Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du får bygge et eget planterom og kjøpe en haug med blomsterpotter! :) Ikke alle planter kan plantes i blomsterpotter, men det er jo en god del som funker.

Går det ann? Det visste jeg ikke :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg visste ikke om det heller før jeg tilfeldigvis fant tomme blomsterpotter under pyntegjenstander :)

Skrevet

Jeg visste ikke om det heller før jeg tilfeldigvis fant tomme blomsterpotter under pyntegjenstander :)

Hehe, fant det ikke ut selv før i sist uke :biggrin:

Skjønte ikke først hva man kunne bruke de pottene til :fnise:

Skrevet

aha, jeg har ikke sett det jeg!

Tusen takk for tips! :jepp:

Skrevet

Heija, dere vet vel ikke hvor jeg finner de bedene som vi kan plante løk, vannmelon osv i? jeg finner det ikke etter jeg kjøpte rampelys og årstider?

:flau:

Skrevet

Du trenger ikke bed å plante dem i, du trenger bare frøene, så kan du plante dem hvor som helst :D

Skrevet

Du trenger ikke bed å plante dem i, du trenger bare frøene, så kan du plante dem hvor som helst :D

Mhm :)

Men hvis du vil det skal se ut som et bed, så kan du gå inn på byggemodus og der du velger gress og slik, for da kan du spraye så det ser ut som jord, også kan du jo ta sånn lavt gjerde rundt f.eks, det pleier jeg å gjøre :)

Skrevet

Fikk kjæledyr og årstider til jul! Hurra :D

• Liker 2
Skrevet

Fikk kjæledyr og årstider til jul! Hurra :D

Happy simming!

• Liker 1
Skrevet

Happy simming!

Takk :D *skynder meg hjem fra familieselskap nå*
  • Liker 1
Skrevet

Hjelp, jeg får ikke til livstidsønsket til ene simmen min O.o

Ønsket hennes er "en perfekt hage, - plante og dyrke 8 forskjellige arter perfekte planter", og det har jeg jo gjort!

Og når man leser det som kommer opp når du tar pila over ønsket,så står det jo 9/8, altså har jeg planta og dyrka 9 perfekte planter..

Er det noe jeg har gjort feil, eller må alle plantene ha frukter på seg før det blir godkjent.. Eller hva i alle dager.. :klo:

Noen som har noen tips? :)

Skrevet

Mener de må ha gitt frukt før de blir godkjent som fullført :)

Skrevet (endret)

Men, det som er skikkelig teit er at sønnen i huset fikk dama til å flytte inn, og hun hadde visst samme livstidsønske og det ble oppfylt så fort hun flytta inn, og hun hadde ikke gjort noe, ikke all verden i ferdigheter eller..

Bah. Jeg får bare se om det går etter hvert, hvis ikke får jeg bytte ønske :)

Men, takk for tips! :)

* hurra,nå gikk det endelig! :)

Endret av Minttu
  • Liker 1
Skrevet

Om jeg ikke husker feil så kom blomsterpottene med Supernatural :)

• Liker 1
Gjest Blubberella
Skrevet

Om jeg ikke husker feil så kom blomsterpottene med Supernatural :)

Ja det stemmer. Jeg plantet bl.a. fluesopp i blomsterpotte :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

God nyttår alle sammen! :)

Her blir det bare middag med familien (vi er 4stk), så kan nok hende det blir litt spilling idag... :sjenert:

Så kan simmene mine få litt fyrverkeri og :ler:

Hvem skulle tro jeg snart blir 23.. :fnise:

Endret av Minttu
  • Liker 2
Gjest Wolfmoon
Skrevet

Pføy, 23 er ingen alder, jeg er 28 og det er godt mulig det blir spilling på meg i kveld også :fnise:

Godt nyttår til deg også :)

Skrevet

Herlig! Begynte å tro jeg begynte å bli for gammel til å like Sims-spillene!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...