men simmen min greier jo ikke å konsentrere seg fordi alle dør rundt henne. Hun går rundt og sørger hele tiden, det er ikke morro! Flere som opplever dette?

Anonym poster: b8fc105fe69c98887c9beecb24a6164a

• Liker 1
Skrevet

Jeg trodde aldringa stoppet når man var på universitetet, det gjør det når man drar på ferie.

hmm, det er nok mye mulig, jeg har ikke lagt merke til det jeg :)

Men jeg fikk barn, og juksa så de ble unge voksne på et par døgn, sånn at jeg kunne få sendt dem på universitet :fnise:

Skrevet

Kjøpte studentliv i går, men simmen min greier jo ikke å konsentrere seg fordi alle dør rundt henne. Hun går rundt og sørger hele tiden, det er ikke morro! Flere som opplever dette?

Anonym poster: b8fc105fe69c98887c9beecb24a6164a

Det var 1 som døde der jeg bodde. Jeg tror han hadde vasket dusjen eller noe og glitchet ut på baksiden av den (som de alltid gjør med billigste dusj hos meg). Der var det et lite hulrom bak en peis, så jeg tror han satt innelåst i veggen til han døde, stakar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...