Emas Skrevet 15. oktober 2012 #1741 Del Skrevet 15. oktober 2012 Eg har prøvd det, men det går ikkje å plassere tomme tomter! Må slette det som er på ei tomt, og gjer den om til f.eks fellestomt eller anna ønske..men å sette inn nye tomme tomter, som gjekk på sims 2 går ikkje lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 15. oktober 2012 #1742 Del Skrevet 15. oktober 2012 Eg har prøvd det, men det går ikkje å plassere tomme tomter! Må slette det som er på ei tomt, og gjer den om til f.eks fellestomt eller anna ønske..men å sette inn nye tomme tomter, som gjekk på sims 2 går ikkje lenger... Så rart :s Jeg har aldri hatt det problemet.. Da håper jeg noen andre her kan hjelpe deg, ellers får du sjekke forumet på Sims 3 nettsida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 15. oktober 2012 #1743 Del Skrevet 15. oktober 2012 Kall meg syk, men etter at jeg kjøpte Overnaturlig, fikk jeg litt flashback til The Sims 1 - jeg driver å lager et spøkelseshus/kirkegård. En ond mann som eier et stort motell/hybelkompleks, med uventede "overraskelser" i kjelleren.. "Åja, så du vil ikke ha årnings med meg? Ned i kjeller'n, b*tch!" Også brenner det i komfyren HELE tiden. Kanskje dumt å ha stue og kjøkken i samme rom? Tven virker så forlokkende på simmene når de kokker seg mat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antheia Skrevet 15. oktober 2012 #1744 Del Skrevet 15. oktober 2012 Hm, fikk tvillinger for ikke så lenge siden, og venter nå utålmodig på at de skal bli eldre. Men nå oppdaget jeg at den ene har 15 dager igjen til aldersovergang, mens den andre har 9 dager igjen. Hvorfor har de ikke bursdag på samme dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 15. oktober 2012 #1745 Del Skrevet 15. oktober 2012 Er det noen av dere som spiller med aldring på, sånn at simmene deres dør, og nye generasjoner tar over? Jeg lurte litt på om jeg skulle prøve dette, for å se om jeg får følelsen av en litt mer dynamisk og levende verden, men jeg er usikker på om det hadde blitt plagsomt med tanke på at folk kanskje ikke rekker å bli gode i jobbene sine osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 15. oktober 2012 #1746 Del Skrevet 15. oktober 2012 Hm, fikk tvillinger for ikke så lenge siden, og venter nå utålmodig på at de skal bli eldre. Men nå oppdaget jeg at den ene har 15 dager igjen til aldersovergang, mens den andre har 9 dager igjen. Hvorfor har de ikke bursdag på samme dag? Samme "problemet" har jeg. Mulig det kanskje er fordi ene tvillingen er mer moden/voksen enn den andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 15. oktober 2012 #1747 Del Skrevet 15. oktober 2012 Er det noen av dere som spiller med aldring på, sånn at simmene deres dør, og nye generasjoner tar over? Jeg lurte litt på om jeg skulle prøve dette, for å se om jeg får følelsen av en litt mer dynamisk og levende verden, men jeg er usikker på om det hadde blitt plagsomt med tanke på at folk kanskje ikke rekker å bli gode i jobbene sine osv. Du vet at du kan bestemme selv hvor langt liv du ønsker at simmene dine skal ha? Det kan være alt fra 2 dager til flere hundre. Du rekker lett å bli flink i jobben før du pensjonerer deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 15. oktober 2012 #1748 Del Skrevet 15. oktober 2012 Jeg justerer livsløpene som det passer meg, 1 dag baby, 3dager toddler, 3-4 dager barn, og så kjempelenge på de tre neste, og superkort på gammel :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 15. oktober 2012 #1749 Del Skrevet 15. oktober 2012 Du vet at du kan bestemme selv hvor langt liv du ønsker at simmene dine skal ha? Det kan være alt fra 2 dager til flere hundre. Du rekker lett å bli flink i jobben før du pensjonerer deg Ja, men jeg tenker at om de lever veldig lenge, vil det ta alt for lang tid før jeg ser noe forandringer i byen min, men samtidig vil jeg jo ikke at de skal ha så korte liv at de ikke får tid til å tjene greit med penger, og at alle dermed er fattige. Må prøve å finne en grei balanse der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 15. oktober 2012 #1750 Del Skrevet 15. oktober 2012 Ja, men jeg tenker at om de lever veldig lenge, vil det ta alt for lang tid før jeg ser noe forandringer i byen min, men samtidig vil jeg jo ikke at de skal ha så korte liv at de ikke får tid til å tjene greit med penger, og at alle dermed er fattige. Må prøve å finne en grei balanse der. Nå blir spillet mitt treigt etterhvert, så sjelden jeg spilller så lenge, men barna skal vel arve foreldrene når de dør? Mulig de får penger da, eller du får satse på storfamilien så pengene overføres mellom generasjonene :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 15. oktober 2012 #1751 Del Skrevet 15. oktober 2012 Er det mange av dere som ikke bruker juksekode for å få penger? Jeg bruker den nesten alltid når jeg skal bygge hus og innrede, men lar de tjene penger på den naturlige måten når jeg "begynner å leve". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 15. oktober 2012 #1752 Del Skrevet 15. oktober 2012 Ja, men jeg tenker at om de lever veldig lenge, vil det ta alt for lang tid før jeg ser noe forandringer i byen min, men samtidig vil jeg jo ikke at de skal ha så korte liv at de ikke får tid til å tjene greit med penger, og at alle dermed er fattige. Må prøve å finne en grei balanse der. Da velger du midt på treet-lengde på liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 15. oktober 2012 #1753 Del Skrevet 15. oktober 2012 Er det mange av dere som ikke bruker juksekode for å få penger? Jeg bruker den nesten alltid når jeg skal bygge hus og innrede, men lar de tjene penger på den naturlige måten når jeg "begynner å leve". Bruker sjeldent koder, utenom testingcheatsenabled true/false. Og Resetsim i ny og ne. Pleier å la simmene starte på null, og bygge seg oppover. Etter noen generasjoner har de så mye penger, at jeg ikke rekker å bruke opp noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 15. oktober 2012 #1754 Del Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Er det mange av dere som ikke bruker juksekode for å få penger? Jeg bruker den nesten alltid når jeg skal bygge hus og innrede, men lar de tjene penger på den naturlige måten når jeg "begynner å leve". Juks gjør at jeg fortere blir lei av spillet, siden jeg får alt med en gang, så da får jeg mindre vare for pengene mine, bår jeg har kjøpt spillet. Nå blir spillet mitt treigt etterhvert, så sjelden jeg spilller så lenge, men barna skal vel arve foreldrene når de dør? Mulig de får penger da, eller du får satse på storfamilien så pengene overføres mellom generasjonene :gjeiper: Jeg har kjøpt meg en ganske kraftig maskin nå (stasjonær da, så det ikke blei så dyrt å få en som var bra) så det skal nok litt til før den blir treig, men det høres ut som det du nevner er en slags minnelekasje i spillet, egentlig. Dvs. at spillet ikke greier å kvitte seg med gammel info den ikke trenger mer, og derfor krever mer og mer resurser. Skal se om jeg finner noe om det, og sier ifra om jeg finner en måte du kan fikse det på. Jeg regner med at de arver pengene fra foreldrene sine ja, med mindre jeg lytter dem ut, til et annet hus... Jeg får se hvordan jeg gjør det. Kanskje jeg lager en liten homo-blog om det, for å vise verden alle de sære skavankene man kan finne på i spillet... Blir jo akkurat like spennende som hotell sesar! Endret 15. oktober 2012 av Yme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 15. oktober 2012 #1755 Del Skrevet 15. oktober 2012 ..... Jeg regner med at de arver pengene fra foreldrene sine ja, med mindre jeg lytter dem ut, til et annet hus... Jeg får se hvordan jeg gjør det. Kanskje jeg lager en liten homo-blog om det, for å vise verden alle de sære skavankene man kan finne på i spillet... Blir jo akkurat like spennende som hotell sesar! Haha, do it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 15. oktober 2012 #1756 Del Skrevet 15. oktober 2012 "Åja, så du vil ikke ha årnings med meg? Ned i kjeller'n, b*tch!" Jeg dreiv å jakta på et kvinnfolk engang, "I'm gonna hunt you down bitch!" Gjør vel ikke noe om man er litt fæl i et spill, når man ikke er det som person/til vanlig liksom Er grenser for hvor ille ting man kan gjøre på Sims og da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 15. oktober 2012 #1757 Del Skrevet 15. oktober 2012 Jeg dreiv å jakta på et kvinnfolk engang, "I'm gonna hunt you down bitch!" Gjør vel ikke noe om man er litt fæl i et spill, når man ikke er det som person/til vanlig liksom Er grenser for hvor ille ting man kan gjøre på Sims og da Haha, det er noe jeg elsker med The Sims-spillene - muligheten til å styre en annens persons liv. Man kan enten gruse det totalt, eller få de til å lykkes. Veldig kjedelig når man lager seg selv, og den simmen gjør det bedre enn du gjør i det virkelige liv. Derfor sluttet jeg å lage meg selv/venner og familie Huff, nå følte jeg meg som en kontrollfreak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 15. oktober 2012 #1758 Del Skrevet 15. oktober 2012 Har noen av dere prøvd å ha en pysete person og Beinhilde (fra Overnaturlig) i samme rom - herregud, så irriterende! Sønnen til massedrapsmorderen min er pysete, og han kommer seg ALDRI tidsnok på skolen pga Beinhilde!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 15. oktober 2012 #1759 Del Skrevet 15. oktober 2012 Haha, det er noe jeg elsker med The Sims-spillene - muligheten til å styre en annens persons liv. Man kan enten gruse det totalt, eller få de til å lykkes. Veldig kjedelig når man lager seg selv, og den simmen gjør det bedre enn du gjør i det virkelige liv. Derfor sluttet jeg å lage meg selv/venner og familie Huff, nå følte jeg meg som en kontrollfreak! Hovedpersonen pleier som regel å være "meg", men ikke akkurat en kopi. Men ja, kjedelig når de har det helt knall og får til alt, så sitter jeg her og får ikke til noe i det virkelige liv Lager jeg nytt par, så pleier alltid mannen å være en artist jeg liker Så for øyeblikket er jeg gift med vokalisten i Negative Har noen av dere prøvd å ha en pysete person og Beinhilde (fra Overnaturlig) i samme rom - herregud, så irriterende! Beinhilde Jeg har ikke den pakka altså 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 15. oktober 2012 #1760 Del Skrevet 15. oktober 2012 Også brenner det i komfyren HELE tiden. Kanskje dumt å ha stue og kjøkken i samme rom? Tven virker så forlokkende på simmene når de kokker seg mat! Simmer som er gode i behendighet kan oppgradere komfyren til brannsikker, og du får også kjøpt komfyrer som er brannsikre i utgangspunktet Tredje løsning er å velge livslykkebelønningen "brannsikkert hus". Har noen av dere prøvd å ha en pysete person og Beinhilde (fra Overnaturlig) i samme rom - herregud, så irriterende! Sønnen til massedrapsmorderen min er pysete, og han kommer seg ALDRI tidsnok på skolen pga Beinhilde!! Hahaha, hun skremmer vettet av hestene mine :gjeiper: Stakkars frk. Skrangle er tydeligvis veldig glad i hester, og vil kose med dem hele tida, men hestene løper hylende vekk hver gang hun kommer i nærheten Begge to har trekket "nevøs" så det er kanskje ikke så rart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå