Kittykat Skrevet 2. januar 2013 #2322 Skrevet 2. januar 2013 Noen som har Katy Perry Søtsaker? Er den å anbefale? Oppdaget i dag at jeg har alle tilleggs- og stæsjpakker unntatt den Edit: Smiley-bytte Jeg har den og det er masse stæsj. Godteritre, pepperkake-lekehus, sandkasse formet som drops, klær med søtsaker på, hår osv. Jeg likte det når jeg lagde et snopehus
Minttu Skrevet 2. januar 2013 #2323 Skrevet 2. januar 2013 Angående å legge ut minner på nett, så må du ha en internettforbindelse. Når du åpner minneboken din, får du opp et valg om å dele dette minnet. Du må ha en bruker på The Sims 3 for å gjøre dette. Jupp, og så er det bare å dele nicket ditt her med oss så vi kan legge deg til om du vil, for da kan vi se bildene/minnene du deler, og du kan se våre, også kan vi sende gaver til hverandre via data/tlf/postkasse på spillet Det ble litt morsommere å få venner og kunne gjøre slik ^^ 2
Adele Skrevet 2. januar 2013 #2325 Skrevet 2. januar 2013 Nicket mitt er kadust, TROR jeg. Ser denne siden kjent ut?
Adele Skrevet 2. januar 2013 #2326 Skrevet 2. januar 2013 Nå er det ikke lenge til igjen før en ny stæsjpakke kommer! 22. januar er datoen
HedvigR Skrevet 2. januar 2013 #2327 Skrevet 2. januar 2013 Har ingen stæsjpakker jeg. Er det noen spesielle av de som er gitt ut som er særlig verdt å ha? Kanskje jeg skal kjøpe meg en
KaDust Skrevet 2. januar 2013 #2328 Skrevet 2. januar 2013 Ser denne siden kjent ut? Nei, kalte meg visst anthaela :>
Chiyo Skrevet 2. januar 2013 #2329 Skrevet 2. januar 2013 Jeg laget en mann som er Geni og Datageni og så prøvde jeg å spille han uten at han hadde jobb, så han tjente bare penger ved bruk av data. Funker det. Dessuten tjente han masse penger da jeg endelig hadde nok simeloner til å reise til Kina og dra på eventyr. Foresten jeg lagte nettopp en mor og datter fe og lagte et hus til dem, fordi jeg visste ikke at det fantes fehus. Men kan de bo i et sånt lite fehus uten å ha et ordentlig et?
KaDust Skrevet 2. januar 2013 #2330 Skrevet 2. januar 2013 Skjønner det er en del utvidelsespakker jeg ikke har feer?
Purple Basil Skrevet 2. januar 2013 #2331 Skrevet 2. januar 2013 Så forresten nettopp at det er tilbud på Generasjoner på Coop Obs! nå, satt ned fra 299,- til 199,- + salg på noen flere tilleggspakker og stæsjpakker Angående å legge ut minner på nett, så må du ha en internettforbindelse. Når du åpner minneboken din, får du opp et valg om å dele dette minnet. Du må ha en bruker på The Sims 3 for å gjøre dette. Takk, det skal sjekkes ut! Liker tilbud:P Jeg har en bruker faktisk, skal sjekke hva jeg heter der. 1
Purple Basil Skrevet 2. januar 2013 #2332 Skrevet 2. januar 2013 Jupp, og så er det bare å dele nicket ditt her med oss så vi kan legge deg til om du vil, for da kan vi se bildene/minnene du deler, og du kan se våre, også kan vi sende gaver til hverandre via data/tlf/postkasse på spillet Det ble litt morsommere å få venner og kunne gjøre slik ^^ Simsvenner josefine1988 heter jeg, josefin var opptatt:p
Minttu Skrevet 2. januar 2013 #2333 Skrevet 2. januar 2013 Nei, kalte meg visst anthaela :> Simsvenner josefine1988 heter jeg, josefin var opptatt:p Jeg hørtes litt forever alone ut på det innlegget mitt.. Men nå har jeg lagt dere til! ^^ IdaValo her!
Chiyo Skrevet 2. januar 2013 #2334 Skrevet 2. januar 2013 Skjønner det er en del utvidelsespakker jeg ikke har feer? Man får feer, zombier, hekser og trollmenn, ånder, og vampyrer i The Sims 3 Overnaturlig.
Purple Basil Skrevet 2. januar 2013 #2335 Skrevet 2. januar 2013 Jeg hørtes litt forever alone ut på det innlegget mitt.. Men nå har jeg lagt dere til! ^^ IdaValo her! Haha, det gjorde du ikke. Jeg måtte bare fnise ved tanken på å ha venner "på sims" Synes det er litt awesome! Hei IdaValo!:0)
Minttu Skrevet 2. januar 2013 #2336 Skrevet 2. januar 2013 Haha, det gjorde du ikke. Jeg måtte bare fnise ved tanken på å ha venner "på sims" Synes det er litt awesome! Hei IdaValo!:0) Det er ganske moro Hei hei!
Pepperbiff Skrevet 2. januar 2013 #2337 Skrevet 2. januar 2013 (endret) Bestilt The sims3: generasjoner nå, gleder meeeg. Betalte 18 Euro, som er ca 135 kr. Kjøpte på play.com :D Er under tollfrakten, og får det vel om 2-5 dager Lurer på om jeg skal bestille Supernatural i samme slengen. Endret 2. januar 2013 av Pepperbiff 2
Pepperbiff Skrevet 2. januar 2013 #2338 Skrevet 2. januar 2013 Lurer på hva kunngjøringen til the sims på nettstedet deres er. Livesending 8.Januar. 2
KaDust Skrevet 2. januar 2013 #2339 Skrevet 2. januar 2013 Får man besøkt vennene på sims, eller er det bare en formalitet?
Minttu Skrevet 2. januar 2013 #2340 Skrevet 2. januar 2013 Får man besøkt vennene på sims, eller er det bare en formalitet? Nei, det er bare det at vi kan sende gaver til hverandre gjennom spillet, og at jeg f.eks kan dele minner på min side på Sims 3 nettsida, så kan de som er venner med meg der se alt det Men om man har den der artist pakka (nei jeg har den ikke ) så kan man vel sende simmen sin til en annen en over nett.. Hvis jeg hadde en da, så kunne jeg sendt den simmen til deg og du kunne fått den til å opptre i byen/spillet ditt, om jeg ikke tar helt feil! Så noen hadde gjort det nå, så det sto noe slikt på min side inne på sims 3.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå