Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som vet hvordan man kan få nakne simmer i The Sims 3?

Anonym poster: 76870e6767220740c93b661691cf0c95

Skrevet

God nyttår alle sammen! :)

Her blir det bare middag med familien (vi er 4stk), så kan nok hende det blir litt spilling idag... :sjenert:

Så kan simmene mine få litt fyrverkeri og :ler:

Hvem skulle tro jeg snart blir 23.. :fnise:

Ble jaggu litt spilling på meg og :P Man blir aldri for gammel for Sims!
  • Liker 1
Skrevet

sims_zpscd99685c.jpg

Godt nyttår! :):fnise:

Og godt natt ;)

Hvordan får du så bra fyrverkeri? Kjøpte masse i butikken i stad, men det er jo ikke noe futt i de jeg kjøpte! :(

Skrevet

Trodde jeg seriøst skulle begynne å gråte i stad. Spilt i 30-45 min uten å lagre. Tenkte jeg skulle avslutte spillingen for i kveld. 1 sekund før jeg trykker på "Lagre og avslutt" henger spillet seg opp, og avslutter seg selv. Og med det mista jeg ungen til simmene!! :grine:

Skrevet

Nå som jeg er inne i Simståka igjen har jeg lyst på enda et spill. Det står mellom generasjoner, rampelys og overnaturlig. Hvilket av dem bør jeg kjøpe nå i første omgang? (Skal definitivt ha alle etterhvert:p)

Skrevet

Nå som jeg er inne i Simståka igjen har jeg lyst på enda et spill. Det står mellom generasjoner, rampelys og overnaturlig. Hvilket av dem bør jeg kjøpe nå i første omgang? (Skal definitivt ha alle etterhvert:p)

Generasjoner, uten tvil.

Skrevet

Kan jo presisere litt hvorfor jeg mener dette :)

Rampelys - Det er veldig irriterende med alle som skal henge seg opp i det du gjør, men positivt når du får rabatter på butikken osv fordi du er kjent. Dessverre blir man stadig forfulgt av paparazzier, og fans. Kjenner jeg irriterer meg litt om jeg skal ned i byen med simmen min, og stadig blir avbrutt med det jeg skal fordi jeg får opp X antall med som skal ta bilde av eller få autografen til simmen min.

Overnaturlig - Denne utvidelsen har vel vært mer plage enn glede for meg. Rett og slett. Irriterer meg grenseløst over at det ALLTID MÅ komme zombier poppende opp overalt i hagen min ved fullmåne. Også spiser de zombiene plantene du har ute, med mindre du har tatt de i potter inne. Også liker jeg ikke lyset som kommer når månen titter frem :fnise:

Skrevet (endret)

Noen som har Katy Perry Søtsaker? Er den å anbefale? Oppdaget i dag at jeg har alle tilleggs- og stæsjpakker unntatt den :biggrin:

Edit: Smiley-bytte

Endret av Adele
Skrevet

Hvordan får du så bra fyrverkeri? Kjøpte masse i butikken i stad, men det er jo ikke noe futt i de jeg kjøpte! :(

Du må ha de som det står "send opp" på og ikke bare "tenn på", det er de litt tjukke som skal stå på bakken. Og når du tenner de på, gå til kartmodus da ser du dem :) Jeg visste det ikke,men det kom plutselig opp der beskjeder og minner kommer opp,at om jeg gikk til kartmodus så jeg fyrverkeriet :)

Sø prøv det! :jepp:

Og, :klem:, utrolig kjedelig når spillet må henge seg opp under lagring! :(

• Liker 1
Skrevet

Kan jo presisere litt hvorfor jeg mener dette :)

Rampelys - Det er veldig irriterende med alle som skal henge seg opp i det du gjør, men positivt når du får rabatter på butikken osv fordi du er kjent. Dessverre blir man stadig forfulgt av paparazzier, og fans. Kjenner jeg irriterer meg litt om jeg skal ned i byen med simmen min, og stadig blir avbrutt med det jeg skal fordi jeg får opp X antall med som skal ta bilde av eller få autografen til simmen min.

Er ikke Rampelys den norske tittelen på Showtime? Temmelig sikker på at kjendisopplegget kom med Late Night, samtidig med vampyrene. For å være ærlig er jeg ennå ikke helt sikker på hva Showtime tilfører spillet, foruten artiskarrierer, lampeånd og simport (som jeg aldri har brukt) - så tommel ned fra meg også :fnise:

Jeg har også irritert meg grenseløst over kjendistullet, og synes nesten det var verdt å kjøpe Supernatural bare for å ha mulighet til å slå det av. Når det er sagt likte jeg Supernatural godt, men jeg var heller ikke så plaget av bugs. (Seasons har derimot ramponert spillet mitt helt, venter i spenning på en patch.)

Skrevet

Er ikke Rampelys den norske tittelen på Showtime? Temmelig sikker på at kjendisopplegget kom med Late Night, samtidig med vampyrene. For å være ærlig er jeg ennå ikke helt sikker på hva Showtime tilfører spillet, foruten artiskarrierer, lampeånd og simport (som jeg aldri har brukt) - så tommel ned fra meg også :fnise:

Du har selvsagt rett, frøken! :) Jeg tenkte litt feil der :biggrin:

I Rampelyset kan man være superstjerner, akrobater og magikere på scenen.

Ville fremdeles valgt Generasjoner over denne tilleggspakken..

• Liker 1
Skrevet

Generasjoner er en veldig bra tilleggspakke ja! Ved første øyekast kan det virke som den ikke har så mye, men den gjør mye for å få spillet til å virke mer "ekte", og morsommere å spille i det lange løp :)

• Liker 1
Skrevet

Du må ha de som det står "send opp" på og ikke bare "tenn på", det er de litt tjukke som skal stå på bakken. Og når du tenner de på, gå til kartmodus da ser du dem :) Jeg visste det ikke,men det kom plutselig opp der beskjeder og minner kommer opp,at om jeg gikk til kartmodus så jeg fyrverkeriet :)

Sø prøv det! :jepp:

Og, :klem:, utrolig kjedelig når spillet må henge seg opp under lagring! :(

Dette skal jeg sjekke ut når jeg skal spille etterpå! Dessverre husker jeg ikke hvor faren eller mora til simmen jeg spiller nå bor (faren var utro mot mora med Smaragd Grønnskog på en fest, noe mora fant ut allerede før faren kom hjem - pokker ta paparazziene! - så mora skilte seg umiddelbart fra han). Siden sønnen uansett var voksen, valgte jeg å flytte alle ut. :biggrin:

Og der fikk du litt av min story telling. Siden du deler så mye av din på siden din :biggrin:

Skrevet

Herlig! :ler: Ja det kan fort bli en del drama der og gitt ;)

Bare morsomt å høre hva som skjer :)

Jeg har delt en del bilder på sims 3 nettisiden nå, slike minner de får og fanget minner selv :ler:

• Liker 1
Skrevet

Herlig! :ler: Ja det kan fort bli en del drama der og gitt ;)

Bare morsomt å høre hva som skjer :)

Jeg har delt en del bilder på sims 3 nettisiden nå, slike minner de får og fanget minner selv :ler:

Synes det er veldig morsomt å lese hva dere gjør iallefall :) Føler jeg i blant gir litt vel mange likes :fnise:

Skrevet

Da blir det generasjoner på meg;) Gleder meg til å prøve det ut! Hvordan legger man ut bilder fra sims? Jeg vil også:) Sånn i tilfelle det skulle skje noe veldig spennende, de simmene gjør jo så mye rart noen ganger..

Skrevet

Jeg har nettopp begynt å spille :)

Skrevet

Da blir det generasjoner på meg;) Gleder meg til å prøve det ut! Hvordan legger man ut bilder fra sims? Jeg vil også :) Sånn i tilfelle det skulle skje noe veldig spennende, de simmene gjør jo så mye rart noen ganger..

Så forresten nettopp at det er tilbud på Generasjoner på Coop Obs! nå, satt ned fra 299,- til 199,- + salg på noen flere tilleggspakker og stæsjpakker :)

Angående å legge ut minner på nett, så må du ha en internettforbindelse. Når du åpner minneboken din, får du opp et valg om å dele dette minnet. Du må ha en bruker på The Sims 3 for å gjøre dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...