Adele Skrevet 15. november 2012 #1961 Del Skrevet 15. november 2012 Det MÅ være noe bug på siden nå, fordi når jeg var inne i forigårs, var alle spillene mine registrert. Når jeg er inne nå, har jeg ingen registrerte spill. https://help.ea.com/article/sims-3-seasons-pre-order-issues Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 15. november 2012 #1962 Del Skrevet 15. november 2012 Ah typisk! Jeg har brukt tid på å lage to personer, bygge om hus, møblere det og akkorat kommet i gang med spillingen. Så drar simmene på sommerfestival (som var morro) Så kommer det en meteor å dreper den ene simmen min! Heldigvis lagrer jeg ofte da spille har en tendens til å klikke, så var bare å avslutte uten å lagre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Månestøv Skrevet 15. november 2012 #1963 Del Skrevet 15. november 2012 Jeg har lastet ned og installert det, men fungerer det? Neeeida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Memories Skrevet 15. november 2012 #1964 Del Skrevet 15. november 2012 Fant ut at jeg kunne bestille det nå fra cdon og velge faktura sånn at jeg betaler om 14 dager. Supert iom jeg får lønn om akkurat en uke. Da får jeg helt sikkert spilt endel også før ungen kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 15. november 2012 #1965 Del Skrevet 15. november 2012 Fant ut at jeg kunne bestille det nå fra cdon og velge faktura sånn at jeg betaler om 14 dager. Supert iom jeg får lønn om akkurat en uke. Da får jeg helt sikkert spilt endel også før ungen kommer Jeg forhåndsbestilte og valgte faktura, for jeg fikk ikke penger før igår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Memories Skrevet 15. november 2012 #1966 Del Skrevet 15. november 2012 Jeg forhåndsbestilte og valgte faktura, for jeg fikk ikke penger før igår Genialt! Skulle ønske jeg kom på det litt tidligere. Håper jeg får det før helga når kjæresten skal ut på scooterkjøring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Månestøv Skrevet 15. november 2012 #1967 Del Skrevet 15. november 2012 Finnes det en måte å få lasta spillene fra origin ned på MAC? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 15. november 2012 #1968 Del Skrevet 15. november 2012 Finnes det en måte å få lasta spillene fra origin ned på MAC? Nei, Origin har ikke støtte for Mac enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 15. november 2012 #1969 Del Skrevet 15. november 2012 Ah typisk! Jeg har brukt tid på å lage to personer, bygge om hus, møblere det og akkorat kommet i gang med spillingen. Så drar simmene på sommerfestival (som var morro) Så kommer det en meteor å dreper den ene simmen min! Heldigvis lagrer jeg ofte da spille har en tendens til å klikke, så var bare å avslutte uten å lagre. Hahaha, det er så typisk! Men du kunne fått den andre simmen til å gjenopplive den da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 15. november 2012 #1970 Del Skrevet 15. november 2012 Hahaha, det er så typisk! Men du kunne fått den andre simmen til å gjenopplive den da Det er sant. Tenkte jeg ikke på, og jeg trur ikke jeg husker hvordan man gjor det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 15. november 2012 #1971 Del Skrevet 15. november 2012 Det er sant. Tenkte jeg ikke på, og jeg trur ikke jeg husker hvordan man gjor det? Vær klar over at han da blir et spøkelse, å det kan gjøres på forskningssentret. Å for å bryte forbandelsen med å være et spøkelse, så må simmen spise Ambroisa kake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 15. november 2012 #1972 Del Skrevet 15. november 2012 Vær klar over at han da blir et spøkelse, å det kan gjøres på forskningssentret. Å for å bryte forbandelsen med å være et spøkelse, så må simmen spise Ambroisa kake Aha. Da var det jo lettere å gå tilbake litt bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 15. november 2012 #1973 Del Skrevet 15. november 2012 Det er sant. Tenkte jeg ikke på, og jeg trur ikke jeg husker hvordan man gjor det? Vær klar over at han da blir et spøkelse, å det kan gjøres på forskningssentret. Å for å bryte forbandelsen med å være et spøkelse, så må simmen spise Ambroisa kake Evt legg urnen i utstyrslisten, og etter litt kommer oppdraget "Gjenoppliv din kjære" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 15. november 2012 #1974 Del Skrevet 15. november 2012 Aha. Da var det jo lettere å gå tilbake litt bare. Hehe, ja. Å kunne lage Ambrosia tar laaaang tid!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 15. november 2012 #1975 Del Skrevet 15. november 2012 Fikk snakket med EA, og de sa at det skulle være i orden imorgen, og at mange hadde det problemet. Så sånn er det med den saken..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 15. november 2012 #1976 Del Skrevet 15. november 2012 Nå har jeg bestilt spillet fra CDON.com med faktura så da har jeg penger om ei uke å betale det med. Å så hadde jeg en rabattkupong fra Buzzador så jeg fikk en 50 lapp i avslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleLola Skrevet 15. november 2012 #1977 Del Skrevet 15. november 2012 Da har jeg fått romvesen baby:P alltid like gøy å se mannfolka med svær mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 15. november 2012 #1978 Del Skrevet 15. november 2012 Da har jeg fått romvesen baby:P alltid like gøy å se mannfolka med svær mage Hæ? Neineinei!!! Ååååh!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 15. november 2012 #1979 Del Skrevet 15. november 2012 Da har jeg fått romvesen baby:P alltid like gøy å se mannfolka med svær mage Please ikke si at babyen blir grønn også? Isåfall kommer meg til å få alle mannfolka i byen til å forsvinne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 15. november 2012 #1980 Del Skrevet 15. november 2012 Idag har jeg faktisk fått spilt uten at spillet klikket! Det var morsomt til en forandring. Jeg har nå kommet til høst i spillet. Festivalene virker morsomme, men sommerværet virket kjedelig. Når høsten kom ble det regn og storm. Raket i hagen fikk dem å gjort. Gleder meg til å teste ut kong vinter! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå