Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du kan jo få noen fiender eller flere romanser der inne, for å få litt mer drama :fnise:

Tror det kommer en del på hva slags kjennetrekk man gir dem og. Jeg liker å lage noen som er onde, eller andre morsomme ting :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo få noen fiender eller flere romanser der inne, for å få litt mer drama :fnise:

Tror det kommer en del på hva slags kjennetrekk man gir dem og. Jeg liker å lage noen som er onde, eller andre morsomme ting :fnise:

Haha elsker å ligge rundt på byen og lage skandaler, spesielt hvis man er kjendis :fnise:

Skrevet

Men simmene går jo ikke ut :snurt: Han som slår hun damen har kjennetrekket ond :fnise: Han slo til en annen mann også, så håper han ikke forsvinner før evt andre.

Nå er vi 1 mindre hvertfall :bolledeig: Døden kom på besøk og tok med seg "Psyko 4". Når man er dum og løper INN i flammene istedet for bort fra dem, så går det på den måten :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Hahaha sånn min ene døde og. Litt synd det var bestevennen til hovedsimmen og en av de få hun likte der.

Skrevet

Nå er vi 1 mindre hvertfall :bolledeig: Døden kom på besøk og tok med seg "Psyko 4". Når man er dum og løper INN i flammene istedet for bort fra dem, så går det på den måten :fnise:

H*n var vel kald, da! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Hahaha sånn min ene døde og. Litt synd det var bestevennen til hovedsimmen og en av de få hun likte der.

:fnise:

Siden det er vinter nå, så vurderer jeg å låse døren når en av dem går rett ut døren, men det er jo ikke lov :snurt:

Skrevet (endret)

post-3085-0-92084900-1355072872_thumb.jp

Hihi, har skjedd med meg ( og simmene mine ) mange ganger :fnise:

Endret av Kittykat
Skrevet

Har sett en del av husbyggevideoene hans, han er flink til å bygge fine hus! Skal definitivt laste ned byen hans når den kommer, han sier jo at den skal være gratis :)

Skrevet

Noen andre som følger litt med han her? http://www.youtube.c...w?feature=watch

Gleder meg litt til den nye verden kommer ut som han har laget. Håper den er satt sammen av alle spillene. :)

Lastet ned et par av husene hans før jeg reinstallerte alt - han er knallflink!

Skrevet

Du vet det er lenge siden du spilte TS3 når du drømmer om et hus du kan bygge :fnise:

Skrevet

Ene simmen min døde forresten for litt siden. Dette er hva Mannen med ljåen valgte å gjøre..

screenshot_original.jpg

screenshot_original.jpg

• Liker 4
Skrevet (endret)

*fant utav det* :)

Endret av acrv
Skrevet

Dette er butleren min. Hun ville ikke la mannen min være, så jeg paddifiserte henne :twisted::regler:

Hun ga seg etter det. Slutta i jobben også.

screenshot_original.jpg

Skrevet

Hvaaaaa??!!! :vetikke:

Noe jeg ikke fant utav, som jeg fant utav alikevel :bond:
Skrevet

Noe jeg ikke fant utav, som jeg fant utav alikevel :bond:

Du vet jeg er en veldig nysgjerrig sjel? Du kan ikke si A, men ikke B....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...