Gå til innhold

Den store sims 3 tråden

Involvert

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jo, og en ting til! Fulgte det ikke med en by til Årstider, eller er det bare bug i spillet mitt?

Det kom ikke noe by til Årstider så du har ikke en bug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom ikke noe by til Årstider så du har ikke en bug

Takk! Tenkte siden det har vært så bugete i dag mtp profilene våre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Please ikke si at babyen blir grønn også? Isåfall kommer meg til å få alle mannfolka i byen til å forsvinne!

er en grønn baby ja:P du kan velge om du skal beholde den eller sende den til hjemplaneten når den er født. Jeg beholdt den første, men nå har mannen min klart å bli kidnappet og gravid IGJEN, så tror jeg sender den neste bort;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er en grønn baby ja:P du kan velge om du skal beholde den eller sende den til hjemplaneten når den er født. Jeg beholdt den første, men nå har mannen min klart å bli kidnappet og gravid IGJEN, så tror jeg sender den neste bort;P

Takk og lov for det, men irriterende læll!

Trodde vi var ferdige med grønne babyer, EA? ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag har jeg faktisk fått spilt uten at spillet klikket! Det var morsomt til en forandring. :)

Jeg har nå kommet til høst i spillet. Festivalene virker morsomme, men sommerværet virket kjedelig. Når høsten kom ble det regn og storm. Raket i hagen fikk dem å gjort. :) Gleder meg til å teste ut kong vinter!

Ooh moro! :jepp:

Jeg har ikke fått spilt enda,og har ikke mulighet før neste uke :( Men gleder meg til å få prøvd årstider!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drev å prøvde meg på nettdating i stad, men åh! Simmene er så opptatt av utseende! Driver med prettacy, nå er jeg snart inne i 4. generasjon, så det begynner å bedre seg.. Tilfeldig?

Edit: tenkte motsatt! Startet med den styggeste simmen jeg kunne få til å lage. Hun ligna på et troll/gris, en blanding av de begge.

Endret av adele.bethune
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh moro! :jepp:

Jeg har ikke fått spilt enda,og har ikke mulighet før neste uke :( Men gleder meg til å få prøvd årstider!

Glemte å si at når det ble høst så kom det opp at de neste to dagene kunne barna gå halloween. :) Det fikk jeg ikke prøvd da jeg ikke hadde noen barn ennå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si at når det ble høst så kom det opp at de neste to dagene kunne barna gå halloween. :) Det fikk jeg ikke prøvd da jeg ikke hadde noen barn ennå.

De kan gå frem til innetiden deres :)

Barn er vel kl 22, og tenåringer 23 ;)

Edit: jeg skvatt hele tiden istad når det var høst, da mange kledde seg ut som tyver - og jeg ikke har tatt opp en alarm enda.. Hver gang de gikk forbi, tenkte jeg bare "faenfaenfaen, VÅKNE!!!"

Endret av adele.bethune
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er urettferdig :kjefte: Jeg har enda ikke tilgang til spillet fra Origin. Ender vel opp med at jeg kjøper det på nytt i morgen på en spilldisk, sånn at jeg får det. Har til og med tatt kontakt med folkene i EA, men naturligvis har jeg ikke fått svar enda...

Jeg er SÅ misunnelig på dere som har fått prøvd det :jolie:

:fnise:

Edit:

Yay, jeg fikk det til. Snakket med en fra EA på livechat og der fikk jeg vite at ordren for spillet ikke var gått igjennom hos banken min. Kjempekult... Så nå har jeg kjøpt det på nytt og det lastes ned i dette øyeblikk :danse:

Så i morgen blir det sommerfestivaler, knask eller knep og svømming i havet på meg og :danse::laugh:

Endret av Kittykat
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, kommer de i familietreet? Om man beholder ungen eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er urettferdig :kjefte: Jeg har enda ikke tilgang til spillet fra Origin. Ender vel opp med at jeg kjøper det på nytt i morgen på en spilldisk, sånn at jeg får det. Har til og med tatt kontakt med folkene i EA, men naturligvis har jeg ikke fått svar enda...

Jeg er SÅ misunnelig på dere som har fått prøvd det :jolie:

:fnise:

Jeg kjøpte mitt via origin firetiden i dag uten problemer. Nedlastingen gikk veldig fort også!

Edit: vi er visst over midnatt, så da blir det i går ;)

Endret av adele.bethune
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah typisk! Jeg har brukt tid på å lage to personer, bygge om hus, møblere det og akkorat kommet i gang med spillingen. Så drar simmene på sommerfestival (som var morro) Så kommer det en meteor å dreper den ene simmen min! Heldigvis lagrer jeg ofte da spille har en tendens til å klikke, så var bare å avslutte uten å lagre. :fnise:

Haha, det er alltid så typisk at sånt skjer med meg når jeg IKKE har lagret! En gang lagde jeg en person og bygde et stort hus. Så drev han og laget elixirer, og plutselig begynte han å brenne! Badet var for langt unna, så han døde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, kommer de i familietreet? Om man beholder ungen eller ei.

Den jeg beholdt er i familietreet med faren, romvesenmor og halvsøsken (jeg hadde 2 barn fra før). Den jeg sendte bort er ikke i familietreet:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat har sims 3 seasons kommet ut nå??????

Og jeg som ikke har penger. :grine:

:biggrin: Godt at du kan bestille, og velge faktura!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat har sims 3 seasons kommet ut nå??????

Og jeg som ikke har penger. :grine:

Bestill fra cdon.com å velg faktura å betal om 2 uker

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...