Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jøss, det er fortsatt noen som synes de er for gamle til å spille Sims ja.. Jeg blir 30 om 2 dager, og jeg stortrives med Sims :opplyser::fnise:

Jeg ble litt lei Sims.... Men kjenner jeg snart er klar igjen. Dessuten, så må jeg sende dere noen gaver siden det har vært jul og allting :biggrin:

Jeg er 35 og finner fremdeles glede i Sims av og til! :)

Anonym poster: 6d3bcad49e8ed384a6ed4262839cea14

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 35 og finner fremdeles glede i Sims av og til! :)

Anonym poster: 6d3bcad49e8ed384a6ed4262839cea14

Fantastisk! Dette betyr vel at jeg kan spille The Sims i hvertfall 13 år til? :biggrin:

• Liker 1
Skrevet

Åja, får ta en nærmere titt på det i morgen jeg da :)

• Liker 1
Skrevet

"Var du en altfor grei tenåring, får du virkelig muligheten til å leve ut rebellen i deg her." - VGanmeldelse av Generasjoner. Kanskje jeg skal ta den pakken da, siden jeg aldri gjorde noe galt i tenårene mine :hoho:

• Liker 1
Skrevet

Kjøpte både Årstider og Generasjoner jeg. :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

"Var du en altfor grei tenåring, får du virkelig muligheten til å leve ut rebellen i deg her." - VGanmeldelse av Generasjoner. Kanskje jeg skal ta den pakken da, siden jeg aldri gjorde noe galt i tenårene mine :hoho:

Herlig! :ler: Men er sant altså, utrolig hva du kan få dem til å gjøre av rampestreker, så bare gled deg! ;)

Så bra! Som sagt, gled deg! :jepp:

Skrevet

Ja, jeg gjør det. De installerer ikke fort nok :snurt:

Skrevet

:fnise:

Og det er enda tregere til å loade, oh god, det tar sin tid før først spillet, deretter familien er lasta inn her.. Så jeg må ha litt tålmodighet når jeg skal spille :ler:

Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves, er det ikke så :)

Have fun når det er ferdig! :)

• Liker 1
Skrevet

Du kunne ikke gjort klokere valg! :blomst:

Skrevet

Flere som har dette problemet, forresten? Har nå spilt i 8 generasjoner på familien min, og nå er det ingen/få som blir eldre? Har sjekket med innstillinger, og aldring er på.

Har brukt testingcheatsenabled true noen ganger for å få de til å bli eldre, kan dette ha fucket opp spillet? Skrur alltid av koden etter endt oppdrag.

Kan legge til at dersom jeg starter en helt ny familie (altså, et helt nytt spill), så fungerer aldringen som det skal.

Skrevet

Og, er det mulig for simmer å drepe hverandre? Har litt på feelingen at hushjelpen min drepte kona til simmen min!! :jolie:

Behovene og alt var som det skulle, og hun drev ikke med noe ild/matlaging. Dødsårsaken er med andre ord ukjent!! :grine:

Var på en annen sim da det skjedde, men da kameraet ble sentrert over kona, så var hushjelpen der. Og nå driver hun å hele tiden "Hvilket stjernetegn er du? Vi er som skapt for hverandre!"-lignende beskjeder.

• Liker 5
Skrevet

Dette er rene Cluedo-mysteriet! :fnise:

Kunne valgt å ikke lagre, men da hadde jeg mistet ungen de nettopp hadde født.

Skrevet

Men i alle dager for noen problemer du har med spillet Adele :klo:

Ang. dette "drapet", jeg har ikke vært borti liknende og detta ver merkelig :ler:

Kan de kanskje drepe hverandre? :klo:

Og aldring, jeg har aldri spilt såpass mange generasjoner, men man skulle jo tro at de alltid ble eldre.

Jeg bruker den koden hver gang jeg spiller, og den står på hele tiden, har aldri plagd meg..

Hm, håper du finner ut av ting! :)

Skrevet

Men i alle dager for noen problemer du har med spillet Adele :klo:

Ang. dette "drapet", jeg har ikke vært borti liknende og detta ver merkelig :ler:

Kan de kanskje drepe hverandre? :klo:

Og aldring, jeg har aldri spilt såpass mange generasjoner, men man skulle jo tro at de alltid ble eldre.

Jeg bruker den koden hver gang jeg spiller, og den står på hele tiden, har aldri plagd meg..

Hm, håper du finner ut av ting! :)

Så en filmsnutt på youtube nemlig, om en sim som "drepte" en annen. Men vet ikke om det var ekte eller ikke. Og nå er det jo så lenge siden jeg så den, så husker ikke hva jeg søkte på for å finne den :fnise:

Regner med at det er et par bugs, men paranoiaen slår jo inn! Tror hun hushjelpen er psyko bitch, ass!

Jeg vet at hushjelpen og kona til simmen min ikke hadde et bra forhold til hverandre.

Nå bruker jeg bare den koden til aldring, siden den ikke vil fungere på vanlig vis. Så om jeg ser future wife or husband til min sim; "Sett i gang aldringsprosess" :biggrin:

Snart ferdig med challengen min nå, har igjen bare fire generasjoner. Skal gå fra ufattelig stygg (type trollutseende, feit, underbitt, alienøyne og Pinocchio-nese) til vakker (mest mulig "normal"). Kommer til å legge ut bilde når jeg er ferdig :)

• Liker 2
Skrevet

Og hvis jeg skulle kjøpt en utvidelsespakke, hvilken ville dere anbefalt? Har bare Sims 3, Helaften og noen stæsj-pakker.

Jeg er veldig svak for World Adventures, så jeg slenger inn en anbefaling på den :) Ennå ikke i nærheten av å "runde" foto-utfordringene, selv om jeg har spilt gjennom alt det andre i den pakka et utall ganger :fnise:

Skrevet (endret)

Hørte nettopp simsmusikk i en av reklamene på TLC :fnise:

Endret av josefin88
  • Liker 1
Skrevet

Jeg lurer virkelig på hvorfor de to siste babyene mine har vært svart/grå.. Halve babyen liksom, når de har kommet ut av sykehuset så er ene armen og halve brystkassa vært grå eller svart.. :ler:

Gudskjelov blir det borte når de blir småbarn ;)

Men andre som har vært borti liknende?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...