Gå til innhold

Den store sims 3 tråden

Involvert

Anbefalte innlegg

Systemet på simgoodie siden er at du registrerer deg som bruker, laster ned ting og går inn i den mappa som tingene ble nedlastet i å bare klikker på det ikonet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan installerer man sånne ekstra møbler osv som lastes ned? (Jeg har muligens kanskje ikke betalt for alle utvidelsespakkene jeg har installert, har det noe å si?) Er det noe system på den simgoodiesiden? På sims2 lastet jeg ned fine tapeter og sånn så vil gjerne finne det... :)

Hvis du laster ned ting på Sims 3 sin hjemmeside (http://no.thesims3.com/), fra f.eks Exchange, så finner du det du vil ha, trykker "legg til i spill", og trykker så på selve Sims 3 spillet så du får opp hovedmenyen der, og "nedlastinger" der. Der trykker du på det du har lastet ned og "installer" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm det er litt kjedelig da,for alt det julestæsjet var vel med i årstider pakka til sims 2,men regner med det hadde vært noe på traileren da i så fall. :)

Halloween ser moro ut da! :ler:

Det var en del gratis julestæsj på sims 3 store, du kan jo sjekke :) Fant iallfall juletre og litt forskjellig. Jeg vet ikke helt hva tid jeg skal bruke det siden en dag for simmene er ca det samme som et normalt år for mennesker.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å google, men det finnes pakker som ødelegger spillet ditt - det er mulig å lage klær som får barna dine til å se ut som aliens - og lage problem for deg senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, det stemmer det! Jeg tror jeg faktisk har det :ler:

Takk for å minne meg på det ;)

Da blir det jul når årstider kommer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan installerer man sånne ekstra møbler osv som lastes ned? (Jeg har muligens kanskje ikke betalt for alle utvidelsespakkene jeg har installert, har det noe å si?) Er det noe system på den simgoodiesiden? På sims2 lastet jeg ned fine tapeter og sånn så vil gjerne finne det... :)

Søk på google etter Sims 3 klær og frisyrer. :-)

En del nedlastninger kommer som "*.package" filer (gjerne i zip eller rar arkiv) De skal du bare legge i "The Sims 3\Mods\Packages\" mappen din. Du trenger en egen config fil resource.cfg i ...\Mods" Mappen for å fortelle hvor filene ligger. Sjekk http://modthesims.info/ for en "howto" - de forklarer det bedre enn meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en del gratis julestæsj på sims 3 store, du kan jo sjekke :) Fant iallfall juletre og litt forskjellig. Jeg vet ikke helt hva tid jeg skal bruke det siden en dag for simmene er ca det samme som et normalt år for mennesker.....

Hvor? Finner ikke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen her som har peiling på hva man kan gjøre når spiller klikker under lagring?

Jeg får ikke gått inn på familien min fra hovedmenyen lenger, det er bare et blått bilde der det skal være bildet av familien..

Det har skjedd før og..

Grunnen til at det skjedde nå, er at jeg skulle bruke reisefeber for første gang og la familien min dra på tur, da byen var ferdig lasta inn var jo ikke familien min der! Og ingenting gikk, de var borte..

Smarte meg klarte selvsagt å lagre da.. -.-

Så da jeg prøvde å gå inn nå,på det blå bildet, kom jeg rett til den franske byen, og det som kom opp var slik at jeg kunne velge husstand, lage husstand eller flytte inn en husstand..

Hva er det med dumme reisefeber?

Og hvorfor kan man ikke tilbakestille lagring :sukk:

** Nå hadde jeg gudskjelov kopiert save mappene,og de var ikke så langt tilbake,så da får jeg fortsatt med den familien som klikka :)

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.thesimsr...rce.com/welcome Denne siden forresten. Verdt å ta en titt på :) Om man søker på free, så finner man masse masse, forøvrig til alle sims-spillene :)

Edit: Må registrering til.

Denne siden er FENOMENAL :nigo: :nigo: Nå har jeg lastet ned ufattelig mye. feks juleting, juleklær, undertøy, hår, ting til barnerom, alt mulig :nigo:

Endret av UnderCover
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest janne89

Heia. Har just lagret 2 tilleggspakker til men når jeg skulle begynne og lage nye personer så fryser spillet:S Så prøvde jeg og bare begynne og spille med en ferdig familie. Det funket en stund men så fryste det. Og det vill absolutt ikke starte igjen. Må skru av hele dataen for at dataen skal funke igjen.

Og det er ikke liten plass på dataen for de som lurer.

Har noen noe forslag på hva det kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia. Har just lagret 2 tilleggspakker til men når jeg skulle begynne og lage nye personer så fryser spillet:S Så prøvde jeg og bare begynne og spille med en ferdig familie. Det funket en stund men så fryste det. Og det vill absolutt ikke starte igjen. Må skru av hele dataen for at dataen skal funke igjen.

Og det er ikke liten plass på dataen for de som lurer.

Har noen noe forslag på hva det kan være?

støv i viften at dataen blir for opphetet?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...