acrv Skrevet 12. desember 2012 #2261 Skrevet 12. desember 2012 Du vet jeg er en veldig nysgjerrig sjel? Du kan ikke si A, men ikke B.... Er lenge siden jeg har spilt sims. så jeg var inne på en random sims familie, også trykket jeg på kartvisning. plutselig glemte jeg hele familien og fant meg ei tomt å begynte å bygge osv. når jeg var ferdig etter x antall timer kom jeg på at jeg var jo inne på en familie allerede! Men jeg vil jo lage egen familie til dette nye huset og komme meg vekk fra den random familien. Syns å huske jeg prøvde og flytte den familien til det nye huset også drepte jeg dem, men det har tydeligvis ikke blitt lagret Men så plutselig så jeg at jeg har fått det til for lenge siden men glemt det ut . 1
Adele Skrevet 17. desember 2012 #2262 Skrevet 17. desember 2012 Prøvde meg på den Asylum Challenge som ble nevnt her. Det tok 1.5 dag før hun ene døde pga ovnbrann. Simmene lærte etter det, for det har ikke vært en eneste brann på snart fire simuker. Også har jeg en pasient som flørter med alt og alle. Han har ikke noe trekk som skal tilsi at han skal gjøre det Også løper han uansett hvor han skal. En av de har fått seg en vampyrkjæreste fra byen. Han simmen her besvimer hver eneste gang vampyren kommer på besøk. Slet også litt med en bug der villhestene plutselig sto midt i ene soverommet. Dette ga seg når jeg satte opp gjerde rundt huset. 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2012 #2263 Skrevet 19. desember 2012 Hva synes dere om Årstider da? Vet at jeg får det til jul, og gleder meg skikkelig til å prøve det! Hva skjer med grønnsakene man dyrker om vinteren forresten? Anonym poster: 9773834b7c5eda6a9dc04f1ca5d7d495
Adele Skrevet 19. desember 2012 #2264 Skrevet 19. desember 2012 (endret) Hva synes dere om Årstider da? Vet at jeg får det til jul, og gleder meg skikkelig til å prøve det! Hva skjer med grønnsakene man dyrker om vinteren forresten? Anonym poster: 9773834b7c5eda6a9dc04f1ca5d7d495 Årstider har vært etterlengtet. Gjør hele spillet mer troverdig med årstidene og det skiftende været. Visse ting kunne de unnlatt, som feks at romvesner ringer på døra hos deg. Alt i alt: Gled deg. Endret 19. desember 2012 av adele.bethune
Pepperbiff Skrevet 19. desember 2012 #2265 Skrevet 19. desember 2012 Akkurat kjøpt The sims 3 i rampelyset & sesonger, og lagd meg bruker på the sims 3. Så alle som vil kan gjerne legge meg til slik at jeg kan dra på turne og sånt. Alltid koselig med venner også. Heter pepperbiff1 der. 2
Adele Skrevet 19. desember 2012 #2266 Skrevet 19. desember 2012 Akkurat kjøpt The sims 3 i rampelyset & sesonger, og lagd meg bruker på the sims 3. Så alle som vil kan gjerne legge meg til slik at jeg kan dra på turne og sånt. Alltid koselig med venner også. Heter pepperbiff1 der. Nettopp sendt deg en forespørsel
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2012 #2267 Skrevet 19. desember 2012 Har akkurat begynt å spille sims 3, og da skjedde det noe merkelig. I familien jeg hadde var det en nyfødt baby, og jeg ringte en barnepike for å passe babyen. Etter en stund når foreldrene kom hjem igjen holdt hun fremdeles babyen og gikk hjem til seg selv med babyen fremdeles. Og nå har jeg ingen anelse på hvordan jeg skal få den søte babyen tilbake. Jeg fulgte etter hun, men når jeg ble invitert inn i huset fant jeg ikke babyen.. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Jeg er helt blank. hehe. Anonym poster: bc886fef5f1931884ef5fec2ce08dcf0
Adele Skrevet 19. desember 2012 #2268 Skrevet 19. desember 2012 (endret) Har akkurat begynt å spille sims 3, og da skjedde det noe merkelig. I familien jeg hadde var det en nyfødt baby, og jeg ringte en barnepike for å passe babyen. Etter en stund når foreldrene kom hjem igjen holdt hun fremdeles babyen og gikk hjem til seg selv med babyen fremdeles. Og nå har jeg ingen anelse på hvordan jeg skal få den søte babyen tilbake. Jeg fulgte etter hun, men når jeg ble invitert inn i huset fant jeg ikke babyen.. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Jeg er helt blank. hehe. Anonym poster: bc886fef5f1931884ef5fec2ce08dcf0 Prøv resetsim Sim Simmesen Bytt ut Sim Simmesen med simmens navn. Endret 19. desember 2012 av adele.bethune
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2012 #2269 Skrevet 19. desember 2012 Prøv resetsim Sim Simmesen Bytt ut Sim Simmesen med simmens navn. Skal prøve på det, tusen takk for svar Anonym poster: bc886fef5f1931884ef5fec2ce08dcf0 1
Pepperbiff Skrevet 19. desember 2012 #2270 Skrevet 19. desember 2012 Nettopp sendt deg en forespørsel Så merkelig, jeg ser forespørselen din, men jeg kan ikke godta den. Når jeg trykker på legg til venn så kommer det bare opp at det har skjedd en feil. :/
Adele Skrevet 19. desember 2012 #2271 Skrevet 19. desember 2012 Så merkelig, jeg ser forespørselen din, men jeg kan ikke godta den. Når jeg trykker på legg til venn så kommer det bare opp at det har skjedd en feil. :/ Får samme greia når folk legger meg til. Men om jeg venter en halv - en hel dag etter, så får jeg godtatt. Merkelige greier
Adele Skrevet 19. desember 2012 #2272 Skrevet 19. desember 2012 Skal prøve på det, tusen takk for svar Anonym poster: bc886fef5f1931884ef5fec2ce08dcf0 Håper du skjønte at du får opp boksen du skal skrive det inn i ved å trykke på CTRL+SHIFT+C samtidig Velger du resetsim * resettes alt i byen!
HedvigR Skrevet 19. desember 2012 #2273 Skrevet 19. desember 2012 Så merkelig, jeg ser forespørselen din, men jeg kan ikke godta den. Når jeg trykker på legg til venn så kommer det bare opp at det har skjedd en feil. :/ Skjer halvparten av tida her og. Av og til funker det, av og til ikke. Det går som regel best hvis jeg godtar folk i selve spillet, og ikke på hjemmesida.
Minttu Skrevet 19. desember 2012 #2274 Skrevet 19. desember 2012 Hva synes dere om Årstider da? Vet at jeg får det til jul, og gleder meg skikkelig til å prøve det! Hva skjer med grønnsakene man dyrker om vinteren forresten? Anonym poster: 9773834b7c5eda6a9dc04f1ca5d7d495 Som nevnt her, gled deg! Jeg ELSKER årstider! Så moro med alle årstidene, det regner, hagler, tordner og snør, for å nevne noe og jeg liker virkelig de festivalparkene man kan ha, og at de forandrer seg fra årstid til årstid. Ja, bare gled deg, det er med masse moro Og ang. grønnsaker osv man har plantet, de sovner rett og slett Så de får du ikke gjort noe med på vinteren
Minttu Skrevet 19. desember 2012 #2275 Skrevet 19. desember 2012 (endret) Akkurat kjøpt The sims 3 i rampelyset & sesonger, og lagd meg bruker på the sims 3. Så alle som vil kan gjerne legge meg til slik at jeg kan dra på turne og sånt. Alltid koselig med venner også. Heter pepperbiff1 der. Jeg har ikke rampelys, men la deg til som venn fordet! Vi kan sende gaver til hverandre da ^^ *IdaValo her btw Endret 19. desember 2012 av Minttu
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2012 #2276 Skrevet 20. desember 2012 Som nevnt her, gled deg! Jeg ELSKER årstider! Så moro med alle årstidene, det regner, hagler, tordner og snør, for å nevne noe og jeg liker virkelig de festivalparkene man kan ha, og at de forandrer seg fra årstid til årstid. Ja, bare gled deg, det er med masse moro Og ang. grønnsaker osv man har plantet, de sovner rett og slett Så de får du ikke gjort noe med på vinteren Ja, nå gleder jeg meg til å spille i julen! Ble glad for å høre at plantene sovner på vinteren, hadde blitt for uekte om de hadde levd året rundt utendørs. Anonym poster: 9773834b7c5eda6a9dc04f1ca5d7d495
SoftKitty Skrevet 20. desember 2012 #2277 Skrevet 20. desember 2012 Irriterer meg grønn over de plantene jeg... liker å drive med gardening! Skulle gått an å bygge ordentlig drivhus
Minttu Skrevet 20. desember 2012 #2278 Skrevet 20. desember 2012 Det er jeg enig med deg i! Hun ene min har som mål å dyrke 8 perfekte planter,så er litt kjedelig når de sover. Så ja, det skulle gått ann å hatt drivhus, det fantes jo på Sims 2
Emlandiaa Skrevet 20. desember 2012 #2279 Skrevet 20. desember 2012 Noen som vet om jeg kan overføre Sims 3 spillet fra en data til en annen? Har mistet den sims 3 cden, og vil veldig spille på min nye data, kan jo fortsatt spille på den gamle da jeg der bare kan bruke utvidelsepakke cden. Vil bare overføre selve spillet, og det gjør ikke noe om familiene forsvinner.
Gjest Blubberella Skrevet 20. desember 2012 #2280 Skrevet 20. desember 2012 Det er jeg enig med deg i! Hun ene min har som mål å dyrke 8 perfekte planter,så er litt kjedelig når de sover. Så ja, det skulle gått ann å hatt drivhus, det fantes jo på Sims 2 Du får bygge et eget planterom og kjøpe en haug med blomsterpotter! Ikke alle planter kan plantes i blomsterpotter, men det er jo en god del som funker. Jeg prøvde forresten den der asyl-greia men det skjedde lite action. Ene simmen i huset var vampyr og han døde plutselig av tørst. Ellers klarte jeg bare såvidt å berge humøret til hovedsimmen når doet og dusjen hele tiden var opptatt og ting hele tiden gikk i stykker. I tillegg var minst én sim syk til enhver tid. Til slutt ble simmen min så behendig at hun fikset alt i full fart, og da ble jo ikke ødelagte ting en utfordring lenger. Det ble så kjedelig at jeg ble lei. Antakelig skulle jeg ha lagd simmene med enda mer forskrudde personligheter, for de ble liksom ikke nok gale. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå